8 díl

618 44 2
                                    

Sasu pov.

Seděl jsem tam dlouho. Boleli mě ruce a měl jsem hrozný hlad. Najednou jsem uslyšel tlumené vzliky. Pořádně jsem se rozhlédl ale kvůli tmě jsem špatně viděl "H-haló?" řekl jsem a vzliky ustali. "Kdo jsi?" nic. Zkusil jsem to ještě jednou "Já ti neublížím" nic. Tak jsem to vzdal.

Naru pov.

Probudil jsem se a všude byla tma.
Měl jsem svázané ruce a ležel na zemi. Přes pusu jsem měl nějaký hadr. Takže jsem nemohl mluvit.
"K-Kuramo?" nic. To bylo divné Kurama mi vždycky odpověděl, tak proč né teď?"Kuramo prosím mluv semnou" pořád nic.  "Kuramo prosím odpověz. Noták. Kuramo sakra!" začal jsem brečet. "H-haló" ozval jsem něčí hlas. Poznával jsem ho. Byl to Sasuke. Přestal jsem brečet. Hrozně moc jsem chtěl promluvit ale prostě to nešlo. Najednou se otevřeli dveře a místností se rozlilo světlo. Uviděl jsem ho. Byl spoutaní a vypadal hrozně. Zase jsem začal brečet.

Sasu pov.

Otevřeli se dveře a já se koukl kdo tam stojí. Byl to Hidan a psychopaticky se usmíval. Znova jsem uslyšlel vzliky. Znova jsem se porozhlédl po místnosti, díky světlu jsem mohl konečně vidět kdo to brečel. Byl to Naruto. Naše pohledy se střetli "Naruto!" vykřill jsem a v očích mé páleli slzy. Začal jsem sebou házet musel jsem se dostat z těch pout ale nešlo to. Hidan se rozešel směr Naruho. Popadl ho a přehodil si ho přes rameno jako pytel brambor
"Pusť ho!!! Okamžitě!!" začal jsem na něj řvát. Hidan nereagoval a i s Narutem zmizel ve dveřích, které po sobě zase zavřel. Už jsem to nevydržel, slzy mi tekli po tvářích "Naruto!" ještě jednou jsem zakřičel ale nic. Jenom ticho.

Naru pov.

Ten šedovlasý muž mě někam nesl. Nevěděl jsem kam a hrozně se bál, ale né o sebe ale o Sasukeho. Celou dobu co mě nesl tak jsem brečel. "Nebul skrčku" řekl ten muž. Radši jsem přestal brečet ale šlo to docela stěží. Po chvilce jsme se objevili před nějakou skálou. Šedovlasý muž vešel dovnitř, vchod se za námi zavřel. Položil mě na zem a odešel. Zavřel jsem oči a očekával to nejhorší.

Ahooj u další kapitoli 😅😅
Omlouvám se za chyby.😅
Prosím nezabijete mě? Doufám 😅😅😅😅 emmm to by bylo vše😅 u dalšího dílu papapapapa😅

Proč to musí bolet (SasuNaru) (PROBÍHÁ OPRAVA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat