3.část

1.4K 96 16
                                    

Hned při vstupu se mě ujala jedna holčina. Vypadala v pohodě a taky že byla.

,,Máte tu i fotbal?“ zeptala jsem se ,když mi nabízela různé spolky a kroužky.

,,Hraješ?“ zeptala se překvapeně.

,,Hrála,dokud jsme se nepřestěhovali sem,“ nevrle jsem odpověděla při pomyšlení na stěhování. Zároveň se mi i zastesklo. No tak Ash , vzchop se! Přece nebudeš brečet!,vřísklo na mě svědomí. Párkrát jsem zamrkala a byly pryč.

,,Odpoledne se dělají nábory, ale …“

,,Ale?“ povytáhla jsem obočí.

,,Nevezmou tě,“

,,Proč by mě nevzali? Ještě sem tam ani nebyla. Na bývalé škole jsem byla kapitánka fotbalu a..“ skočila mi do řeči.

,,Jim je úplně jedno jestli umíš hrát fantasticky fotbal nebo si byla kapitánka. Nevezmou tě. Si holka,“ vypadalo to,že to myslí vážně. To už si tu ze mě jako dělají srandu?!

,,To jako vážně?!“

,,Jo vážně. Já tam taky šla minulej rok ,prošla jsem všema zkouškama, ale.. Holky neberou,“ sklopila hlavu.

,,A kapitán? Kdo to je,zajdu za ním a promluvím si s ním!“ vřískla jsem.

,,Tak to ti přeju hodně štěstí,“ řekla ironicky ,,I kdybys prosila na kolenou s ním si nepromluvíš, je to ten ..“ zašeptala jméno ,ale já ji neslyšela.

,,Kdo?“ Mávla rukou k přicházející skupince uječených holek ,které obklopovaly pětici kluků. Nechápu její gesto. Asi se jen spletla nebo to nebylo na mě. Ale počkat! Zdá se mi to nebo tam vidím.. Pootevřela jsem pusu ,ale než jsem stihla něco říct Dee (ta holka) mě předběhla. Ano, Dee byla ta holka.

,,Jo a ještě jednu věc jsem ti neřekla. Jo ,jsou to kluci ze skupiny One Direction,“ zašeptala tak,aby nás nikdo neslyšel,o kom se bavíme. Jakože really?! Co se to tu krucinál děje!? Připadám si tu jak  nějaký sloup, který postavil někdo doprostřed křižovatky a všichni ,kolem mě, si tu v klídku prochází a já absolutně nevím, vo co go!

,,Proč?“ vydám ze sebe. Sice to nedává smysl ,ale Dee to pochopila.

,,No ..kde začít..,“ vešly jsme do jídelny,sedli si k prázdnému stolu a pečlivě jsem naslouchala ,,Ono je to tu vlastně normální. Jejich manažer chtěl, aby se taky cítili jednou jako „normální“ lidé nebo spíš studenti,kteří prožívají normální nudný život. Přihlásil je sem na školu..nevím na jak dlouho…Někdy tu sou někdy ne.. Máme se k nim chovat normálně a brát je za spolužáky a tak. Celkem si na to škola a lidé v ní zvykli ,ale některé ty roztleskávačky jaksi ne,“ dokončila svůj projev a já na ni civěla ,jak vyoraná myš. Teď už mi pár věcí došlo. To ráno ,ten blonďák, to byl vlastně jeden z nich. Jmenuje se Niall,pokud se nepletu. Ale co ti ostatní? Ti jsou kde?Proč to vlastně řeším..

,,Ehm…aha,“ snažila jsem se pobrat to,co mi právě vylíčila ,,Takže abych to shrnula..Kluci z 1D chodí sem na školu..?“

,,Jo.“

,,Holky nemůžou hrát fotbal..?“

,,Jo.“

,,Máme se k nim chovat normálně i když mě absolutně nazajímaj..?“

,,Ano ,přesně,“ kývla.

,,Tak co tady sakra můžem dělat?!“ rozčílila jsem se. Dee jen pokrčila rameny a pokračovalijsme na další odpolední hodiny. 

Zakázaný Fotbal! - (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat