????fourteen????

120 3 0
                                    

24.12. tohle datum na mě vykouklo jakmile jsem zapla mobil.
Strašně jsem se těšila na večer až na to že s námi nebude taťka.
Je totiž na dlouhé cestě v zahraničí, takže to na vánoce nestihne.. no tak pošlu dárek poštou...

Bylo někde devět takže CHILL..
Dnes v 11 jsem se měla sejít s Marcusem.
Šla jsem se vysprchovat, vyčistit si zuby, upravit si vlasy, namalovat se a obléct se..

Sešla jsem dolů a řekla jsem mamce že půjdu ven s Macem. Souhlasila a dala jsem si jogurt s ovocem..

Kavárna od nás není ani daleko, ale ani blízko, takže ve čtvrt na jedenáct jsem vyrazila..
Došla jsem do kavárny ale Maciho jsem neviděla. Chvíli jsem se rozhlížela a pak jsem ho viděla..

Koukla jsem na něj a on mě pozdravil. Já si jen sedla vedle něj a nic jsem neřekla. Pak ze mě vypadlo pouhé: "tak?"

Chvíli na mě koukal a pak spustil:
"Katherine, chtěl jsem ti to tak dlouho říct co se stalo, ale tys mi nedala šanci.. nenašel jsem si jinou a nikdy nechci, protože ty jsi ta kterou miluju a navždy budu! Ta holka co mě políbila byla Bella, moje ex, se kterou jsem byl už před několika lety.. nechápal jsem kde se tam vzala a strašně jsem byl smutný a naštvaný když to udělala.. Katie, promiň.."

Katie, takhle mi nikdo nikdy neřekl.
Hned co to celé dořekl jsem neměla slov, cítila jsem že mám skleněné oči a chce se mi brečet..
Chtěla jsem něco říct, ale místo toho jsem ho políbila a řekla jsem jen: "promiň Maci" usmál se dali jsme si kávu..

"A hele? Nechtěla bys ty, mamka a ségra s námi strávit Štědrý den u nás? Dárky byste vzali a dali bychom je pod strom a strávili bychom večer společně.."

"Macii!! Jasně bylo by to fajn, zavolám mamce."
Řekla jsem a už jsem vytáčela číslo..

"Tak jo Maci, prý je to super nápad"

Rozloučili jsme se a vydala jsem se domů..

VEČER:
"Mami?! Kdy půjdem ke Gunnarsenovým?" Zeptala jsem se natěšeně.

"Hele zlato, tak v 5?"  Zeptala se a já se běžela připravit..

"Bože! Co si vezmu?! Něco vánočního!" Ječela jsem u skříně a hrabala jsem oblečení..

Nakonec jsem vytáhla značkový vánoční svetr a černé legíny..
Vlasy jsem si dala do vysokého drdolu a lehce jsem se namalovala..

Konečně byl čas a tak jsme se všichni tři, i s dárky vydali k rodině Gunnarsenům.  Celou cestu jsem se nemohla dočkat až budu zas v jeho náručí..

"Crrr" zazvonili jsme na dveře a čekali jsme. Otevřela nám Macova mamka a mile jsme se přivítali.
"Kde je Marcus?" Optala jsem se Gerd-Ane a řekla že je u sebe v pokoji.

"Ťuk ťuk ťuk" zaťukala jsem lehce a vešla jsem do pokoje..

"Lásko! Ty už jsi tu ahoj!" Pozdravil mě Mac a běžel za mnou.. skočila jsem mu do náruče a políbila jsem ho..
Pak jsem se pozdravila i s Tinusem a všichni jsme povečeřeli..

Poté jsme si dali dárky.. pak jsem šla za Macim, že pro něj něco také mám.
"Tak šťastné a veselé Maci" řekla jsem a podala jsem mu krabičku, on mi také dal dárek..
Dal mi roztomilého plyšáčka a naše fotky..

Povídali jsme si a pak jsem si všimla jmelí.
Došli jsme pod něj a zahleděli jsme se hluboko do očí..

Mac mi šeptl do ucha: CHCI TĚ a přiložil jeho rty na ty mé...

AHOJ LIDIČKY!😥
ASI JSTE TO ZAREGISTROVALI ALE ANO. TOHLE JE POSLEDNÍ KAPITOLA TÉHLE KNÍŽKY. NESKUTEČNĚ CHCI PODĚKOVAT ZA VŠECHNA PŘEČTENÍ.. MOC SI TOHO VÁŽÍM. TAK ZAS U DALŠÍ KNÍŽKY!!
😥😥💛💛💛

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 11, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I WANT YOU | FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat