~Pov Quinty~
We kwamen aan bij het huis en ik keek mijn ogen uit.
Het huis is gigantish! We liepen naar de deur en mijn nieuwe vader draaide het slot open. Langzaam liep ik naar binnen.
"Geef mij je koffers maar ik breng ze wel naar je kamer, als je mee loopt weet je ook meteen waar je kamer is." zei ashton.
"okey thanks" zei ik met een glimlach.
ik volgde Ashton naar mijn kamer.
hij maakte een deur open en ik liep samen met hem mij kamer in.
ik keek meteen een beetje rond.
"Do you like it?" vroeg hij.
"Ja hoor" zei ik en ging op mijn bed zitten.
"je lijkt me echt aardig!" zei hij.
ik glimlachte alleen een beetje.
"je hoeft niet verlegen te zijn hoor, ik ben gewoon je broer" zei hij en glimlachte lief naar me. hij heeft echt super schattige kuiltjes in zijn wangen. ik betrapte mezelf op het staren. en keek snel weg.
"okey" zei ik.
ik durf niet veel te doen bij iemand die ik ongeveer maar 1 uur ken. ik heb nog maar 1 derde verteld over mezelf.
"is er nog wat dat we moeten weten?, ik bedoel heb je een dieet ofzo?" vroeg hij.
eetproblemen .... ik heb lichte vorm van anorexia dus ik heb een.dieet maar zal ik dat wel zeggen ik bedoel ik heb het nog tegen niemand verteld zelf niet tegen daisy! "uuuhm.... nou.... ja...Maar zeg het tegen niemand ! tis niet zo ernstig ofzo maar ik vertrouw je !" zei ik. hij knikte "Ik beloof het" zei hij. " ik heb anorexia..." zei ik zacht . hij schrok en keek me aan. "Quinty!, hoe kan je nou zeggen dat het niks ernstig is ! anorexia is een ziekte besef je dat?" vroeg hij.
"ja...maar vertel het tegen niemand! ik meen het zelfs mijn beste vriendin weet dit niet ! "zei ik.
Dat was echt zo, Daisy had wel door dat ik weinig at en vroeg ook wel of ik genoeg at maar ik zei altijd dat ik al gegeten had van tevoren en ik geen honger had.
9 van de 10 keer lukte me het wel om het verborgen te houden
"okey, ik zal niks zeggen maar ik ga je helpen om hier vanaf te komen!" beloofde hij me.
"ik weet het niet ... ik wil ook niet dik worden..." zei ik.
"dat word je niet geloof me!" zei hij.
"okey dankjewel ash!" zei ik. Hij moest lachen.
"laten we naar de stad gaan! dan kunnen we kleren kopen voor je." zei ashton enthausiast.
"jaa !, leuk, let's go!" riep ik blij.
Ik trok mijn jas aan en ik liep samen met ashton het huis uit .
~In de stad~
We liepen inmiddels al in een.kledingzaak.
Ik heb werkelijk geen idee welke maar ashton wou dat ik hier heen ging.
"wat dacht je van deze?" zei ashton en hield een sweater omhoog er stond een infinitie teken op met daarin 5sos.
ik lachte. opzich wel leuk dus ashton kocht hem voor mij. Ik heb nu al 4 broeken 4 jurkjes 1 paar sneakers 2 paar hakken 2 sweaters en een aantal t-shirts.
voorlopig genoeg.
"hoe ga ik dit ooit betalen" mompelde ik.
" ik betaal het!" zei ashton met een lieve glimlach.
ik keek hem aan alsof hij gek was!
"weet je wel niet hoeveel het is ?!" vroeg ik. hij knikte. "ik heb geld zat!" zei hij.
ik gaf hem knuffel. "dankje ashton!" zei ik enthausiast.
de vrouw achter de kassa rekende alles af "Dat word dan 578,50 alstublieft" zei ze. Ik schrok van het grote bedrag en ik bleef een beetje stoned vooruit kijken.
ashton grinnikte "kom je mee?" vroeg hij.
"Uuhm ja, ik kom eraan!" zei ik.
we liepen weer door de stad. opeens trekt ashton me een ander winkel in.
ik kijk snel rond in wat voor winkel. we stonden in een telefoon winkel. "ashton, nee, we gaan geen telefoon kopen!" befeelde ik hem.
maar dat was al te laat hij gaf mij een gloednieuwe Iphone!
ik kon wel janken van geluk.
"Dankjewel ashton!, voor alles! je bent de aller beste broer die iedereen maar kan wensen!" zei ik en gaf hem alweer een knuffel.
"laten we terug naar huis gaan waarschijnlijk is het eten al klaar" zei hij.
"okey" zei ik en liep samen met ashton en 5 winkeltassen naar huis
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Yep i know klein hoofdstuk!
ik schreef dit om precies te zijn om 23:48.
haha, maar alles voor mijn lezertjes <3
ik wil jullie vragen om ook deze boeken te lezen.
~Save me from the monsters *ziall*~ {Engels}
~Unexpected *Michael*~ {Engels}
~Onmogelijke liefde *Niall*~ {Nederlands}
~Faked love *Niall*~ {Nederlands}
LIKE
FAN
OR
COMMENT
xoxoxoxo mayrah.
JE LEEST
The Reason I Love You FT. Michael Clifford.
Fanfictionquinty (17) is een normaal meisje dat in londen woont. Ze is ooit op straat gezet door haar ouders omdat haar ouders aan de drugs zaten en geen zin hadden in een kind sindsdien leeft ze in een weeshuis. ze heeft nooit geen vrienden gehad omdat ze ha...