.. chvíli jsem tam tak stála a nechala téct slzy po mých tvářích..
Pak jsem se rozhodla že už půjdu dovnitř.
Řekla jsem si, že to bude v pohodě, že i bez Maciho to zvládnu. Aspoň budu mít více času na Anitu. Poslední dobou furt někde byla.Přišla jsem do pokoje mé sestry a chvíli jsme si povídali. Konečně se to mezi námi ulepšilo, byla jsem za to moc ráda. Pak jsme nějak přešli i na Maca a Tinuse. Anita říkala že jí to Tinus řekl taky. Obejmuli jsme se a já šla do svého pokoje..
Do večera jsem z něj nevylezla, donutila mě k tomu až mamka, která mě volala na večeři..
Nic moc jsem nesnědla. Neměla jsem chuť, furt mi to behalo hlavou."Ale no tak zlato, netrap se tím. On se vrátí dřív než se naděješ." Řekla mi mamka a odnesla mi talíř..
Vešla jsem do pokoje a nemohla jsem uvěřit svým očím..
"Nechala sis otevřeno"
MARCUSI!! Co tu děláš?! Neměli jste odjet už dnes?! Zakřičela jsem nadšením a vběhla jsem mu do náruče.. tak strašně jsem byla ráda že ho ještě na chvíli uvidím.."Víš, chtěl jsem ještě s tebou být, odjíždím zítra kolem oběda.."
Vyhrkl ze sebe a políbil mě.. sestra vedle s někým volala ale nějak mě to nezajímalo. Měla jsem tu Maca a byla jsem za to strašně ráda..
Povídali jsme si o všem možném a pak jsem si mu sedla obkročmo na nohy a políbila ho.. hned začal spolupracovat.. prstem obkružovala jeho svaly na břiše a druhou rukou jsem mu zajela do vlasů..
Nepřestával..
Pak jsem se odtrhla a zastavila jsem se."Tady skončíme, prosím" vykoktala jsem..
"Něco se děje?,."zeptal se vylekaně..
"Ne, to ne. Jen teď ne.. odpovědělaVpohodě, nebudu tě nutit. Řekni, až sama budeš chtít.." Odpověděl a políbil mě..
Pak jsme usli.
Ráno jsem se probudila v Marcusově objetí, pritulila jsem se k němu ještě víc a viděla jsem jak se usmál.
Mamka nebyla doma, takže se nemuselo řešit, jak se tu Mac objevil.
Dali jsme si snídani a šla jsem zaklepat na sis. Ta ale nebyla doma, takže jsme se vydali ke Gunnarsenovým. Byli jsme kousek od jejich baráku když v tom jsem viděla ségru s Tinusem, jak si povídali.. došli jsme k nim a pozdravili jsme se..Pak kluci řekli, že už si musí jít dobalit. Mac si mě přitáhl a dal mi pusu. Usmála jsem se a obrátila jsem pohled na sestru. Chvíli se na sebe s Tinusem koukali a pak se políbili..
"Tak ahoj Maci, užijte si to a snad si stihneme aspoň napsat.. možná za tebou přijedu někdy pokud budu mít čas ale uvidím.." řekla jsem a se sestrou jsme se vydali domů.
Šli jsme ke mně do pokoje a posadili..
"Takže ty a Tinus?" Zeptala jsem se a šibalsky jsem se usmála. "Jo, jsme spolu docela krátkou dobu, ale jo, jsme spolu" odpověděla a zčervenala..
"A hele, neměla bys to říct mamce? Však víš, lepší teď než potom" zeptala jsem se.
"Tak já jí to řeknu při večeři" odpověděla a usmála se..
Zrovna nás mamka volala na večeři, takže jsme běželi dolů a sedli si ke stolu.. pak se Ann nadechla a řekla:
Ann: umm, mami??
Mom: ano Ann?
Ann: něco bych ti chtěla říct.
Mom: jasně, co se děje?
Ann: No, víš. Já mám kluka.Trochu se začervenala, tak jsem jí chytla za ruku.
Mom: Vážně? To je fajn a kdo to je?
Ann: No, Martinus Gunnarsen.Mamka se na ní koukala s polootevřenou pusou a pak ještě dodala: "ah, není to ten, kým máš vylepený pokoj a je bratr Marcuse?"
Sestra zrudla ještě víc a potvrdila jí to.
Mamka nic neříkala a odebrala se do své ložnice..
Když jsme s Anitou dojedli, tak jsme se odebrali ke mě do pokoje a posadili jsme se na postel. Pak se na mě Ann koukla a řekla: "hele? Myslíš že jsem udělala špatně? Že chodím s Martinusem?"Řekla jsem jí že ne, že mamka je akorát unavená takže to asi dál rozebírat nechtěla. Rozloučila se a odešla k sobě.
Tenhle měsíc bude podivný, ale zase jiný.. všechno bude v pohodě..
DOBŘE LIDI, DNESKA ZAS VÍCE KAPITOL..😂😂🌹..
Hope you like it like it 💓💓..