23

791 35 2
                                    

Justin:

Leželi jsme s Ken na gauči a dívali se na televizi, Ken bylo už skoro 3 den v kuse špatně tak spala. Hladil jsem ji na zádech. Najednou se probudila. Pomalu se zvedla a stoupla si, uviděl jsem pod ní krev na místě kde ležela. Ona to taky viděla. "Justine" vyjekla hystericky, "já vím lásko..." zvedl jsem se a chytil jsem ji za ruce, "běz si sednout do auta, já tam hned jsem" pustil jsem ji a běžel pro klíče od auta.

^^

Přijeli jsme do porodnice, hned si Kenny vzali sestřičky, doktor mi řekl ať si sednu na nějakou židli před sálem. Posadil jsem se a dal si hlavu do dlaní. "Do piče" řekl jsem nasraně. Zatřepal jsem hlavou a podíval se na dveře sálu kde byla Ken.

^^^^

Seděl jsem tam asi 3 hodiny, už jsem tam skoro usl. Byli 2 hodiny v noci, vedle sebe jsem měl vypitý energy drinky a kafe.

Najednou z těch dveří vyšel doktor. Hned jsem se postavil. "Je mi to líto pane" díval se mi do očí. Musel jsem se posadit...do očí se mi nahrnuly slzy. "Slečna leží na pokoji 234c" řekl doktor a odešel. Zůstal jsem tam sám...
Zhluboka jsem se nadechl a stoupl si, utřel jsem si slzy a šel za Ken.

Kenny:

Ležela jsem na boku a dívala se z okna, proudy slz mi stékaly po tváři. "Ken" otevřeli se dveře od pokoje. Přišel ke mě a sedl si na židli vedle postele. Nedívala jsem se na něj. "Je mi to líto" řekl a vzal mě za ruku, vytrhla jsem se mu. "Nechmě prosím" podívala jsem se na něj. Brečel.

O den později:

Dojeli jsme dom, nepromluvila jsem s Justinem posledních 24 hodin žádný slovo. Šla jsem hned do sprchy, ve sprše jsem měla chuť se utopit, podřezat se a zabít se. Charlotte jsem neudržela v sobě a teď Ben...utrhla se placenta. Jsem na sebe tak nasraná.

^^^

Šla jsem do kuchyně se napít, Justin tam seděl s flaškou whisky. Hned na mě strhl pohled. "Řekni něco, já nevím co mám dělat" řekl Justin zklesle, pokrčila jsem rameny. Justin si stoupl a šel mě obejmout.

Justin:

Šel jsem si lehnout, Ken už ležela v posteli a spala, lehl jsem si na druhou stranu postele. Mám pocit že jestli bych se jí dotkl tak mi vlepí.

V noci jsem se probudil, Ken vedle mě neležela. Posadil jsem se na posteli a rozhlédl se. Nikde nebyla.
Šel jsem se podívat kde je. Uviděl jsem ji v kuchyni jak pije alkohol, byla už opilá. Všiml jsem si krvavé žiletky vedle ní. "Ken" řekl jsem její jméno. Podívala se hned mým směrem. "Proč tu máš tu žiletku?" Zeptal jsem se jí hned.

"Tobě to může být úplně jedno Justine" vykřikla a schovala ji do kapsy. "Ken pojď ke mě, půjdeme si lehnout a ráno to vyřešíme" šel jsem blíž k ní. "Co chceš řešit?! To že jsem potratila...zase?" Zasmála se ironicky.

=================

Ahoj. V pátek jak začínají prázdniny vyjde už poslední díl ale ješte vydám 3díly❤️❤️👀

Vall💜🖤

Dangerous boy 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat