(O rok později)
Sasu pov.
Už je to rok co jsem odešel z Listové vesnice.
Už je to rok co hledám svého bratra.
Už je to rok co jsem opustil své přátele.
Už je to rok co jsem opustil člověka, kterého miluji........Jdu lesem a pořád mám takový divný pocit že mě někdo sleduje. Porozhlédnu se ale nikdo nikde. Pokrčím rameny a jdu dál. Uslyším prasknout větev a rychle se schovám za keř. Najednou uvidím dva muže.
"Sakra! Kam se vypařil??"
Zařval šedovlasý muž. Pozoroval jsem je a snažil jsem se být co nejvíc potichu. Najednou mi někdo něco přiložil na pusu a hned potom jsem omdlel.Probudil jsem se v temné místnosti. Chtěl jsem pohnout rukama ale měl jsem je svázané. "HEEEJ!" zařval jsem "OKAMŽITĚ MĚ PUSŤE!" uslyšel jsem něčí smých ale nikoho neviděl. Po chvilce se otevřeli dveře. Stál tam ten šedovlasý muž. "ale, ale kdopak se to probudil?" když to dořekl začal se smát. "Hidane! Ty imbecile okamžitě se vrať!" zařval ženský hlas. Šedovlasý muž neboli Hidan zase odešel. Zůstal jsem tam zase sám.
Naru pov.
Běžel jsem lesem. Najednou jsem uviděl několik mužu. Všichni na sobě měli pláště s červenými mráčki. Schoval jsem se za strom a pozoroval je. Bohužel jsem od nich byl daleko, takže jsem jim moc nerozuměl ale něco jsem pochitil. Něco ve smyslu "najít. Donést a uvěznit" pak tam asi padlo jméno ale to jsem neslyšel. Najednou se rozeběhli. Rozhodl jsem se je sledovat. Po tak půl hodině se zastavili. Něco si řekli a pak se každý vydal svou cestou. Já jsem šel za tím šedovlasým. S ním šel ještě jeden ale ten měl na sobě masku. Po chvilce se oba zastavili. Z keře vylezl blonďatý kluk. Táhl někoho za sebou. Pořádně jsem se na tu osobu podíval a uvědomil jsem si že to je Sasuke. Chtěl jsem tam okamžitě běžet a zachránit ho "Naruto nedělej to"
"A-ale já ho musím zachránit"
"Tak je pronásleduj kam ho vedou a pak cestou pořádně promysli plán"
"Dobře"
Udělal jsem jak mi řekl Kurama. Pronásledoval jsem je. Byl jsem hodně opatrní. Najednou jdem ucítil silnou ránu do hlavy a skácel se v bezvědomí na zem.Ahoooooj všichni. Vítám vás u nové kapitoli. Snad se vám líbila 😅😅
Omlouvám se za chyby. 😄😅😅😅
Trošku se bojím že mě budete chtít zabít u dalších kapitol😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ale přeci musí tam být nějaká ta akce 😅😅 Ale nebojte bude Happy End takže😅😅😅😅 Ikdyž možná to bude takovej napůl Happy a napůl Sad End 🤔🤔😅😅😅😅 Takže u další kapitoli papapapapa 😅😅😘
ČTEŠ
Proč to musí bolet (SasuNaru) (PROBÍHÁ OPRAVA)
FanfictionJsou už od dětství kamarádi ale také velcí rivalové. Co se stane když k sobě začnou pociťovat city které jsou víc jak kamarádské? Co když jsou ty pocity k nevydržení a musí na povrch? Co když se stane něco co jejich životy už navždy změní? Boy×Bo...