24

838 35 0
                                    

Dejme tomu že nějaký 6tinedělí tu není jo?😂😢

O týden později:

Kenny:

"Nech mě být! Nemáme spolu už nic společného!" Zakřičela jsem po Justinovi, už skoro týden v kuse se hádáme. "Milujeme se ne?" Zakřičel po mě. "Ne..." sklopila jsem hlavu, Justin se zarazil. "Děláš si prdel?" Zakřičel. "Nekřič na mě" stekla mi slza po tváři. "Budu křičet protože ty jsi mě milovala jen kvůli dětem co jsi stejně potratila!" Křičel po mě.

To neřekl.... "co chceš teď jako dělat? Chceš po mě další dítě aby jsi se znovu zamilovala?" Zakroutil hlavou, mlčela jsem. "Justine nekřič po mě, já za to nemůžu že jsem potratila!" Zakřičela jsem po něm. "Fajn" zvedl ruce a nasraně odešel pryč. Slyšela jsem jen zvuk motoru auta. Svalila jsem se na zem, proč mi tak hnusně nadává?

^^
Rychlím krokem jsem šla do pokoje si pro kufr. Odjíždím, nechci tu být s ním...zbalila jsem si všechny potřebné věci a jela rychle na letiště. Tekly mi slzy proudem. Nemohla jsem uvěřit že mi vyčítal že jsem potratila.

^^^^^

V letadle jsem přemýšlela jak to řeknu všem...jedu za Mámou, Markem, Nickem a ostatníma. Povzdechla jsem si. Vlastně teď se vracím za životem od kterého jsem utíkala pro miminko...miminka.

^^^^

Stála jsem před letištěm a rozhodovala se. Jedu do baru. Vzala jsem si taxi a jela do města se opít.

12:00 večer

Už jsem měla v sobě asi 2 promile. Rozhodla jsem se jet domů. Vzala jsem si taxi a jela. Zaplatila jsem taxikáři a vystoupila. Odemčela jsem, klíče pořád mám. Všude už byla tma, potichu jsem se vyzula a šla nahoru po schodech. Kufr jsem tam nechala. Otevřela jsem první dveře, nějak jsem zapomněla kde mám pokoj a hlavně najit svůj pokoj v tomto stavu v jakým jsem není moc lehký.

Byl to pokoj Nicka. Hned se posadil na posteli. "Kenny" vyjekl, "pššš" zavřela jsem za sebou dveře. Šla jsem k jeho posteli. "Co tu děláš?" Zeptal se hned. "Vyřešíme to ráno jo?" Zasmála jsem se. "Kde máš Bena?" Zeptal se. Zastavila jsem se a podívala se na něj. Nejspíš mu to už došlo. Lehla jsem si za ním do postele.

Vyslékla jsem si bundu a kalhoty. "Kde je Justin?" Zeptal se. "Je mi jedno kde je" podívala jsem se na Nicka a svoji ruku položila na jeho hruď. Celej se zachvěl. Usmála jsem se. Nahla jsem se k němu a políbila ho, hned se ode mě odtáhl. "Jsi opilá a nevíš co děláš. Jsi s Justinem" zastavil mě. "Takže za 1. S Justinem nejsem, je to kretén a ty se snad semnou nechceš vyspat?" Sjela jsem rukou níž. Hned mě za tu ruku chytil. Bylo vidět že se rozmýšlí.

"Chci ale budeš toho litovat až vystřízlivíš" řekl potichu, pokrčila jsem rameny. "Chápeš že teď to můžeš využít?" Usmála jsem se. Sedla jsem si na něj obkročmo, hned mě chytil za prdel. "Toto jsem Justinovi vždycky záviděl" zmáčkl mi zadek. Vzdechla jsem. Cítila jsem jak mu stojí. Nahla jsem se k němu a políbila jsem ho, přitáhl si mě víc k sobě. Začali jsme se líbat.

V rychlosti mi sundal tričko, rozepl mi podprsenku a mačkal mi prsa. Vzdychla jsem. "Za toto půjdu do pekla" zasmál se. "To oba" nahla jsem se k němu a vykousla jsem se s ním. Držela jsem se ho jednou rukou za krkem a druhou jsem měla v jeho boxerkách. Vzdechl když jsem se mu zavrtěla na klíně.

Přetočil nás tak že jsem byla pod ním. Chytla jsem se ho za krkem, pořád jsme se líbali. Svoji rukou jel po mém stehni víš. Sundal mi kalhotky, sobě si vyslékl boxerky a lehl si mezi mé nohy. "Fakt to chceš?" Zeptal se mezi polibky. "Jo" odtáhla jsem se od něj s mlasknutím.

Zastavil se. "Já nemůžu, Justin mě bude nenávidět. Vyspím se s jeho holkou, přítelkyní" podíval se mi do očí "Neměl sračky" jela jsem rukama po jeho hrudi dolů. Celej se napl. "Fajn" pokrčil rameny. Cítila jsem v sobě jeho penis. Prohla jsem se v zádech.

"Nicku" vzdechla, začal se ve mě pohybovat. "Jak to mezi náma bude až se spolu vyspíme?" Zeptal se. "Já nevím" zavzdychala jsem. Přitáhla jsem si ho víc k sobě a políbila ho,spolupracoval. Začal přirážet, šlo vidět že si to užívá. "Kenny" chytil mě za bok. Udělala jsem se a on hned po mě. Stihl ho vytáhnout a udělal se mi na břicho.

Oba dva jsme zhluboka dýchali. Svalil se vedle mě. Utřela jsem si břicho kapesníkama a lehla si blíž k Nickovi. "Nikdo se to nedozví" řekla jsem. "Jo" přikývl.

=========

Lol😳💔

Dangerous boy 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat