Nasedli jsme tedy do auta a mohli jsme vyjet..
Sestra si sedla napotvoru dopředu a já tedy musela dozadu..
Jinak.. proč na ten koncert nejde s Anitou mamka??
Odpověď je snadná..
Musí jet ihned do práce, takže tak.Cestou jsem poslouchala nějaké písničky a chvíli jsem si zdřímla..
Strašně jsem se nudila ale už jsme byli konečně na místě.Rozloučili jsme se a se ségrou jsme vyrazili směrem k hale..
Ta už skákala 3 metry do vzduchu a furt mlela jak se nemůže dočkat.Přišli jsme k hale, kde už byla řada.
Bože, kolem mě tady asi 20 000 ukřičených holek oblečených v oblečení stylu M&M...Když už jsme se dokotaceli do haly tak sestra letěla dopředu..
Ano, prostě jsme museli mít místa vepředu a ještě do toho V.I.P.Koncert tedy začal a přišli ti dva.
Vlastně ani nwm jaký je jaký. Jen možná no..Po několika písničkách přestali zpívat a řekli: "A teď si vybereme jednu z vás které zazpíváme first Kiss!"
Už jsem viděla jak se kouká po holkách a nějakou náhodně vybere..
Co? Um tak ok teda... Ano, Marcus vybral mě..
Už jsem se chystala jít ale sestra se na mě nastvala, zastavila mě a běžela tam za mě...
Co děláš?! zařvala jsem na ní, ale to už tam dávno byla..
Martinus si toho nějak nevšiml ale Marcus se zarazil..
Pak na mě ukázal něco ve stylu: Přijď pak k nám do šatny atd..
až skončil koncert řekla jsem sestře že po M&G půjdu na záchod..
Můj plán byl ovšem jiný, šla jsem za Marcusem. Ne že by se mi tam chtělo ale chtěla jsem vědět co chtěl...
Až skončilo M&G tak jsem se bez sestry vydala k šatně kde čekal Marcus...
"Hey Guys! Jop, dneska je to kapitola o ničem ale občas v knihách nebo FF bývají nudný části... Tak zas u další kap. a budu ráda za hlasy atd.! Děkuju a papp"