Kenny:
Probudila jsem se uprostřed noci, zdál se mi sen, moc špatný sen. Otočila jsem hlavu a uviděla spícího Justina. Pomalu jsem si stoupala, chtěla jsem jít do kuchyně. "Kam jdeš?" Chytil mě v rychlosti za ruku Justin. Vyjekla jsem. "Víš jak jsem se tě lekla?!" Vykřikla jsem. "Promiň" posadil se. "Chtěla jsem jít do kuchyně...se napíš" dodala jsem. Justin mě pustil. Šla jsem do kuchyně se napít a rovnou i na záchod.
Když jsem se vracela Justin ležel na posteli a čekal na mě. Zakryla jsem se a otočila se čelem k němu. Podal mi hned ruku.
"Nebylo by to bezpečné pro dítě, jsme nájemní vrahové" řekl tiše. Nechci toto od něj slyšet zabijí mě to když poslouchám jak někdo říká pravdu. "Ale já nedokážu si to nechat vzít" stekla mi slza po tváři. "Ale zase spolu ani nejsme, nejsme manželé, nic...jsem moc mladá ale já prostě nedokážu zabít miminko" zabořila jsem hlavu do polštáře.
Cítil jsem Justinovu ruku na mých zádech jak mně hladí. Vzlykla jsem. "Spolu to nějak zvládneme" dal mi pusu na čelo. "Já k tobě něco cítím víc, mnohem víc" řekl potichu. Zarazila jsem se, podívala jsem se mu do tváře. Kývl. "Já taky ale přeci...chtěla jsem rodinu až tak za deset let" povzdechla jsem si.
"Změnili bychom si jména a přestěhovali se někam do menšího města. Změnili bychom si práci a život" navrhl Justin. Ten nápad se mi moc líbil ale není to tak jednoduché si jen tak změnit život kór ještě u naší práce.
"Ráno si o tom promluvíme" zívla jsem si a přitulila se k Justinovi. "Dobře" dal mi ruku okolo pasu a lehl si pořádně. "Dobrou" řekli jsme zaráz.
Justin:
Udělal jsem Ken snídani do postele, zaslouží si ji. V noci jsem nemohl spát tak jsem přemýšlel nad jménana kdyby to byla holčička tak by se mi líbilo jméno Charlotte nebo nějaký zvláštní a kdyby kluk tak...to ještě nevím.
=======
Kdo chce další kapitolku ať znásilní komentáře💜
ČTEŠ
Dangerous boy 2
FanfictionPokračování "story", "knížky", "příběhu" nevím řikejte si tomu jak chcete DANGEROUS BOY.