Sasu pov.
Při pohledu na spícího Naruta jsem se musel pousmát. Vzal jsem ho do náruče a odnesl ho do jeho pokoje. Položil jsem ho na postel a sundal mu oblečení. Teď předemnou ležel spící Naruto jenom v boxerkách. Skousl jsem si ret. "Nemysli na to. Nemysli na to. Nemysli na to" zatřepal jsem hlavou a Naruta přikryl dekou. Ještě chvíli jsem ho pozoroval. Pak jsem si taky sundal oblečení a lehl si k Narutovi. Po chvilce jsem usl.
Naru pov.
Když jsem se probudil byl jsem v posteli a měl jenom boxerky. Rozhlídl jsem se. Vedle mě ležel Sasuke a byl taky jenom v boxerkách. Zrudl jsem a vstal. Běžel jsem do koupelny. Sundal jsem si boxerky a vlezl si do sprchy. Jen jsem tam tak stál. Po chvíli mě objali dvě silné paže. Hrozně jsem se lekl a vyjekl jak malá holka.
"S-sasuke hrozně si mě vylekal" řekl jsem a zasmál se. Pak jsem si uvědomil že předemnou stojí nahý a že i já jsem nahý. Zrudl jsem a schoval si obličej do dlaní.
"Neschovávej se mi" zašeptal a sundal mi ruce z obličeje. Koukl jsem se mu do očí a rychle uhl pohledem.
"Koukni na mě" udělal jsem jak řekl.
Najednou mě políbil. Po chvilce polibek prohloubil. Nevěděl jsem co dělat. Cítil jsem se trapně. Když se odtáhl tak se zasmál.
"Ještě jsi se nikdy s nikým nelíbal že?"
Jen jsem zahanbeně zakíval hlavou.
"Nevadí. Opakuj co dělám já. Ano?"
"D-dobře" zašeptal jsem.
Sasuke mě zase políbil. Polibek zase prohloubil. Dělal jsem to co on. Po chvilce to šlo už samo od sebe. Když se odtáhl tak jsem nesouhlasně zaknučel.
"Heh aby jsi se nestal závislí Naruto" řekl Kurama a hlasitě se zasmál. Teprva teď jsem si uvědomil že je tu Kurama. Najednou mě Sasuke přimáčkl ke zdi. Než jsem stačil jakoliv reagovat tak se mi Sasuke přisál ke krku. Potichu jsem vzdychl.
"Aspoň budu mít na co koukat"
Chtěl jsem mu něco říct ale Sasuke mě kousl do krku a já zasténal.
"Líbí se ti to?" zašeptal mi do ucha.
"A-ano" řekl jsem a zase zrudl.
"To jsem rád" zavřel jsem oči a užíval si jeho přítomnost. Kousal mě do krku a začal postupovat níž. Začal jsem se chvět.Sasu pov.
Začal jsem postupovat níž. Chtěl jsem ho prochu potrápit. Začal jsem prstem přejíždět po jeho kamarádovi. Jeho steny byli hudbou pro mé uši. Po chvilce jsem si řekl že by to mohlo stačit. Vzal jsem si ho do ruky a začal pumpovat. Olízl jsem mu špičku a pak ji začal sát. Potom jsem si ho vzal do pusy celého a začal hýbat hlavou.
Naru pov.
Vzdychal jsem jak smyslu zbavení.
"S-sasuuu ach" prsty jsem mu zabořil do vlasů a začal su udávat vlastní tempo. "S-sasu j-ja u-ž -" ani jsem to nedořekl a udělal se mu do pusy.
Všechno spolikal a usmál se na mě.
Já jsem zavřel oči a rozdýchával právě prožití orgasmus.
"Líbilo?"zašeptal mi do ucha které následně skousl.
" a-ano l-líbilo"
Opřel jsem se o Sasukeho silné tělo.
"Jsem unavený" zašeptal jsem a začali se mi zavírat oči. Saskuke vypl vodu a vazal mě do náruče. Osušil mě a odnesl do postele. Pak si lehl vedle mě a přikril nás. Přitulil jsem se k němu "dobrou Sasu" zašeptal jsem a usl.Takže zdravým u nového trošku no dobře docela dost úchylného dílu 😂😂😂 takže doufám že mi to vyjde a budu se pokoušet vydávat kapitoli častěji 😅😅 doufám že se vám tenhle díl líbil a omlouvám se za chyby. No a jaké bylo vysvědčení? Já ho nedostala protože musim udělat opravku z matiky 😅😅😅😅😅 ale není to hrozný. Takže u dalšího dílu papapapapap
ČTEŠ
Proč to musí bolet (SasuNaru) (PROBÍHÁ OPRAVA)
FanfictionJsou už od dětství kamarádi ale také velcí rivalové. Co se stane když k sobě začnou pociťovat city které jsou víc jak kamarádské? Co když jsou ty pocity k nevydržení a musí na povrch? Co když se stane něco co jejich životy už navždy změní? Boy×Bo...