8.

1.2K 41 1
                                    


Justin:

Okolo rána mě probudila Kenny jak brečí ze snu,  zdálo se jí něco co jí rozbrečelo. "Kenny, jsem tady" chytil jsem jí opatrně za ruce, neprobrala se. "Ken" trošičku jsem jí profackoval...jinak to nešlo.

Probudila se a hned se posadila, když si všimla že jsem vedle ní, silně mě objala. "Zdálo se mi..se mi ž-e jsem tě zabil-la" vzlykala. Ta je na tom fakt hrozně... "jsem tu" uchlácholil jsem jí.

Podíval jsem se na hodiny, bylo půl šesté. "Pojď si ještě lehnout" promluvil jsem, "Ne, nechci. Bojím se" vzlykla. "Dobře, tak já jdu nachystat snídani. Jdeš semnou?" Vstal jsem z postele, kývla na souhlas.

Jedli jsme snídani a mě něco napadlo, jak pomoct Ken. Možná by jí třeba pomohla dovolená...zapomněla by na to nebo alespoň si to trochu srovnala v hlavě.
Vymyslela jsem plán, ale nic jí říkat nebudu... bude to překvapení.

Usmíval jsem se a všechno to promýšlel do detajlů. "Co se tak usmíváš?" Zeptala se Ken, "ne nic, jen tak" mávl jsem rukou. Dívala se na mě podezřele.

Kenny:

Když jsme dosnídali, šli jsme si lehnout k televizi. Každý jsme leželi na své polovině gauče a dívali se na film. Ale pak jsem se začala cítit taková osamělá, lehla jsem si před něj. Ani na to nějak nereagoval jen si přeze mě dal ruku.

Začala jsem přemýšlet... dlouho jsem neměla vztah, teď myslím jako doopravdickej vztah. Potřebuji to... každej to za čas potřebuje, a já teď ten čas mám.

Začala jsem zkoumat detaili tetování ruky Justina. Chci taky nějaký tetování... ale nevím jaký bych si dala.

Ani jsem ten film nejak extra nesledovala, přemýšlela jsem nad všelijakýma věcma.

"Najednou do obýváku vešel Nick, když nás tam uvidel s Justinem takto tak radši vycouval. Bože, ten si zase bude něco myslet.

^^^^^^

Večer se z domu všichni vypařili, šli někam na párty. Justin chtěl jít taky ale nechtěl mě tu nechat samotnou prej, říkala jsem mu ať jde...

Byla jsem v menší depresi... měla jsem absťák a měla chuť se znovu pořezat, ne! Nechci..řekla jsem si sama sobě. Musím se nějak odreagovat, ale jak sakra?!

Vím že Justin byl dole v kuchyni a připravoval tam jídlo. Něco mě napadlo ale pak jsem si to rozmyslela... a nebo ne. Šla jsem dolů po schodech dolů do kuchyně za účelem udělat to co chci.

Viděla jsem Justina jak stojí u linky, pobrukuje si a dělá obložený talíř. Potichu tak aby mě neslyšel jsem si stoupla za něj a ruce mu dala na hruď zezadu. Lekl se a otočil se.

"Ahoj" zasmála jsem se, "čau" usmál se. Jela jsem prsty po jeho celé hrudi až po lem trička, sledoval mě při tom.

Vyslékla jsem mu ho a zahodila na zem. Jela jsem znovu k jeho pásku ale jeho ruka mě zastavila, "Ne Ken. Přestaň. Něco sis šlahla nebo jsi opilá... toto by jsi normálně nedělala, pak by jsi toho litovala" díval se mi do očí, pustil mi ruku a já ji dala zase zpátky. "Ne Justine... nic jsem si nedala a nepila jsem. Jen prostě chci" vzala jsem mu ruku a stiskla mu dlaň.

Bylo vidět že přemýšlí protože kmital očima k mým rtům a očí. "Ano?" popohnala jsem ho. "Co když nechci" zarazil mě... "Co to tu kecám?!" Pak ale dodal.

Vzal mě za boky a vysadil na linku. Sám mi sundal tričko, podíval se na mě a položil ho vedle na linku.

Nadzvedla jsem se a svoje rty položila na ty jeho, udělal první pohyb. Chytil mě za zadek a zmáčkl ho. Vzdychla jsem mu do pusy. Usmál se a skousl mě do rtu.

Líbali jsme se dravě a chtivě. Nemohli jsme ani jeden přestat. Mám pocit že oba dva k sobě cítíme víc, jsou v tom city. Jsem divná, chci vztah a je mi jedno s kým. Vím že je to ta největší blbost ale potřebuji to.

Asi pět minut jsme se jen líbali a ošahávali se. K sexu jsme se ani nedostali. Držel mě pevně za bok a já mu prohrabávala vlasy. Ani jeden jsme na sobě neměli tričko. Tlačil svůj rozkrok na ten můj.

Najednou práskly vchodové dveře, odtrhli jsme se od sebe a podívali se na sebe zaráz. Kdo to je?! Vždyť jsou v klubu a odešli tak před hodinou a půl.
Vzala jsem si tričko a chtěla si ho obléknout ale do kuchyně přišel totálně na mol Nick, podíval se na nás asi pět sekund jsme se sebe zírali jen tak.

"Jo. Sorry" zvedl ruce, otočil se na patě a odešel pryč. Začala jsem se smát, Justin se na mě podíval a taky se usmíval.

Kývla jsem hlavou na horu, aby jsme šli do pokoje. Ještě ze Nick má pokoj na druhé straně domu.

Seskočila jsem z linky a rozešla se ke schodům ale zastavila mě Justinova ruka, otočila jsem na něj s pohledem jako co delá.

Vzal mě a posadil na linku,držel mě za zadek a stáhl k sobě takže jsem měla nohy okolo jeho pasu,rozešel se s námi po schodech nahoru. "Zvládla bych to i po svých" řekla jsem, "takto je to lepší" usmál se.

Rozrazil dveře od svého pokoje a hned je za námi zamčel. Na tváři mu pohrával roštácký výraz. Shodil mě na postel a lehl si dame mě, ale takto se mi to nelíbí! Přetočila jsem nás tak že jsem na něm seděla. Zohla jsem se k němu a svým jazykem mu jela po hruďi.

"Vážně to chceš?" Zeptal se když si stáhl kalhoty. "Jo" kývla jsem. Můj chtíč byl už moc velký na to to zastavit.

================

Ahoj. ❤️👅  nemáte nějaké nápady co by se v tomto příběhu mohli stát? Potřebuji inspiraci👇👇👇👇piště do komentů, pjosiim😋😇

Děkuji za přečtení, Vote for 🔜kapitolkaa❤️❤️🤷‍♀️

🤩Vall🤩

Dangerous boy 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat