Probudila jsem se ani nwm kolik bylo.. nějak mi to bylo jedno. Vzala jsem si černé úplé triko s bílým nápisem "sorry" a ryfle s vysokým pasem..
Vzala jsem si kabát a rozhodla jsem se, že se vydám do parku..
Dlouho jsem tam nebyla, tak proč ne že?Dneska byl hezký den.. ptáci zpívali, všude byli šťastní lidé, psi vesele štěkali a slunce svítilo.. Jen já tu byla zachmuřená, chyběl mi Marcus..
Viděli jsme se nedávno, ale i tak..Když jsem vešla do parku tak jsem se chvíli procházela a pak jsem se posadila na lavičku..
Chvíli jsem tak seděla a pak jsem si řekla že jsem ještě nebyla u rybníku..Šla jsem tedy pomalou chůzí k rybníku. Z dálky jsem viděla pár lidí, krmící kachny a podobně..
Neřešila jsem to a šla jsem blíž.. procházela jsem kolem rybníku a Nachvíli jsem se pozastavila..
Chvíli jsem se koukala a pozorovala kdo co dělá a pak jsem se ale zastavila..
Předemnou stál Marcus a přišla k němu nějaká holka a natiskla si její rty na ty jeho..
Cítila jsem jak se mi hrnuly slzy do očí.. pak začla téct jedna za druhou.
Začla jsem nahlas brečet a Marcus se od té holky odtrhl.. já jsem na to neměla a vydala jsem se domů... "Katherine!!!" Slyším známý hlas křičící za mnou..
Ignorovala jsem ho, už ho nechci vidět!! On si našel jinou?!
Chce se mi křičet..
▶▶▶
"Mami? Jsem doma!" Zakřičela jsem a cítila jsem jak mi zas slzy běhají do očí.."Dobře zlato!"odpověděla mi zpět mamka..
Šla jsem zdrceně a pomalu do koupelny, zavřela jsem dveře a silně je za sebou zabouchla a sesunula jsem se na zem.. propukla jsem znovu v pláč..Seděla jsem tu zavřenou asi hodinu..
Pak jsem se už odvážila vylézt, ale hned co jsem vyšla z koupelny jsem se stejně přesměrovala do pokoje a tam jsem se též zavřela..
Zapla jsem mobil a myslela jsem že mi bouchne mobil.. měla jsem několik set nepřečtených zpráv..
Koukla jsem se kdo píše a byl to Marcus.. nechtěla jsem to číst, ne to vůbec... Pak jsem se na ně ale podívala a četla jsem.. :
Ahoj zlato..
Zlato.
Jsi tu?
Mám dobrou zprávu! Vracím se dnes!
Sejdem se v parku v 11 jo??
▶▶
Katherine! Prosím nech mě ti to vysvětlit! Prosím!
Katherine!!!
KATHERINE!!!!Hrnuly se mi zase slzy do očí.. o čem si chce promluvit? Snad vím co jsem viděla...
Nebylo mi vůbec dobře a tak jsem si šla lehnout.. možná mu dám šanci nechat ho to vysvětlit. Ale teď ne...