BÖLÜM 2

10.5K 506 51
                                    

Ve golll. Tam isabetttt. Ama dur bir dakika bu sarı bana çok sinirli bakıyor ve gözünü tutuyor. Ee ben nasıl kaçacağım? Allah'tan odam büyük,  gözünü çıkarttığım sarı gözünü tutmaya devam ederken öfkeyle konuştu.

"Lan... Ulan... Gözüm çıktı. Ah... Bittin kızım sen! "

Ellerimi belime koyarak"Kim kimi bitiriyormuş gel de bitir o zaman!" dedim.

Oğlan bir eli ile gözünü tutarken diğer elinde gözüne fırlattığım terlik ile bana doğru gelmeye başladı. Hemen yatağıma çıkarak ondan uzaklaştım. Gözünü çıkarttığım sarı bana doğru koşmaya başladığında kapıdan kaçıp aşağı indim. İçeriye girdiğimde evde misafirler vardı. Gözüm hemen abimi aradı. Abimi bulunca hemen üstüne atladım.

"Abi! Bu sapık beni kovalıyor. Beni öldürecek yardım et.  Kurtar beni prensim." diyerek abimin sırtına çıktım.

Misafirler, annem ve sevimsiz ablam olacak nalet şaşırmış şekilde bakarken babam sinirli bir şekilde bakıyordu.

Abim beni kucağından kaldırmaya çalışırken olayı anlamaya çalışıyordu.

"Alya ne sapığı ne öldürmesi? "Diye sorarken içeri o sapık girdi.

Eli hala gözündeydi. Hemen elimle onu işaret ettim.

"Aha işte bu abi. Kurtar beni prensim!"

Abim de dahil herkes gülmeye başlamıştı. Tabi ki babam hariç...

" Lan Gökhan şu cadı gözümü çıkarttı. Ver de şunu bi evire çevire döveyim."

Ablam hemen atılarak sarıya destek çıktı.

"Al al senin olsun. Güle güle döv."

Annem ablama yapmak istediğimi yaparak kolunu dürttü. Ablam olacak sevimsize ölümcül bakışlar atmaya devam ederken abim sinirle sarıya bağırdı.

"Demir sözlerine dikkat et! O benim kız kardeşim! "

Gururla abime baktım.

"Kimin abisi be! " Diyerek sarıldım. Oha bir dakika abim bu sapığı tanıyor mu?

"Oha abi! Sen bu sapığı nerden tanıyorsun? " Dedim.

Gözünü çıkarttığım sarı elindeki terliği sinirle yere attı.

"Bak hala sapık diyor ya! "

Konudan alakasız salonda oturan bey amcaya beni göstererek bağırmaya devam etti.

"Baba bu cadı gözümü çıkarttı. "

Hemen lafa atlayarak abimin kucağından kalktım.

"Hayır ilk sen başlattın. Bey amca odama izinsiz girerek beni dikizliyordu. " dediğimde abim beni dürtmüştü.

"Ne var abi yalan mı söylüyorum!" dedim abime.

"Lan ne dikizliycem seni be portakal kafa"

Az önce bana portakal kafa mı dedi? Aha laz damarlarım attı. Tam üzerine saldıracaktım ki abim beni tutmuştu.

"Alya sakin"

Sapık yani diğer adıyla Demir eli gözünde tehditkâr sesiyle damarıma basmaya devam etti.

"Vay ismide Alyaymış."

Abime dönerek kaşlarım çatılı bırakması için söylendim.

"Abi bırak işte kışkırtıyor bırak ki saldırayım."

Abim beni omzuna atarak ayağa kalktı.

"Siz kardeşimin kusuruna bakmayın." diyerek diğerlerinden uzaklaşmaya başladı.

LAZ KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin