-Quinty Pov-
Ik zit op mijn kamer. Ik nen.nog steeds boos op Ashton. Waarom zou ik niet met Michael om mogen gaan? okey misschien is hij geen perfect voorbeeld maar hij is gewoon wie hij is!
Niet veel later kwam Michael mijn kamer in.
"Hey" zei hij "hey" zei ik terug.
"Heb je zin om vanavond iets te gaan doen ?" vroeg hij. zal dat wel handig zijn. als Ashton er achter komt vermoord hij Michael. en dat wil ik hem niet aandoen.
"I-Ik weet het niet Michael, als Ashton erachter komt vermoord hij je!" ik keek hem aan. hij haalde zijn schouders op. "Dan doen we het toch zonder dat hij het weet midden in de nacht ofzo? dan ligt iedereen te slapen en niemand die het merkt!" zei hij. "okey... hoelaat ?" hij dacht even na "Rond 2 uur is prima!" zei hij "2 UUR?!" vroeg ik verbaast. "Niet zo hard! maar ja rond 2 uur slaapt iedereen en..." zei hij terwijl ik hem onderbrak "Het is perfect!" zei ik en glimlachte naar hem. hij keek me aan en glimlachte terug.
"Maar...uuhm... ik ga maar wat eten dan ?" vroeg ik meer dan dat ik het zei. ik kon mijn eigen woorden niet geloven zei ik nou dat ik ging eten? Michael in dat geval vind het totaal geen probleem hij begon te dansen en rare dingerjea te doen. "QUINTY GAAT ETEN GUYS!" riep hij door het huis. ik schaamde me kapot!, wedden die zitten zometeen allemaal toe tekijken hoe ik zit te eten! ik liep naar benede en pakte iets te eten niet te geloven dat ik nu opeens zit te eten. Maar ik heb het beloofd dat ik weer zal eten dus... daar kan ik niet meer onderuit.
ik plofte neer op de bank en al snel kwamen de boys naast me zitten. "mensen dit is echt ongemakkelijk!" ze begonnen te lachen.
"sorry Quin maar we zijn gewoon blij dat je weer gaat eten" zei ashton met een glimlach "tis alleen een cracker met een platje kaas thats it misschien kots ik het zometeen weer uit." zei ik. ik keek naar de jongens en zag dat hun glimlach weg was. ik stond op liep naar de keuken en zette mijn bord weg. de jongens bleven me nakijken. ik grinnikte en draaide me om "Grapje" zei ik half lachend.
"Gosh quin we schrokken!" riep michael. ik glimlachte.
"ik ga dit huis even veder ontdekken is dat goed? " vroeg ik. de jongens knikte "dat is prima!" zei calum. "okay tot zo!" zei ik met een glimlach.
ik liep de gang op en liep helemaal naar het einde van de gang. ik deed de deur open en zag overal gitaren hangen en een drumstel staan. die was vast van Ashton. ik pakte een gitaar en speelde een paar liedjes. ik speelde amnesia. ik had het album gekregen van Ashton een paar dagen terug en ik kende de hele tekst al uit mijn hoofd. terwijl aan het spelen was op de gitaar zong ik zachtjes mee.
~Michael POV~
Ik was opzoek naar Quinty maar dat was niet zo moeilijk. ik hoorde een gitaar spelen in de studio. ik deed de deur zachtjes open en ik zag quinty daar gefocust naar haar vingers kijken die elke keer de juiste snaar aan raakte. het klonk best goed moet ik zeggen. Ik kom er nu pas achter dat zr mijn gitaar in haar handen had. ik glimlachte en ging naast haar zitten. ze speelde amnesia en het klonk prachtig. "Je bent echt goed." zei ik in dr oor. ze kreeg een rilling over dr rug ik glimlachte weer en sloeg mijn arm om dr heen.
"Dankje... ik weet alleen het laaste stukje niet helemaal." zei ze. "Ik wil het wel leren" zei ik met een glimlach. "echt?" vroeg ze "Ja natuurlijk" zei ik vol enthausiasme. ik ging achter haar zitten en pakte haar handen. ik keek over haar schouder mee. ik zag dat ze helemaal rood was van t blozen.
ik grinnikte en legde haar vingers op de juiste snaren. ze keek naar haar hand hoe haar vingers lagen.
Met haar andere hand ging in over de snaren.
na ongeveer 10 minuten kon ze het. ze speelde het nog een keer door en keek me daarna ultiem blij aan.
"Thanks mikey" zei ze met de mooiste glimlach die er bestaat op deze planeet.
ik keek in haar ogen en zij in de mijne. voorzichtig leunde in naar voren todat de deur met een grote zwaai open ging.
~Calum POV~
"found ya!..... oops verkeerd moment denk ik." zei ik en liep weer weg. Ik werd terug geroepen door michael.
"Cal tis niet wat het lijk ik wou alleen de goede snaar aan wijzen! zeg niks tegen ashton!" riep hij. maar op dat moment liep ashton langs mij. "wat moet jij niet tegen mij zeggen?" vroeg hij. "Uuhm... dat.. michael quinty.. je favoriete liedje van ons album op de gitaar aan het leren is??" vroeg ik meer dan dat i het zei. hij keek me aan. "waarom zeg het dan toch?" vroeg hij lachend. o ja... "O ja!, haha dom van me hehe" dit is echt stom calum verzin iets beters maar vertel niet dat je ze bijna zag zoenen want dan flipt Ashton hem helemaal.
"Ash ik maak een grapje ik weet niet wat ik niet mocht vertellen Ik had niet goed geluisterd." loog ik.
"Oh, okay! ga je zo mee naar t winkelcentrum ? er is geen eten meer" vroeg hij. "ja hoor prima!"zei ik. wow dat was echt op het nippertje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Another chapterrr (=^.^=)
Sorry dat ik niet vaak upload maar ze blijven wel komen
comment of vote if you liked this chapter. ↖(^ω^)↗
i love you ♥♥♥♥♥
(o^^)o♥o(^^o)
JE LEEST
The Reason I Love You FT. Michael Clifford.
Fanfictionquinty (17) is een normaal meisje dat in londen woont. Ze is ooit op straat gezet door haar ouders omdat haar ouders aan de drugs zaten en geen zin hadden in een kind sindsdien leeft ze in een weeshuis. ze heeft nooit geen vrienden gehad omdat ze ha...