Selamün Aleyküm gençler... Biraz size kendimden bahsedeyim. Ben Alya. Henüz 17 yaşındayım ve laz kızıyım. Aslında çok konuşkan kız değilimdir. Fazla saçmalarım, yani öyle diyorlar. Babam Karadenizli'dir. Annem ise Bodrum'lu. Ben ise ortaya karışık slsjalajsk. Tamam saçmalamayalım. Neyse ben örümcekten çok korkarım. Bana genellikle turuncu kafa diyorlar. Çünkü saçlarım turuncu. Allah vergisi napalım yani?!
Bir abim bir ablam var. Ablam çok gıcıktır, onunla hiç anlaşamam. Bok kafa olur kendisi, adı Buğçe. Biliyorum neden Tuğçe değilde Buğçe diyorsunuz ama ablam gibi ismide anormal. Neyse ama ben ablamın ismini ablamdan daha çok seviyorum. Kendisi tam bir mavi gözlü canavar. Tamam benim gözlerimde yeşil. Ama onun göz rengi daha güzel. Hayır kıskanmıyorum, ama fazla güzel napayım. Ablam benden 6 yaş büyük be şu an tıp okuyor.
Abim ise tam kafa dengimdir. Çok severim kendisini. Çok iyi anlaşırız, çok yakışıklı. Hani derler ya kızların ilk aşkı babasıdır diye. Ha benim babam ilk aşkım değil. Biraz garip bulucaksınız ama benim ilk aşkım abim. Sonra babam. Şimdi abimin adını çok merak ediyorsunuz biliyorum. Ama söylemiycem çünkü ben abimi çok kıskanırım. Haddinden fazla, bunun yüzünden abimin bütün sevgililerine haince plan kurarım. Bak mesela bir keresinde Esma şıllığının kafasına hamam böceği koymuştum. Kız hala abimin peşini bırakmayıp sevgili olmaya devam ettiği için ona daha kötü bir plan kurdum. Kahvesine ölü sinek koydum. Kız yanlışlıkla sineği çiğneyip yutmuştu ve en önemlisi şuydu. Kahveleri abim yapmıştı kız sonra abimden ayrıldı. Ha bu arada abim inşaat mühendisliği okuyor. Basketbol da çok iyi oynuyor. Abim sayesinde basketbola çok düşkünüm. Abim ise benden iki yaş büyük. Yeni üniversiteye geçti. Ablama asla abla demez. Aslında ben de demem ama olsundu. Öyle yani aman neyse tamam çatlamayın. Abimin adı Gökhan. Al işte öğrendiniz oldu mu?
Neyse babamdan bahsedeyim. Babam çok sinirli bir insandır. Nedense beni fazla sevmez. Ya da ben öyle düşünüyorum bilmiyorum. Ama ablamın anlattığına göre babam bir ihaleye girmiş çok büyük bir ihaleymiş. İhale günü annem babama bana hamile olduğunu söylemiş. O gün de babam ihaleyi kaybetmiş. Neymiş ona uğursuz geliyormuşum. Üzülmüyorum değil daha çok kafama takmıyorum. Babam çok huysuz ve inatçı adamdır. Aynı benim gibi babamın adı ise Hakan.
Annem desen, çok sevimli bir kadındır. Babamla çok uğraşır. Ama babam annemi çok sevdiği için anneme hiç sinirlenmez. Daha doğrusu sinirlenemez. Annem babama genellikle kereste diye hitap eder. Babamı çok sever zaten severek evlenmişler. Durun nasıl tanıştıkarını anlatayım... Dur bi dakika ben nasıl tanıştıklarını bilmiyorum. Bunu bir köşeye yazdım. Kesinlikle soracağım anneme. Neyse annem çok tarz kadınmış zamanında hala da öyle ama kendine yaşladım diyip duruyor. Annemin adı Çiçek. Annemin ismine bayılıyorum.
İşte benim ailem. Ailecek hepimizde bir laz damarı var tabiki de ama işte bir de vicdan var. Ben lise üçe gidiyorum yani on birinci sınıf . Kitap okumayı çok severim. Tabikide gitar çalmayıda arkadaşlarım hep sesimin güzel olduğunu söyler. Her cuma gitar dersim olduğu için gitar derslerine giderim. Hiç boş durmam. Yani... Kısmen, iyi tamam be uykuyu da çok severim. Günümün yarısı uyku ile geçer. Tamam derslerde de hep uyurum ama olsundu. İdil hep bana sınavlarda kopya verir. İdil kim mi tanıştırayım.
İdil benim çocukluk arkadaşım. Biz ikimizde Karadenizli'yiz. Her günüm resmen onunla geçer. Çok sinirli kızdır, ama bana hiç sinirlenemez. Bazen laf kavgası yaparız ama sonra söylediklerimize güleriz. Ha bir de Defne var unutmayalım.
Defne Ankaralı'dır. Ama İstanbul'a taşınmışlar nedeni ise babası iflas etmiş. Ama şimdi Allah'a şükür toparladılar ve tekrar yeni bir şirket kurdular. Çok uysal kızdır, ama roman kızı gibi uysallığının altında çingenlik var. Yalan yok şimdi sinir olduğu kızları altına alır gebertene kadar döver. Örneğin Zeynep'i. Off o ne biçim bir dalıştı lan. Neyse...
Şu anlattıklarım sadece hayatımın yarısı. Aksiyonlu geçen hayatımın yarısı. Hazır mısınız hayatımı okumaya???
......
Biliyorum tam olarak tamamlanmamış dört kitabım var. Fakat bu kitap benim bu platformda yazdığım ilk güzel kitap. On yedi yaşımın ilk keşfete düşüp okunan kitabıydı. Kimilerini gülmekten ağlatan kimilerini de gerçekten ağlatan kitaptı. Benim için çok farklı bir yeri var. Seneler öncesinde kaldırdığım bu kitabı seneler sonra yeniden yayımlıyorum. Kitabın anıları hem eski okuyucular için hem de benim için çok değerli olduğundan dolayı yalnızca yazım yanlışlarını vr abartı kesitlere el atacağım. Şimdiden keyifli okumalar...
İnstagram adresi: nisaxyr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAZ KIZI (DÜZENLENİYOR)
ChickLitHaddinden fazla saçmalayan laz kızı... Abisini kimseyle paylaşamayan, ablasıyla ise her dakika kavga eden anlaşamayan bir kız... Hayata hep olumlu taraftan bakan, sürekli gülen bir kız... Babasına özlem duyan bır kız... Tanıtım... Deli gibi dan...