6 díl

783 50 8
                                    

Naru pov.

Vzbudil jsem se a rozhlídl po pokoji. Sasuke tu nebyl. Vstal jsem a prohledal jsem celý barák ale nic. Rychle jsem se oblíkl a běže k Sasukeho domu. Zaklepal jsem na dveře ale nikdo nešel. Bylo odemčeno tak jsem vešel. Koukl jsem se všude ale tady taky nebyl. Vyběhl jsem ven. Prohledal jsem celou Konohu ale jako by se po Sasukem slehla zem. Vrátil jsem se domů. Šel do obýváku a sedl si na židly. Na stole ležel papírek, kterého jsem si předtím nevšiml.
Vzal jsem ho a otevřel. Byl to dopis.

V Dopise:
Drahý Naruto, jestli toto čteš,tak už jsem dávno daleko od Konohy. Je mi to opravdu moc líto. Nechtěl jsem tě opustit ale nešlo to jinak. Potrebuju dokončit svou pomstu. Včera večer jsem dostal dopis, už konečně vím, kde se můj bratr schovává! Zaplatí za to všechno co mi zbusobyl! 
Budu pryč dlouho, možná už se nikdy nevrátím.
Hlavně mě prosím nehledej a netrap se. Najdi si někoho a na mě zapomeň ale jedno pamatuj, navždy tě budu milovat.
                          Tvůj Sasuke

Slzy mi tekli po tváři. Začal jsem brečet na plno.
"

Debil! Proč mě tu nechal! "
Začal jsem nadávat. Vstal jsem a vyběhl ven. Nedával jsem pozor a do někoho naboural. Byl to Kakashi.
"Naruto co se děje?"
"S-sasuke o-on j-je pryč!"
Řekl jsem a zase začal brečet.
"Jak to myslíš pryč?"
"O-odešel. T-tady d-dopis c-co n-napsal" dal jsem mu dopis. Když si ho přečetl tak udělal něco co jsem nečekal. Objal mě. Objetí jsem mu oplatil.
"Musíme to říct Hokage"
Kývl jsem a utřel si slzy. S Kakashim jsme šli za Hakoge. Došli jsme ke dveřím a já zaklepal. Ozvalo se dále.
Otevřel jsem dveře.
"Naruto páni ty umíš kelpat"
Řekla sarkasticky Tsunade.
Nic jsem neřekl protože bych se zase rozbrečel.
"Naruto co se stalo?"v jejím hlase byla slyšet obava. " S-sasuke o-on..." nedokázal jsem to říct protože jsem se zase rozbrečel. "Sasuke utekl" řekl Kakashi místo mě.
"Cože? Jak to myslíš že utekl!"
"O-on. V-včera jsme b-byli s-spolu a o-on u-umě s-spal a k-když j-jsem se r-ráno v-vzbudil t-tak tam n-nebyl. Prohledal j-jsem c-celou K-Konohu ale n-nic. T-tak jsem se v-vrátil d-domů a n-našel d-dopis n-na r-rozloučenou" dal jsem jí dopis do ruky. Přečetla si ho a soucitně se na mě podívala.
"Naruto je mi to líto. Kakashi povolej Anbu. Musíme ho najít"
"Hai" řekl Kakashi a zmizel.
"Naruto ty se jdi prospat a hlavně neblbni prosím"
Jenom jsem přikývl a šel domů.
Doma jsem si lehl na poslel ale nemohl usnout. Rozhodl jsem se že ho najdu sám. Sbalil jsem si pár věcí. Vyšel jsem ven a zamkl dveře. Šel jsem ke Konožské bráně, všichni se na mě divně koukali ale ignoroval jsem je. Stál jsem před bránou Konohy. Naposled jsem se rozhlídl. Koukl jsem na cestu před sebou. Se slovy "Sasuke já tě najdu" jsem se rozeběhl směr neznámo.


Táááákže máme tu další kapitolu. Já vím je docela krátká ale co. 😅😅
Takže začíná se nám to rozjíždět a chci se zeptat Happy end nebo Sad end?
Omlouvám se pro chyby a ještě něco.
Tak to by bylo vše. U další kapitoli paoapapaapap😂😂😂😂

Proč to musí bolet (SasuNaru) (PROBÍHÁ OPRAVA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat