1. Díl

1.8K 101 1
                                    

Myšlenky budou psaní takto
Kurama takto ( Bude se tam oběvovat tak aby se to nepletlo s myšlenkáma)

Začalo to jako každý den, vstal jsem, šel jsem se vysprchovat a spáchat ranní hygienu. Na snídani jsem šel do Ichiraku rámen. Když sem dojedl 5 misku tak jsem zaplatil a šel čekat na most,  na tým 7. Když sem přišel byly tam všichni kromě Kakashiho "Jak jinak"  Pomyslel jsem si.
" Ahoj Sakuro - Chan"
" Ahoj Naruto"
Po hodině čekání se náš Sensei ráčil ukázat.
"Yo,  omlouvám se za spoždění,  kolem cesty přešla kočka takže jsem to musel vzít jinudy"
"Zase ta jedna z jeho mnoha výmluv, stejnak si zase četl tu svojí perverzní knížku"
" LŽETE"
Vykřikla Sakura, já sem ani nepíp protože to nemá cenu.
Sasuke jako vždy na nás koukal tým svým kamením pohledem.
" Tak dnes se bude bojovat Sasuke a Naruto jdete první"
Sasuke jen protočil očima a přišel ke mě.
"Můžete začít"
Tak jsme začali bojovat.
"Má to vůbec cenu s ním bojovat když jste stejně silní?"
Řekl otráveně Kurama.
Jen sem protočil očima a bojoval dál.
Po asi 2 hodinách to Kakashi utnul, protože jsme byly na  pokraji sil. 
" Myslíte že to má cenu spolu pořád bojovat?  Pokaždé to skončí stejně "
Zařval sem na Kakashiho protože mě to už nebaví, jsou to 3 roky co jsme se potkali a pořád je to stejné.
Neodpověděl.
Jak jsme to tam tak se Sasukem vydíchávali tak se Kakashi se Sakurou vypařili a nechali mě tu s tím náfukou. Koukl jsem se na něj a měl stejní výraz jako vždy.
Opřel jsem se o strom a usnul.

Když jsem se probudil byl jsem u sebe v posteli ale neřešil jsem to a šel spát dál.

Proč to musí bolet (SasuNaru) (PROBÍHÁ OPRAVA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat