~Quinty pov~
Ik ben nu al een paar dagen hier en mijn band samen met Michael word steeds groter. Hij is zo schattig enzo! Ashton daarin tegen houd ons de hele tijd in de gaten. Het is echt irritant ik weet echt niet wat zijn probleem is ik bedoel Michael is echt niet van plan om mij te vermoorden ofzo.
Ik zit buiten in de tuin. Luke, Calum en Ashton waren boven muziek aan het maken.
Michael loopt de tuin in. "Hey Quin!" Zei hij en pakte een stoel en kwam naast mij zitten en stak een sigaret op. Ik keek er na. De laatste keer dat ik gerookt heb was in het weeshuis in de badkamer. ik had er 1 gestolen van een wat oudere jongen die ongeveer even oud was als ik.
Ik wasde daarna gelijk mijn handen en poetste ik mijn tanden en pakte een kauwgompje om de rooklucht te verbergen en niemand er achter kwam.
"Wil je er ook 1?" Vroeg Michael en bood mij er 1 aan. ik paktw hem aan en stak hem op. Dit is echt lang geleden ik heb dit zo gemist. "Dankje" zei ik terwijl ik de rook uit blies. "Hoelang rook je al?" vroeg hij. 'Net zo lang als dat ik niks meer eet en snij'. dacht ik. "Lang" antwoorde ik. Ashton kwam de tuin in "Hey Quinty!" Zei hij. Tot hij mijn sigaret zag. "QUINTY GOOI DAT WEG JE VERKLOOT JE LEVEN!" Riep hij.
"Nee, waarom!" antwoorde ik. "Quinty je weet niet waar je mee bezig bent!, wil je net zo worden als je ouders?!" riep hij. "HOU OP OVER MIJN OUDERS! HET ZIJN MIJN OUDERS NIET DUS LAAT MIJ DOEN WAT IK WIL!" riep ik kwaad ik nam nog een laatste trekje en blies de rook uit in Ashtons gezicht en liep boos naar binnen.
~Ashton Pov~
Ik keek kwaad naar Michael. "WAAROM GAF JE HAAR EEN SIGARET ZE IS AL SLECHT BEZIG EN NU BOG SLECHTER ! JE WORD BEDANKT!" riep ik naar hem.
Hij rookte gewoon veder.
"Ze wou het zelf" zei hij terug.
"Ja natuurlijk! ik had ook ja gezegt als iemand me een sigaret aan bood en ik toch al slecht leef! dan kan ik waarschijnlijk ook alle pijn weg roken ofzo!" zei ik nog steeds kwaad.
"Wil je er 1 dan?" Vroeg Michael en bood me er 1 aan.
"NEE !, NATUURLIJK NIET SUKKEL WAAR BEN JIJ MEE BEZIG!" .
"leven" antwoorde hij droog.
"Die duurt niet lang voor Quinty als je haar de hele tijd sigaretten gaat geven en ze niks eet!" gooide ik eruit. "Je bedoeld ze heeft anorexia?" vroeg michael verbaasd. "JA EN DAN GA JIJ HAAR SIGARETTEN GEVEN! DENK EENS NA MAN!" riep ik. "WEET IK VEEL DAT ZE DAT HEEFT, HALLO IK BEN GEEN HELDERZIENDE!, JEZUS !"
hij trapte zijn sigaret uit en liep ook naar binnen.
"Waag het om in de buurt te komen van quinty of ik doe je wat!" riep ik hem na.
hij stook zijn middelvinger op en liep boven.
~Quinty pov~
Ik snap Ashton echt niet! als ik wil roken dan rook ik toch?! het zal mij een zorg zijn als ik zometeen er niet meer ben! das dan mijn probleem niet die van hem. Ik weet dat ik slecht bezig ben maar waarom bemoeid hij zich daar mee. Ik wou gewoon weer eens roken en dat is echt al een maand geleden ofzo. Dit was gewoon mijn kans normaal gesproken stal ik ze van iemand en nu word het me aan geboden.
Er werd op mijn deur geklopt. "WIE IS DAAR!?!" riep ik.
"Michael" zei hij. "Kom maar!" riep ik terug.
"Ik moet je wat vragen" zei hij. "okey vraag maar raak!" zei ik met een glimlach. "waarom eet je niet?" vroeg hij. Ik voelde mijn maag omdraaien en mijn glimlach verdween. "gewoon ik heb een kut leven en ik wil er vanaf" zei ik alsof het niks is. "Quinty!, alsjeblieft je hebt geen kut leven! er zitten heust wel een paar lichtpuntjes in de duisternis die je. leuk vind om te doen ofzo! En je hebt mij, Ashton, Calum en Luke!" zei hij.
"dankje mikey!"zei ik en gaf hem een knuffel. hij rook heerlijk naar de geur van rook en deo in 1. Het een perfecte combinatie! ik kan hier wel uren aan ruiken! maar das niet mogenlijk. "je ruikt lekker" zei ik en keek hem aan. "Dankje jij ook!" ik gaf hem nog een knuffel en keek over zijn schouder. Ik zag de deur open gaan en daar stond een hele kwade Ashton.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YAAY ! CLIFHANGER!
sorry ik ben echt slecht in clifhangers verzinnen maat goed! never mind :P
hope you guys liked it :)
xoxoox
JE LEEST
The Reason I Love You FT. Michael Clifford.
Fanfictionquinty (17) is een normaal meisje dat in londen woont. Ze is ooit op straat gezet door haar ouders omdat haar ouders aan de drugs zaten en geen zin hadden in een kind sindsdien leeft ze in een weeshuis. ze heeft nooit geen vrienden gehad omdat ze ha...