O měsíc a půl později
Kenny:
Už jsem se rozhodla...nechám si to. Je mi jedno kolik mi je, jestli jsem zkušená nebo ne ale já si to nechám! S Justinem vyřizujeme dům na Floridě, máma nám pomáhá s jménama a dokladama, všechno potřebujeme změnit. Nikdo to zatím neví jen máma Mark a Justin.
Řekla bych že náš vztah s Justinem je zase o něco dál. Zamilovala jsem se do něj a podle toho co říkal včera Nickovi on do mě taky, ano poslouchala jsem jejich rozhovor. Jen si to nedokážeme říct...
Za týden jdu k doktorce poprvé k doktorce, jsem zvědavá. Justin jde samozřejmě taky.Bylo deset hodin večer a já se koupala v bazéně na zahradě, voda byla teplá. Zatím mi nejde vůbec vidět bříško jen mám pocit že se mi podbříšek mírně kulatí. A taky jsem přibrala asi 5kg, což je u mě dost.
"Pojď už ven" uslyšela jsem hlas zamnou, otočila jsem se v bazénu a uviděla Justina s ručníkem. "Jo už jdu" usmála jsem se a vylezla po žebříku z bazénu. Justin mě hned obmotal ručníkem. Naklonil se ke mě a políbil mě na rty. V břiše mi poletovali motýlci, byl to tak krásný pocit.
"Dívá se na nás Nicky" odtáhl se ode mě Justin, hned jsem se podívala smětem na terasu a uviděla za oknem Nicka, hned odtrhl pohled. Zasmála jsem se.
"Mám chuť na müsli se zmrzlinou" olízla jsem si, "jak je libo" zasmál se Justin. "Jdu ti to připravit" odtáhl se ode mě a šel do domu. Já se mezitím osušila a oblékla si oblečení. Šla jsem dovnitř. "Na tady máš" podal mi Justin misku s müsli a zmrlinou. "Děkuji" dala jsem mu pusu na krk. Zatřepal sebou hned jsem se musela zasmát.
Sedla jsem si vedle Nicka na sedačku, sledoval jakýsi horor. "Ahoj, jak je?" Zeptal se, "dobře, a ty?" Zeptala jsem se ho zase já. "Jde to" usmál se mírně. "To jsou chutě" podíval se na misku a pak na mě. Zasmála jsem se.
^^^^
Ležela jsem na posteli a zeslékala nsem si tričko i podprsenku a dávala si tričko na spaní, sundala jsem si kalhoty a ostatní prádlo a dala si kalhotky. Zelehla jsem do postele. Justin vyšel z koupelny a lehl si hned vedle mě. Pohladil mi bříško a zhasl lampičku "dobrou" dal mi pusu ale já ji prohloubila. "Dobrou" odtáhla jsem se od něj a mlasknutím.
=========
Budu moc ráda za Vote a KOMENTNÍK😉😂💜
ČTEŠ
Dangerous boy 2
FanfictionPokračování "story", "knížky", "příběhu" nevím řikejte si tomu jak chcete DANGEROUS BOY.