hoofdstuk 8

292 16 0
                                    

~Quinty Pov~

Calum liep weg. Ik hoorde hem in de gang praten met Ashton. ik stond uit paniek op Ashton gaat flippen als hij het weet. ik liep naar de deur en legde mijn oor er tegen aan. Michael kwam naast mij staan. "Rustig maar calum gaat niks vertellen hem kan je vertrouwen" fluisterde hij. Ik hoorde Calum nog steeds praten tegen ashton.

"Ash ik maak een grapje ik weet niet wat ik niet mocht vertellen Ik had niet goed geluisterd."zei hij. Opgelucht haalde ik adem. En ging tegen de deur zitten. Michael kwam naast me zitten en legde zijn hand op mijn knie. "Ik heb zin in vanavond" zei ik tegen michael.

hij glimlachte. "ik ook babe. niet vergeten om wakker te worden romd 2 uur he" zei hij lachend. ik lachde en stond op. "Misschien moeten we maar terug gaan naar de rest. anders gaan ze dingen denken enzo." zei ik. hij lachend en stond op en gaf me een tik op mijn kont. "HEY" riep ik "lets go!" zei hij lachend.

~Die avond~

Mn wekker ging af. Even wist ik niet meer waarom ik hem gezet had. Ik keek even op het scherm van mn mobiel en wist het meteen weer. Ik vloog mn bed uit en pakte mn kleren die ik vandaag aan had. Ik regel mn make-up en deed mn haar. Ik ben klaar en doe mn deur van mn kamer open en sluip naar benede. Daar zie ik michael op de bank zitten wachten op mij.

"Hey babe" zei hij zacht en liep naar me toe en gaf me een knuffel en een kusje op mn voorhoofd. "Heey mikey" zei ik nog steeds ben ik een beetje duf omdat het half 2 's nachts is "Ik zal je jas wel even pakken" zei hij. ik knikte en leunde tegen de bank aan. Na enkle seconde komt michael weer terug met mijn jas in zn handen. "Voor madame"zei hij en gaf me mijn jas. "Dankjewel gentleman" zei ik en grinnikte. "Ga je mee?" Vroeg hij ik knikte vrolijk. En liep achter hem aan. Toen hij buiten was stak hij een sigaret op. Stiekem wil ik er ook 1 maar dan weet ik zeker dat Ashton boos word masr aan de andere kant niemand die het nu merkt op half 2 's nachts. "Michael?" Michael kijkt me vragend aan "mag ik er ook 1?" Hij moet lachen "natuurlijk babe dat hoef je niet te vragen pak het maar gewoon"zei hij met een glimlach en gaf me een sigaret en stak hem voor me aan. "Dankje" zei ik en keek hem aan zijn mooie ogen kon je nu niet zo goed zien omdat het super donder is.

Het is stil buiten. Beetje te stil naar mijn gevoel. Maar gelukkig ben ik samen met michael dus ik hoef me geen zorgen te maken gelukkig. We liepen naar t park en gingen zitten tegen een boom. Ik keek omhoog naar de lucht die nu bomvol mrt sterren zat. Het was adem benemend mooi. "Mooi he die sterren" begon michael ik keek hem aan en gaf hem een glimlach. Ik opende mn mond om iets te zeggen maar michael was me voor "weet je waar ze me aan doen denken ?" Vraagt hij "Nee maar vertel" zei ik. "Aan een heel bijzonder meisje. Ze is net zo mooi als al deze sterren misschien wel mooier.en het leuke is dat ze naast me zit" zegt hij. Ik voelde mn wangen helemaal rood worden. Dat was sirieus het liefste dat ooit iemand tegen me gezegt heeft. Zijn hoofd kwam dichterbij en ik voelde zijn zachte lippen zachtjes op de mijne. Het duurde niet heel lang maar na enkele seconde kijken we elkaar diep in de ogen aan. Het lijkt wel alsof zijn ogen mijne doorboorde. Ik schoof dichter naar michael en legde mn hoofd op zn borst en keek naar de sterren. Michael had een arm om me heen geslagen en zo zaten we ongeveer 5 minuten. elke keer als ik bij michael ben voel ik me veilig ik weet niet waarom maar dat voelt grwoon goed. "Quinty?" Michael keek me aan "Wat is er?" Vroeg ik. "Je bent zo belangrijk voor me" zei hij toen ik voelde me warm worden van binnen het leek wel alsof mn bloed kookte. "Het liefst wil ik je voor altijd bij me hebben. Ik weet dat je broer dit niet leuk zou vinden maar ik kan het niet meer verbergen. Lieve Quinty zal je alsjeblieft mn prinses willen zijn?" Vroeg hij ookal is het donker ik weet dat hij bloost. niet dat het erg is want ik bloos erger... "quin?" Vroeg michael nu een beetje onzeker "michael wat denk jij dan natuurlijk wil ik je prinses zijn" zei km met een big smile. Hij lachte met zijn tanden bloot en plante daarna zijn lippen weer op de mijne. Dit keer vol met liefde. Ik zou durven wedden dat ik vuurwerk hoorde. Dit moment is ons moment en nimand zou die kunnen breken rond nu ongeveer half 3 's nachts. Ik voel dat ik moe begin te worden en ik naar bed wil maar ik wil niet weg bij michael. Ik leg mn hoofd weer terug op zn borst en mn ogen vallen dicht.

~De volgende ochtend~

Ik word wakker van de kou. Ik zie dat ik nog steeds met mn hoofd op michaels borst lig. Hij slaapt nog en is zo adorable. Maar dan bedenk ik me dat Ashton en de rest nu niet weten waar ik en Michael zijn. Ik wik het niet doen maar ik maak Michael wakker. "Good morning prinses" zei hij en gaf me een kus op mn wang. Ik glimlach even maar niet lang. "Wat is er babe?" Vraag michael. "Niemand weet waar we zijn en Ashton word woedend als hij dit weet!"roep ik paniekerig

"Geen zorgen er zijn meerdere ingangen in t huis als we via de achter deur erin gaan dan ziet niemand ons en dan gaan we gewoon naar onze kamer." Zei hij en krijgt zijn hand aan . Ik pak zijn hand beet en hij trekt me overeind en geeft me meteen een knuffel.

"Ik wil niet terug naar huis. Ik wil bij jullie blijven en mee touren." Zei ik tegen michael. "Ik kan je niet missen" zei ik. Hij kijkt me aan. "Ik kan weinig aan doen babe maar ik zal mn best doen dat je mee kan touren teminste als je van je ouders mag natuurlijk en Ashton het geen probleem vind." Zegt hij "dankje mikey" zei ik en gaf hem een kus.

"Beter gaan we nu even langs huis zodat de boys niet merken dat we weg gegaan zijn."zei michael. Ik knikte en liep michael achterna.

Na een paar minuten gezelkig gelopen te hebben komen we hij t huis aan. We moeten omlopen omdat we stiekem naar binnen moeten.

eindelijk zijn we binnen tis hier een stuk warmer dan buiten. ik sluip naar boven en wik mn kamer in lopen. Maar voodat ik mn deur open wil doen werd ik geroepe door ashton. "JAA!?" riep ik terug. "Eten!!" riep hij. Er viel een pak van mn hart dat we optijd terug zijn als ik iets later thuis gekomen had had ik de sjaak geweest en mocht ik michael waarschijnlijk niet meer zien van Ashton. Ik loop weer naar benede maar ik bedenk me it een beetje raar als ik met de kleren van gistere naar benede loop snel pak k een paar andere kleren te mn nirvana shirt en trok hem aan. Snel liep ik naar benede en ging aan tavel zitten "QUINTY WE ARE TWINS!!!"riep Ashton en liet zijn shirt zien hij had ook een Nirvana shirt aan. Ik lach en geef hem een knuffel. "Ashton... geen lucht.." zei ik en hij liet me los. Ik ging aan tavel zitten en nam een broodje nutella. "Lekket geslapen?" vroeg luke. Ik keek voorzichtig naar michael. "Ja hoor heerlijk jij ook ?" Vroeg im nu aan luke. "Ja hoor" zei hij en nam weer een hap van zn broodje .

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

New Chapter!!

OMG IK HOU VAN JULLIE ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

1.25K READERS JULLIE ZIJN AWESOME THANK YOUU XOXO

Dan heb ik 2 vraagjes voor jullie

1) shippen jullie michael en quinty al?

2) Wat is een leuk ship naam voor michael en quinty!?

Comment jou favoriete ship naam en ik zal de leukste kiezen

LOTS of love

XxMayrahxX

The Reason I Love You FT. Michael Clifford.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu