Jeho rodiče se otočili a podívali se na nás..
Nastoupila tréma, která se mi prolévala celým tělem. Stiskla jsem Macimu víc ruku a on se jen pousmál.."Ahoj, Katherine! Rádi tě poznáváme!" Pozdravili mě mile jeho rodiče a tréma ze mě spadla..
Posadili jsme se k nim a povídali jsme si. Ptali se mě na mojí rodinu že by je taky rádi poznali atd.. jsou to vážně milí lidé. I jejich malá sestřička je úžasná..
Pak mi Mac ukázal zbytek jeho domu, vážně to tu mají pěkné, prostorné a klidné.
"Lásko? Máš hlad?" Zeptal se a já jen kývla.. došli jsme tedy do kuchyně a zeptal se na co mám chuť. Řekla jsem že si dám asi jen nějaké ovoce..
Vzala jsem si jablko a chtěla jsem jít zpět do obýváku za jeho rodinou, ale Maci mě zastavil.. "kampak lásko jdeš?" Zeptal se a usmál se..
"Do obýváku kam jinam?" Zasmála jsem se a chystala jsem se odejít ale Mac mě doběhl vyzvedl si mě a nesl mě zpátky.. "hej, co děláš? Macu!" Smála jsem se a chtěla jsem se mu vyvléct..
"Tak přece ode mě neodejdeš ne?" Usmál se a posadil mě na linku.. pak přitiskl jeho rty k mým a pohnul s nimi. Začla jsem spolupracovat..Pak jsem se zasmála a sesedla jsem si z linky. Zeptala jsem se ho kde má pokoj. Došli jsme tedy k jeho pokoji a vešli jsme dovnitř.
"Máš to tady strašně pěkný" usmála jsem se a on mě chytl za pas..
Pak mi vlepil malou pusu a sedli jsme si. Chvíli jsme si povídali a pak už jsem musela domů..Šel mě doprovodit domů a u nás už jsme se museli rozloučit..
"Tak se uvidíme ve škole, miluju tě""Taky tě miluju, ahoj"..
Přišla jsem domů a šla rovnou do svého pokoje. Zavřela jsem za sebou s lehla si na postel..
Přemýšlela jsem, nad věcmi co se dějí. Dřív jsem Maca odporovala a teď se s ním líbám?
Nevím proč jsem tak změnila názor, ale myslím že on mi dokázal že umí být super kamarád, natož kluk.Šla jsem si dodělat úkoly a chystala jsem si lehnout, když v tom slyším bouchání na balkonové dveře.
Otevřela jsem a byl to zase Mac..
"Co se děje Maci? Je už pozdě, zítra je škola.." zeptala jsem se poloospale.."Něco ti musím říct.. je to docela důležité." Řekl ustaraně a posadil se.
"Co, co se děje?!" Vyhrkla jsem ze sebe a posadila jsem se k němu.
"Příští týden odjíždíme s Tinusem na turné a budeme pryč tak 4 týdny." Řekl..
"Aha.. tak si to hlavně užijte, ale strašně mi budeš chybět, jako nikdy dřív." Odpověděla jsem mu se slzami v očích a on si mě přitáhl k sobě..
4 týdny mi nikdy nepřišlo jako nějaká dlouhá doba. Jenže teď? Nějak jsem si to neuvědomila ale s Macem jsem se teď viděla každý den v týdnech..
A teď najednou ho neuvidím měsíc."Tak já musím jít, zítra ve škole. Naposled a pak zas po měsíci."
Odpověděl a já jsem na něj koukala se slzami v očích.Mac odešel a já propukla v pláč.
Strašně mi bude chybět.. šla jsem k tiskárně a vytiskla jsem si fotky s ním, jednu malou jsem si dala do rámečku na noční stolek a tím zbytkem jsem si polepila celou zeď.. aspoň ho budu mít nějak celý den u sebe..Začla jsem brečet ještě víc když v tom do pokoje přišla mamka..
Mom: Zlato proč brečíš? Něco se stalo?
Me: Mami! Mac odjíždí příští týden na turné a bude pryč měsíc..Viděla jsem na ní že je jí to taky líto, ale kdo s tím něco nadělá..
Dobře, přestanu brečet, zítra se ještě uvidíme, navíc si budeme volat takže to vlastně bude fajnový..Převlékla jsem se, lehla jsem si do postele a usnula jsem..