Poosje geleden i know ik moet meer uploaden maar ik heb school...
Sorry dat is de slechtste reden ooit ik weet het. Maar de echte reden is dat ik het vergeet. Ik snap dat t best irritant is om de wachten op een upload hopelijk stoppen jullie niet met lezen (*^﹏^*)Maar om het goed te maken is hier een nieuw hoofdstuk ik heb toch vakantie en weet niks om te doen :)
Enjoy xoxo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~POV Quinty~
We zaten nog even met zn alle aan de tafel. Ik nam mn laatste hapje en sprong op van tafel. "Ik ga douchen!"riep ik. En ren naar boven maar boor dat ik de badkamer in wil lopen word ik tegen gehouden door Michael. "Als je gaat douche snijd jezelf niet weer." Zei hij bijna smekend. Ik keek hem verbaast aan hoe wist hij dat ik mezelf sneed? "Hoe weet je dat?" Vroeg ik hem. "Gisteren avond zag ik je pols. Beloof me alsje blieft dat je het niet meer doet. Het doet mij pijn als jij jezelf pijn doet. Ik weet zelf ook dat het lastig is om te stoppen maar het haalt je verdriet niet weg..." hij is zo lief. "Ik weet alleen niet of ik het kan. Ik doe het al veel langer dan niet meer eten. Ik weet niet hoe ik moet stoppen het is meestal zo al zie ik iets scherps dan moet ik het gebruiken ik kan er niets aan doen... het is als een soort verslaving voor mij net als roken." Zei ik en een traan liep over me wang. "Ik help je om te stoppen dat beloof ik." ik knikte dankbaar.
"Ik durf het niet tegen ashton te zeggen ik ben bang dat hij denkt dat het allemaal jou schuld is... hij ziet niet hoeveel ik van je hou. Als hij het wist ik weet zeker dat hij de andere kant van jou ziet. Hij denkt dat jij alleen dat jij een slecht voorbeeld voor me bent maar je bent er altijd voor me en helpt me als ik het slecht heb. Ik voel me zo schuldig voor je, je doet niks en Ashton word alleen maar boos op je." Ik begond te huilen. Ashton moest een weten hoe lief micheak voor me is. "Maak je geen zorgen. Het komt wel goed ooit zal hij t zien dat beloof ik je" Hij kuste me zacht en vol liefde. Hij pakte mn heupen en drukte me dichter naar hem toe.
"I love you" zei hij. "I love you too".
~Ashton POV~
Ik vertrouwde het niet helemaal Micheal en quinty alleen boven. Ik besloot om er zachtjes te kijken wat ze aan t doen waren. Als Quinty me zal zien zou ze woedend worden en zeggen dat ik meer vertrouwen in micheal moet hebben.
Ik keek hoe micheal en quinty aan het praten waren. Ze hadden het over iets dat quinty raakte. Ze begin te huilen. Ookal is het niet mn echte zusje iets brak er in mij. "Ik weet alleen niet of ik het kan. Ik doe het al veel langer dan niet meer eten. Ik weet niet hoe ik moet stoppen het is meestal zo al zie ik iets scherps dan moet ik het gebruiken ik kan er niets aan doen... het is als een soort verslaving voor mij net als roken." Zei ze. Waarom heeft ze me dit nooit vertelt? Ze zat te praten ovr mij "Ik durf het niet tegen ashton te zeggen ik ben bang dat hij denkt dat het allemaal jou schuld is... hij ziet niet hoeveel ik van je hou. Als hij het wist ik weet zeker dat hij de andere kant van jou ziet. Hij denkt dat jij alleen dat jij een slecht voorbeeld voor me bent maar je bent er altijd voor me en helpt me als ik het slecht heb. Ik voel me zo schuldig voor je, je doet niks en Ashton word alleen maar boos op je." Zei ze en ineens merk ik hoeveel ze om micheal geeft en micheal voor haar. Ik voel me een beetje schuldig voor wat ik heb gedaan. Ik wist niet dat het haar zo kapot kon maken. Ik moet met micheal gaan praten. ik ging naar benede en ging zitten op de bank.
~Micheal POV~
Ik trok haar dichter naar me toe.
Ze maakt me zo blij. Ze sloeg haar armen om mijn nek en kuste me vol passie terug. Legde 1 hand op haar kont en 1 in dr rug. Ze onderbrak onze kus en keek me aan. "Micheal houd van voelen?" Vroeg ze lachend. Ik bloosde. En legde mn hand terug op haar heup. Ze keek me lief aan. "I love you" zei ze "i love you more" zei ik en gaf haar een kusje op dr neus. Ze giegelde.
JE LEEST
The Reason I Love You FT. Michael Clifford.
Fanfictionquinty (17) is een normaal meisje dat in londen woont. Ze is ooit op straat gezet door haar ouders omdat haar ouders aan de drugs zaten en geen zin hadden in een kind sindsdien leeft ze in een weeshuis. ze heeft nooit geen vrienden gehad omdat ze ha...