💛eleven💛

87 4 0
                                    

Už uběhly dva týdny od toho, co Marcus odjel. Už jsem se s tím smířila, já ho podporuji v jeho kariéře a jsem na něj hrdá..

Bylo kolem odpoledne, tak jsme
se se sis rozhodly, že se půjdem projít.
Když jsme přišli domů, tak mamka nás zastavila a řekla: "holky, něco pro vás mám, myslím že budete mít radost.. ty to Ann máš k 15. narozeninám a ty Kitty, pro radost.." a podala každé z nás obalku.
Rozdělali jsme jí a začli jsme brečet štěstím..

"Mami! Letenky?! Proč?" Vykřikly jsme najednou.
"Noo, zjistila jsem si kde maj ti vaši kluci koncert a tak jsem vás chtěla překvapit, odlet je zítra ráno tak se zbalte.." usmála se a vlétly jsme jí do náruče.

Běžela jsem okamžitě do svého pokoje si zabalit. Vzala jsem si jenom cestovní tašku, protože tam nejsme na dlouho. Naházela jsem tam nějaká trika, kalhoty a další blbosti a byla jsem připravená..

Nevěděla jsem, jestli to mám dát vědět Macimu, ale rozhodla jsem se že asi ne.

(Druhý den)

Konečně! Dneska je úžasný den, strašně se těším..
Jeli jsme na letiště a letadlo nám do hodiny mělo odletět..
Mamka se s námi rozloučila a my nasedli do letadla, let byl v pohodě což bylo fajn, aspoň jsem nebyla tolik vystresovaná jako vždycky..

A kam že vlastně letíme? Do Řecka 🌹.
Vždy jsem tam chtěla moc a teď se mi sen plní.. letadlo přistálo a běželi jsme si vyzvednout kufry. Zavolali jsme si taxi a jeli jsme rovnou k hotelu..

Došli jsme do pokoje a se ségrou jsme udělali pár fotek, nemohli jsme se dočkat večera.
Udělali jsme si pár fotek..

Když už se blížil večer, tak jsme se převlékli a zavolali jsme si taxi. Dovezl nás k hale..
Vešli jsme dovnitř a stoupli jsme si dopředu..

Kluci přišli a začli koncert.. vážně to měli úžasně odzpíváné...

Po koncertu jsme se odebrali a běželi jsme k nim do šatny. Otevřeli jsme potichu dveře a přišli jsme ke klukům.

Ti se otočili a nemohli uvěřit svým očím.. "zlato!!" Zakřičela jsem a skočila jsem Macovi do náruče..

"Holky! Co tady děláte?!" Optali se a my jim všechno řekli. Byli strašně nadšeni.. sestra s Tinusem už někam odešli tak jsem se věnovala Macovi..

"Dneska budu věnovat zbytek dne jen tobě princezno" řekl a usmál se..

Pak jsme zavolali taxiho a jeli jsme k nim do hotelu. Napsala jsem Segre že se na hotel k nám nevrátím dneska večer a ona že v pohodě že pozvala Tinuse..

Dojeli jsme k hotelu a vydali jsme se k pokoji. Vešla jsem do pokoje a chtěla jsem se porozhlédnout ale ve dveřích stál Mac.. přišla jsem k němu a on mě chytl za pas a přitiskl jeho rty na moje.

Pak si mě vyzvedl a lehce mi zmáčknul zadek.. sáhl mi pod triko pomalu mi ho sundal, já udělala to samé. "Chci tě.." zašeptala jsem mu do ucha a on se pousmál..
(pak už víme 😏)

Ráno jsem se probudila a došla jsem se vysprchovat.. zavolala jsem sestře že za chvíli přijdu. Odpověděla že v pohodě..

"Lásko, jseš úžasná víš to?" Řekl Mac, když se vzbudil a já se pousmála..
Pak jsme si ještě povídali a smáli jsme se.. pak jsem už musela za sestrou abychom pak mohli na letiště..

"Tak Maci, za týden ▶, strašně ráda jsem tě viděla, miluju .."

Rozloučili jsme se a já odjela za ségrou.. přivítali jsme se a šli jsme si dobalit. Pak jsme se posadili a na chvíli jsme si povídali..
Me: tak co ty a Tinus?"
Sis: jo, fajn.. včera to bylo super, strašně jsem ho ráda viděla. Katt, myslím že jsem se do něj doopravdy zamilovala..

Me: vážně?
Sis: jo, ale teďka co ty a Mac. Bylas hodně ráda že jste se viděli co? Jinak cos dělala u něj?  Řekla a šibalsky se usmála...

Me: jo, moc.. no pozval mě tak jsme si povídali..
Sis: jen? Začla se smát a mě to nedalo..
Me: haha, tak to jsou už moje věci ne? Zasmál jsem se.. jí to nedalo a propukla v záchvat smíchu.

Zavolali jsme taxi a odjeli jsme na letiště... ▶▶ Když letadlo přiletělo zpátky k nám, tak jsme jeli domů..

Mamka nás už přivítala a ptala se jaký to bylo.. odpověděli jsme že moc fajn..
Myslela jsem na to s Macem a musela jsem se nad tím pousmát..

Ještě týden a už zas budem spolu; KONEČNĚ..

AHOJ, DNESKA VYJDE JENOM JEDNA KAPČA 💕.. jinak, vcera kapitola nevyšla 😥..zítra by měl být zas velký nával tak se těšte 💕

I WANT YOU | FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat