Ik heb zin om te schrijven dus hier nog een hoofdstuk.
Enjoy! Xx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Quinty POV~
We stonden in de gang en ik keek Ashton aan.
"Waarom vond je het goed dat michael naast me kwam zitten?" vroeg ik niet omdat ik het niet goed vond eerder omdat het me een beetje verbaasde.
"Ik heb gezien en gemerkt dat je hem leuk vind en ik zag dat hij jou ook wek zag zitten. Ik wil niet dat mn lieve zusje een rot broer heeft. Ik had minder streng kunnen zijn. De reden dat ik zo tegen michael deed is omdat ik erge ruzie met hem had voordat jij kwam. Eigenlijk is hij weer een beetje normaal gaan doen toen jij hier kwam. Hij is veranderd in de goede zin door jou.
Hij houdt van je en jij van hem en dat wik ik niet verpesten. Sorry dat ik zo'n dickhead was." Zei hij ik zag in zijn ogen dat hij het echt meende.
"Dus je vind het niet erg als michael mn vriendje is?" Vroeg ik. Hij glimlachte "als jij er gelukkig van word vind ik het goed" zei hij. "Dankje ash" zei ik met een glimlach en gaf hem een knuffel. "Maar ik wil dat als je het doet het veilig doet want je hoeft niet al op je 17de zwanger te zijn dat kan wachten" ik schoot in de lach. Maar ashton keek sirieus. "Beloofd" zei ik lachend. "Hebben jullie nu al wat?" Vroeg ashton. "Uuhm... stiekem al sinds gisteren..." ik hoor hem lachen. "Dat had je niet geheim hoeven houden ik ben je nou ja soort van broer." Zei hij. Ik zag dat het hem pijn deed als hij zei soort van. "Ashton niet liegen" zei ik nep boos. Hij keek me verbaast en niet begrijpend aan. "Je bent de liefste broer die ik ooit had kunnen wensen" en ik gaf hem een knuffel.
Samen liepen we naar de woonkamer waar ze nog steeds paranormal activety aan het kijken waren. Ik ging weer naast michael zitten. "Wat was je do-" ik onderbrak hem en gaf hem een zoen. Ik hoorde ashton lachen en de andere jongens joelen. Ik trok terug en michael had een enorme lach op zn gezicht. "Hoelang is dit al zo?" Vroeg luke. "Eigenlijk al sinds gisteren" zei ik. Ik kijk naar de tv. En echt op dat moment moest er weer arm afgehakt worden. "OMG!" Riep ik. En verborg mn hoofd in michaels borst. Ik hoorde de jongens lachen en michael streelde mn hoofd. Ik keek hem aan en glimlachte. "Jullie zijn echt schattig samen" zei calum. "Dankje calpal" zei ik "calpal?" Vroeg hij. Michael schoot in de lach. Ik lachte ook "waarom is dat grappig?" Vroeg ik "michael noemde me zo al heel lang" lachte calum. "Echt?" Vroeg ik. Michael knikte. "Ze zijn niet alleen schattig samen maar ze lijken ook op elkaar!" Zei luke lachend.
"Michael kom eens." Zei Ashton. Michael gaf me een kus op mn wang en liep met Ashton mee.
~Ashton POV~
Ik liep samen met michael naar de keuken. "Sorry man dat ik zo deed tegen je het was onterecht. Ik was gewoon een beetje bezorgt dat je misschien haar hart ooit zou breken. Dat zou ik echt vreselijk zijn. Beloof me dat je dat nooit doet." Zei ik tegen hem. "Tis al goed en ben je wel helemaal lekker? Natuurlijk breek ik haar hart niet zo stom ben ik nou ook niet hoor." Zei hij en gaf me een mannenknuffel.
"Enne... ik zei dit ook tegen quinty als je het doet doe het veilig ze is pas 17..." zei ik. "Gast?, wie denk je dat ik ben? Ik hou er heust wel rekening mee hoor!" Lachte hij. Ik lachte ook maar blij dat alles over is. Liepen we weer terug naar de woonkamer waar quinty ondertussen boven op luke ligt. "Quinty?" Vroeg ik. "HELP ME !!!" riep luke. "HAHAHAHAHA ALSJEBLIEFT STOP" lachte luke. "Eigen schuld!" Zei quinty en ging op de bank zitten. "Okey wat is er aan de hand?" Vroeg ik. "QUINTY KIETELDE ME!" zei luke. "Jij begon!" Riep quinty naar luke. "Hij begon met prikken in mn zij dus begon ik hem te kietellen." Zei quinty
~Quinty POV~
"Ik geloof quinty!" Riep michael en rende naar me toen en trok me tegen zich aan. Ik lachte en keek naar luke die nu alleen stond. Hij had een pruil lipje en puppy oogjes. Normaal gesproken kan ik daar niet tegen op maar nu vond ik het wel grappig. Ondertussen kwamen Calum en Ashton ook bij me staan. Ik begon te lachen. "Jongens geen lucht!!" Riep ik. Ze lieten me los en ik liep naar luke en gaf hem een knuffel. "Omdat jij er niet bij kwam krijg je hem zo!" Zei ik. Hij lachte en knuffelde me terug. Toen we elkaar los lieten zag ik michael jaloers kijken en ik schoot in de lach. "Lief, leuk en jaloers beter kan het niet" zei ik tegen hem en hij bloosde licht. Ik gaf hem een zoen.
"Jongens tis leuk dat jullie iets hebben maar doe dit niet waar we bij zitten alsjeblieft!!" Riep Ashton. Ik stopte even en keek naar Ashton. "Dank-" voordat ashton uitgepraat had had ik mn lippen alweer op die van michael om hem te plagen. Ik trok terug keer weer naar ashton die nee schuddend op de bank zit. Ik lachte en keek naar michael.
"Ik ga slapen denk ik." Zei ik en gaapte. "Ik ook" zei michael en de rest volgde. Toen ik op mn kamer was borstelde ik mn haar en begon met uit kleden. Ik trok mn shirt uit. Ik verdonk in mn eigen gedachtes.
Zou ashton nog steed boos zijn op Michael? Mij maar het niet meer uit ik ben blin dat we samen zijn. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik aan michael denk. Nog geen 5 seconden later voel ik 2 koude handen op mijn heup. Ik nam schrok en draaide me snel om. Michael stond op nog geen centimeter afstand. "Uuhm michael... geen shirt?" Zei ik een beetje ongemakkelijk.
"Ik vind het wel leuk zwart staat je goed en dan je navelpiersing is ook mooi en jij bent prachtig" zei hij en hij veegde een plukje haar dat voor mn oog zat achter mn oor en keek me recht in mn ogen aan. Hij buigde zich naar voren om mij een kus te geven maar draait zich om en loopt naar de deur. "Michael" zei ik en keek hem met puppy oogjes aan. Hij loopt veder naar de deur. Ik weet waarom hij dit doet omdat ik dat vanmiddag deed. Ik pakte de kraag van zn shirt en trok hem naar me toe. En kuste hem en hij kuste me terug. Onze lippen passen als puzzelstukjes in elkaar. Ik glimlachte tussen onze kus door. Even later trokken we allebij terug voor adem. "Weltruste babe" zei hij. Ik bloosde en keek de andere kant op. "Ik zie t heust wel hoor" zei hij lachend. Waardoor ik nog rooder werd. "Weltruste badboy" zei ik en gaf hem een kusje op zn neus. Hij lachte zachtjes en liep mn kamer uit. Ik ga in bed liggen en val in slaap.
~In de droom~"QUINTY! IK HAAT JE" riep michael. "IK GELOOF NIET DAT IK OOIT VAN JE GEHOUDEN HEB! IK DACHT DAT JE HIELD VAN MIJ EN DE BOYS EN NU HEB JE ASHTON GEWOON VERMOORD OMDAT JE VOND DAT HIJ EEN KLOTE BROER WAS?!?! IK HAAT JE QUINTY IK HAAT JE!"
Riep hij. Ik voelde tranen over mijn wangen stromen. Ik heb ashton niet vermoord... "michael please ik heb hem n-niet vermoord i-ik meen het michael alsjeblieft ik hou van je!" Probeerde ik te zeggen door mn tranen heen. "KOM OP QUINTY LOOP NAAR DE HEL IK HOEF JE NOOIT MEER TE ZIEN!! JE BEN EEN VIEZE VUILE SLET! IK WEET HEUST WEL DAT JE HEM VERMOORD HEB IK BEN NIET GEK!" riep michael. "MICHAEL HEEFT GELIJK JE BENT EEN SLET QUINTY! JE BENT VREEMD GEGAAN MET LUKE EN NU VERMOORD JE ASHTON?" riep calum. Vreemd gaan met luke what? "BEGRIJP HET DAN WE HATEN JE!" michael gaf me een stoot tegen mn kaak en 1 tegen mn hoofd en toen werd alles zwart~einde droom~
Ik vlieg overeind en begin te huilen. Ik heb ashton niet vermoord ik ben niet vreemd gegaan en nu haten ze me allemaal. Ik loop naar de badkamer en pak een mesje en zet hem boven aan mn onderarm en trek een diepe lijn naar benede naar mn pols. Ik verdien dit leven niet. Het bloed stroomde eruit aan alle kanten. En voor ik het wist was heel de badkamer rood van t bloed. en toen werd alles zwart voor mn ogen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Cliffhanger!!!
Is quinty dood ? De vraag ik voor jullie ik weet het al
Like if you enjoyed tis part
Thank you guys for readingXxx
JE LEEST
The Reason I Love You FT. Michael Clifford.
Fanfictionquinty (17) is een normaal meisje dat in londen woont. Ze is ooit op straat gezet door haar ouders omdat haar ouders aan de drugs zaten en geen zin hadden in een kind sindsdien leeft ze in een weeshuis. ze heeft nooit geen vrienden gehad omdat ze ha...