13

892 39 0
                                    

Kenny:

Ležela jsem na sedačce a pozorovala Justina. Seděl naproti mě a hlavu měl ve dlaních. Chvílemi se na mě podíval. Pomalu jsem se začala zvedat, "kam jdeš?" Zeptal se hned Justin. "Jedu do obchodu si pro těhotenskej test" řekla jsem tiše. "Jedu taky" zvedl se taky Justin.

Nikdo nic cestou do obchodu neřekl, mlčeli jsme. Srovnávala jsem si v hlavě to celý...

V obchodě jsme se s Justinem rozdělili, on si šel nejspíš pro flašku alkoholu a já šla k regálu s těhotenskýma testama. Nevěděla jsem jakej vybrat bylo jich tam spostu.

Pochvilce zamnou Justin přišel. V ruce jsem akorát měla krabičku ktereu beru. "Jdeme?" Zeptal se Justin. Kývla jsem že jo. Šli jsme k pokladnám.

Justin:

Ken si šla do koupelny udělat ten test, já seděl na schodech před koupelnou a pil alkohol. Vyčítal jsem si to a nevěděl co dělat, byl jsem hlavně strašně nervózní jestli opravdu je těhotná.

Najednou se otevřeli dveře od koupelny.  "Tak co?" Stoupl jsem si a hned se jí zeptal. "Co asi" podala mi ten test. Pozitivní.

Podíval jsem se jí do očí, měla v nich slzy. Na nic jsem nečekal a objal ji. Zabořila mi hlavu do hrude a vzlykala.
"Je to na tobě, jestli si to chceš nechat nebo nechceš, já s tebou budu souhlasit za jakyho koliv rozhodnutí" řekl jsem. Kývla že chápe.

Kenny usla a já ji šel uložit do postele, zakryl jsem ji a dal pusu na čelo. Šel jsem si sednout do kuchyně. Otevřel jsem si novou flašku a napil se. Nahlas jsem si povzdechl.

^^^^^

Kenny:

Probudila jsem se, cítila jsem na sobě přilepeného Justina z boku. Jeho ruka byl na mém podbříšku. Akorát se taky probudil. "Dobré ráno" mírně se usmál, "ahoj" promnula jsem si obličej. Sundal ruku z mého břicha. Posadila jsem se a chvíli jen tak seděla. "Necháš si to?" Zeptal se mě Justin. Zakroutila jsem hlavou. "Myslíš že si to rozmyslím jen tak ze dne na den?!" Vyjela jsem po něm. "Já nevím ještě!" Vykřikla jsem a stoupla si. Šla jsem do koupelny a zamčela se. Bože.

Vysprchovala jsem se a ve sprše se zamýšlela...myslíte že jsem něco vymyslela?

Když jsem šla do kuchyně se nasnídat Justin byl opřenej o linku a jedl müsli. Hned na mě strhl pohled. Protočila jsem očima. Ano mám úplně na hovno náladu!

=======

🙄👏🏻👏🏻 Komentík❤️

Vall💍

Dangerous boy 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat