💛seven💛

105 5 0
                                    

Ležela jsem zachumlaná v posteli a spala jsem..

Pak jsem něco ucítila, což mě donutilo se probudit.

"Dobré ráno princezno" pozdravil mě Maci..

"Macii! tys přišel" hned jsem se posadila a dala mu snad to největší obejmutí které jsem komu kdy dala..

Pak jsem se odtrhla a zamračila jsem se..

"Copak Kitty?" Zeptal se vylekaně
"Na něco jsi zapomněl" řekla jsem a lehce jsem se usmála..

Chvíli přemýšlel a pak si mě přitáhl a dal mi pusu. Usmála jsem se nad tím..

"Aw.. jo jinak kudy jsi přišel? Ona mamka o tobě ví?"

"Jojo ví, neboj.. řekl jsem jí že půjdem spolu do školy"

"Jsi zlato.." řekla jsem a šla jsem se převléknout..

Dala jsem si řasenku a šli jsme na snídani..

Sešli jsme dolů z pokoje a zavítali jsme do kuchyně, kde už seděla sestra u stolu a mamka dělala tousty..

"Ahoj Katt a Macu, chtěla jsem se omluvit prostě to na mě padlo. Nebuďďte na mě už naštvaní. Jen jsem prostě žárlila. Als přeju vám to.. jen mě to nejdřív zaskočilo že toho kterého jsem zbožňovala 3 roky začal chodit s mojí sestrou, promiňte.."

Tak tohle mě zasáhlo..  neudržela jsem se a začly mi proudem téct slzy..
Oba mě hned uklidnili a já i Maci jsme jí odpustili..

Snědli jsme tousty a všichni 3 jsme běželi na bus.. jede nám to ve 35 a bylo 30..

Naštěstí tam bus ještě nestál takže jsme se posadili na lavičku a za chvíli přišel i Tinus.. takže jsme udělali pár fotek. Sestra je začla brát jako kamarády, za což jsem byla ráda..

Bus přijel, sedli jsme si dozadu.. sedla jsem si k okýnku a Maci vedle mě.
Propletli jsme si prsty a autobus se rozjel..

Když přijel na zastávku tak jsme všichni vystoupili a vydali jsme se ke škole... Ségra se hodně sblížila s Tinusem. Šla jsem s Macem ruku v ruce, konečně jsem byla šťastná..

Tohle bylo asi to co mi chybělo.

Došli jsme ke škole, rozloučili jsme se s Anitou a vešli jsme do třídy..

Sedli jsme si do lavic a hodina začala..
Skončila hodina a zjistila jsem že máme zrovna Matiku..

Počítali jsme nějaké příklady a Mac se na mě tak podíval a pak mi řekl: "tenhle příklad je strašněj vím o lepším.."
A pak si přisunul můj sešit k jemu a napsal mi tak propiskou Maci+Katy..

Musela jsem se nad tím pousmát..

Když konečně skončil den ve škole tak jsem si zbalila věci a šla si povídat s Mandy.. Povidali jsme si co nového atd. Furt se mě vyptávala různé věci, např. proč se vždycky tak usmívám když Mac něco píše nebo když se na mě jen podívá..

Nechtěla jsem jí to říkat, tak jsem jen odpověděla že jen tak.

Pak jsem odkracela na oběd a sedla jsem si k Anitě, Tinusovi a Macovi.

Došla jsem ke skříňce a koukla jsem se na ní... Někdo mi jí počmáral, takže zas jí budu platit za zničení, určitě to byl ten smrad od nás ze třídy..

Vyšla jsem před školu ale pak jsem se vrátila zpět protože jsem zapomněla deštník a bez toho fakt domů nepůjdu.

Došla jsem ke skříňce a už tam byl Marcus. Pozdravila jsem ho (zase XD) a otevřela si skřínku..

Mac mi jí ale zavřel usmál se na mě a přiložil jeho rty na ty mé.

Najednou jsem slyšela hlasy a udivené zvuky.. "cože?! Ty chodíš s Gunnarsenem jo? Ozvala se jedna holka. Odtrhla jsem se od Marcuse a zrudla jsem..

Pak začali i další.. "jo je to moje holka, teda vlastně ne! Je to moje princezna a navždy bude a vám do toho nemá co bejt!" Zařval na ně Mac a společně se mnou odešel domů..

Cestou jsem mu děkovala že se mě zastal. Bylo mi líto že mi nikdy Nikdo nic nepřál. Kromě mojí rodiny a Maca a Tinuse..

"Um Katherine? Chtěl bych tě představit rodičům, dneska"

"Vážně?! Jasně moc se těším!"

Běželi jsme k nám a pak rovnou ke Gunnarsenovým..

Strašně jsem se těšila až je poznám. Myslím že to budou fajn lidi.

Došli jsme k jejich domu..
"Wow" užašla jsem..
Otevřel dveře a vešli jsme dovnitř..
Mají to tu vážně krásné. Nemám co dodat.

Zula jsem si boty a pomalu ruku v ruce jsem kráčela s Macem do obývacího pokoje, kde seděli jeho rodiče a povídali si..

Pak se Mac zastavil a řekl:
"Ahoj přišel jsem že školy.. někoho bych vám chtěl představit. Tohle je Katherine, moje holka."

Končím😂... Dneska už 3. kapitola


I WANT YOU | FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat