11

1.1K 37 5
                                    

Kenny:

Probudila jsem se v bolesti, ty ruce po včerejšku hrozně bolí jak jsem byla ve slané vodě. Justin ještě spal, ano spali jsme v jedné posteli protože večer něco bylo...no ale to je jedno.

Šla jsem se vysprchovat, měla jsem hrozné nutkání se pořezat ale nemohla jsem. Už fakt nechci! Dala jsem si teda rychlou sprchu a v ručníku šla do pokoje si pro věci kde ještě Justin spal.

Vzala jsem si spodní prádlo a oblečení do kterého se budu oblíkat a ještě si šla k posteli pro mobil.
Najednou na mě vyhoupl, povalil na postel a lehl nademě. "Co děláš?" Vyjekla jsem, strašně jsem se lekla! Ten parchant už nespal a hrál to.

Začal mi vyslíkat ručník a u toho měl na tváři nadrženej výraz. "Justine víš jak jsem se tě lekla?!" Zasmála jsem se. "Nevím" zabrblal si něco pod nosem a podíval se mi do očí. Asi deset sekund se na mě jen civěl... "no dělej" zasmála jsem se,probudila jsem ho z tranzu. Už jsem ho chtěla mít v sobě, No jo no ranní stojáky a Justin.
Chytil mě za ruku a propletl si semnou prsty.

Justin:

Šel jsem se vysprchovat, Kenny mezitím chytala snídani. Ve sprše jsem nad něčím přemýšlel...a ano teď jsem si to potvrdil. Bože, já jsem se fakt zamiloval. Jo! Je to tak.
Ale nevím jestli je to tak i u Kenny, jestli je mě cítí něco víc.

^^^

Navečer jsme se byli projít po pláži, povídali jsme si a smáli se. Došli jsme k jednomu menšímu baru co tu byl a já objednal pití, Kenny si mezitím šla sednout na kaličku asi 100metrů od baru.

Zaplatil jsem a nesl dvě skleničky s drinkem. Najednou jsem uviděl Ken a nějakýho kluka jak se spolu baví. Ten kde se tu vzal?! Flirtoval s ní a balil jí.

Naštval jsem se a šle rychle k nim. Položil jsem ty pití na zem a tomu klukovi dal pěstí. Svalil se hned na zem. "Hajzle" odflusl jsem si.
Hned ten kokot utekl od tam. Sedl jsem si vedle Kenny a čekal až po mě začně křičet proč jsem to udělal.

"Děkuji" zamrkala, udiveně jsem se na ní podíval. "Chtěl abych si s ním zašla na záchody" protočila oči. "Aha" usmál jsem se. He...nikam.

Chvilku jsme si povídali, potom jsme se k sobě začali přibližovat. Taková romantická chvíle při západu slunce. Políbili jsme se, vzniklo z toho vášnivé líbaní. Ruku mi dala za krk a přitáhla ještě víc k sobě.

Kenny:

Justinova ruka zabloudila pod moje tričko, zmáčkl mi prso. Vzdechla jsem mu do pusy. V mém břiše poletovalo milion motýlků...tak krásný pocit to byl.

=========

Ahoj. Takže...

JAK BY TO SKONČILO? :

1. Tragický konec...někdo by umřel apod.
2. Žili by spolu štastně až po smrti.

CO SE MÁ JEŠTĚ V PŘÍBĚHU STÁT:
a. Otehotnila by
b. Navzajem by se podvedli
c. Psala bych jak se moc milují a podobný zamilovaný věci 😂
d. ? Neco napište co vas napadne co komentů co by se tam mohlo stát.

Napište mi to prosím co komentů...všichni!! Povině jinak nebude dalši kapitola😂✨Papa miluji vás❤️❤️❤️

Dangerous boy 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat