Cŕŕŕŕŕn
Neverím,zase ten odporný zvuk budíka. No nič rýchlo som vypla budík, vstala z postele a obula si moje unicornské papučky.Rozbehla som sa do obývačky a jedným očkom rozospato pozerala televízor.Každé ráno zvyknem pozerať môj obľúbený seriál Priatelia. Ja ho proste milujem. Videla som ho už asi 1000-krát ale vždycky si ho musím pozrieť odznova ešte raz.Pozriem sa na hodinky a zisťujem že je 6:30. Okamžite vstávam a rýchlosťou svetla sa ponáhľam do kúpelne kde si umyjem zuby a troška sa namaľujem.Pod pojmom troška myslím , že si na tvár aplikujem podkladovú bázu, korektor,púder,ceruzku a gél na obočie,linku a bordový rúž. Fakt je toho len trošku :D. Rýchlo sa ponáhľam do mojej izby a prezlečiem sa. Dneska som mala náladu na roztrhané boyfriend jeansy, tričko z nápisom DANCE, mikinu Nike(vonku je dosť veľká zima,takže asi len v tričku by som nevydržala) a samozrejme nesmú chýbať moje unicornské ponožky ,ktoré sa k tomu až tak nehodia. No čo už keď na tích unicornoch tak lipnem. Z kuchyne si vezmem moju školskú tašku, obujem sa,dám si bundu a čapicu a vyrážam do školy
Každé ráno chodím s mojou bývalou spolužiačkou zo základky.Je mi vážne smutno,že sa to všetko skončilo. To všetko je všetok čas a spomienky prežité na základke. Každá sme sa vídali inou cestou a tak musíme bojovať. Ona chodí na umeleckú školu (odbor umenia a kreslenia) a ja na tanečnú školu (odbor zameraní na moderné tance hip hop a break dance). Neznášam to tam.Nemám tam ani jednu jedinú kamarátku. Všetky dievčatá sú strašne pipky až na zopár milších dievčat, ktoré mi prídu sem-tam zákerne. U nás v tanečnej škole,kde som začínala už ako malá sú tie vzťahy celkom iné, také priateľské. Rozmýšľam že kvôli tej bande prestúpim na inú školu i keď tanec milujem.
Každé ráno chodíme pešo do školy. Niekedy stretneme aj bývalých spolužiakov a ideme spolu. Veľmi mi to zdvihne náladu,keď sa tak stretneme aspoň nemusím myslieť na to čo ma čaká. Posledné objatie venujem kamke zo slovami vidíme sa zajtra,píšeme si. Ona ide jedným smerom a ja opačným. Som už v triede, sedím sama takže mi býva občas smutno ale nikdy sa neopúšťam. Dneska sa učím len 3 hodiny a ďalšie 3 máme tanečné tréningy kde makáme.
Konečne som vyšla z tejto diery a idem domov.Cestou si idem kúpiť ešte bagetu na posilnenie. Prichádzam domov, troška chillujem a pomaly ale iste sa pripravujem na tréning. Volám si z kamoškou , že či už je pred mojím pančákom a ideme na tréning. Celú cestu sa vždy rozprávame a rozpráva mi vtipné príhody z jej novej strednej. Vlastne ona je moja tiež bývala spolužiačka a tancujeme spolu už veľa rokov.Tuším asi 7. Vchádzam do miesta plnej lásky,pokory a harmónie a už z diaľky na nás kričia čaute baaabyyy . Samozrejme sme sa i my odzdravili. Ja to miesto vážne milujem ale nie len miesto,týchto ľudí,túto bandu ❤❤❤.
Prezlečená, vyrozprávaná čakám na tréning dúfajúc že i dnes tu bude Kubko. Nepísal nič do skupiny že nepríde tak som ho už očakávala. Samozrejme na poslednú chvíľu , ale prišiel.Strašne sa mi páči je to moja platonická láska. Je to tak že nikdy som nikomu nemusela hovoriť že sa mi páči, vraj to je vidieť. Na mne i na ňom. Len vždy mám problém prísť za ním a hlbšie si s ním pokecať. Nebojím sa ale skôr sa hanbím. A to som s ním v jednej partii, keďže u nás v škole je viac skupín a ja som s ním v jednej... chápete to ??.
Tréning sa pomaly začína. Ako vždy rozcvička, potom si i zatancujeme každý svoje a vrháme robiť battle medzi sebou alebo vymýšľať nové choreografie,nové kroky. Dnes tréner Piko rozhodol že ideme na battle a ja som vyfasovala Kuba. To som nechcela.Vždy keď robíme battle tak som buď z Ninkou ,Saškou alebo Erikom. Dnes Kubo. Všimla som si že sa na mňa usmieva,ale len vtedy keď si myslí že ho nevidím ale ja mám oči na stopkách. Bola som tak v strese že sa mi začali potiť ruky a triasť kolena. Nevedela som čo mám robiť tak som si v hlave stále opakovala že je to v pohode, že nič sa nedeje a na mieste kde stál Kubo som si predstavovala Erika,čo ma upokojovalo.
Tancovali sme medzi sebou a snažila som sa dať zo seba maximum.Tak ako keby to bol môj posledný tanec v živote. Všimla som si že i on sa snaží a zrazu okolo nás vytvorili všetci prítomní čo tam vtedy boli kruh a začali nás podporovať. Chlapci viac kričali Kubo a baby viac kričali Domi. Začala som sa cítiť úplne ako blázon.Celé to bolo šialené.Ani na chvíľu som nespomaľovala ale naopak stále som pridávala a snažila sa aby môj tanec vyzeral dokonalé.Chcela som byť lepšia od Kuba, ale ani on sa nevzdával a bojoval.Nakoniec tréner nevedel porovnať kto bol lepší a tak sme vyhrali obaja.Na konci battlu má objal.Zvyčajne sa to robí že sa buď objímete alebo si podáte ruky.V jeho náručí som sa cítila neopísateľne.Celé to bolo dokonalé, tie jeho jemné dotyky a úžasná vôňa.Zamilovala som sa do neho ešte viac.Tréning sa pomaly ale iste končil, z babami sme sa ešte rozprávali a postupne sa prezliekali.Pri odchode som sa pozdravila z dievčatami, objali sme sa a išli každá domov.Ja som ešte čakala na ocka, ktorí po mňa chodí autom.Niekedy príde rýchlejšie ale dnes akosi mešká.Vonku je dosť chladno a je mi trochu zima.Cez sluchátka v ušiach som začula, že ktosi na mňa volá.Bol to Jakub.Zostala som ako obarená, nevedela som čo mu mám povedať.Prišiel ku mne a len tak ma objal z ničoho nič.Bola som v jeho náručí už asi minútu a stále ma nechcel pustiť.Do ucha mi pošepkal že som dnes bola skvelá.Ja som mu pošepkala že on bol o dosť lepší.Mala som pocit ako keby ma chcel pobozkať.Nemohla som pochopiť že toto sa mi nesníva, že to je naozaj realita.A do tejto reality prišiel po mňa ocko.Sklamane sa na mňa pozrel , vytrhla som sa mu z náručia a pozdravili sme sa.Celú cestu som nemohla uveriť , že čo sa dnes stalo.
YOU ARE READING
M!luj
RomantizmPríbeh o láske k chlapcom a láske k tancu. Odkaz mladej generácii : M!lujte sa takí akí ste a buďte šťastný. Život nám leží pri nohách ... splnia sa nám všetky sny ... život bude krásny.