Kenny:
Byla jsem znechucená...jako nechtěla jsem se s Justinem hned vyspat. Zkurvenej alkohol. Už nikdy nepiju.
Dneska jsem byla v menčí depce...byla to spíš taková velká deprese no. Vyčítala jsem si všechny chyby co jsem udělala a taky to koho jsem všechny zabila. Vždyť oni taky měli třeba rodinu atd..
Ano, vím. Říkala jsem že mám dost ega na to abych si ublížila. No. Já... jsem se začala řezat. Ano vím jsem nehorázná piča, kunda a všechno ostatní ale ukliďnuje mě to.
Nosím dlouhé rukávy a mikiny aby to nikdo neviděl. Jestli toho lituji? No, NE!
^^^^^^
Seděla jsem u stolu ve skladě a měla vyzvednout peníze od jednoho chlapa který mám dlužil a jestli to nedonese mám svolení ho zabít.
V dálce jsem viděla obrys muže ale nikde žádnej kufřík s penězmi neměl. Hm..já ho nechci zabít. Sedl si ke stolu a začal si vymýšlet proč nemohl ty peníze donést.
"Dost" zastavila jsem ho a z opasku si vytáhl pistol. "Je mi to líto" nabila jsem ji a namířila na něj. Musela nsem odvrátit pohled a až pak vystřelila. Jeho tělo se svalilo na zem. Chvilku jsem nad ním stála a měla výčitky svědomí ale pak jsem už musela jet.
Dojela jsem domů a hned ve dveří čekala máma na peníze. "Nejsou" povzdechla jsem si. "Tak jsi ho zabila?" Zeptala se, "Jo" dělala jsem jako by mě to nemrzelo.
Šla jsem k sobě do pokoke kde jsem si lehl na postel. Achjo, jsem divná.
Nevydržela jsem to a musela se jít říznout. Krev mi stékala pomalu co zápěstí, štípalo to ale byl to ten nejůžasnější pocit který jsem zažila.Kam jsem se to dopracovala?!
^^^^^
Asi v šest večer ke mě do pokoje přišel Justin jestli bych mu nepůjčila nabíječku. Asi si všiml že mi něco je protože neměl žádné připomínky ani otázky, a byla jsem ráda.
==========
😱😏😢🙁😪🙄
ČTEŠ
Dangerous boy 2
FanfictionPokračování "story", "knížky", "příběhu" nevím řikejte si tomu jak chcete DANGEROUS BOY.