11.část

1.2K 110 13
                                    

Pro dnešek splněno!

Po včerejší hádce se mi celkem ulevilo,až na jednu věc – kvůli ni jsem nevzala Charlesův hovor.

,,Tak co Ashley, zajdem dneska někam?“ přidala se ke mně na chodbě Dee.

,,Mmmm..Já už,“

,,Tak dneska po škole ,nezapomeň,“ vetřel se mezi nás Ryan s mrknutím na mě.

,,Jasně..“

Bože ..zrovna teď tu musel přilézt a říct to před Dee. To jí to budu muset všechno..

,,Co máš dneska odpoledne s Ryanem?“ zeptala se udiveně.

A je to tady..vysvětlování.

,,No nic zvláštního ,jen mi slíbil,že mi s něčím pomůže,“ nedokázala jsem si vymyslet pořádnou výmluvu. Nechci,aby to pak Dee mrzelo,že nebude s náma. Chci ,aby byla šťastná s Niallem a to se zatím daří ,,Děláme projekt v laborkách,“ vyšlo ze mě nakonec.

,,Aha..to je škoda no,“ posmutněla.

,,Zajdem jindy ok? Ty se zatím můžeš tady věnovat..,“ ukázala jsem na přicházející skupinku kluků,kde byl Niall. Něžně se políbili a objali.

,,Tak já vás už opustím,mějte se,“ zasmála jsem se a otočila se. Vrazila jsem do někoho a všechny moje učebnice se vysypaly na zem ,,Ahhhh! Nemůžeš dávat pozor?!“ sykla jsem a klekla si k učebnicím.

,,Já?“ zeptal se překvapeně.

 Počkat! Ten hlas už znám! Zas on!

,,Jo ty!“

,,Ty ses mi připletla do cesty! Tohle je má chodba!“

Tohle je má hodba..blablabla..jakože really?!

,,Pro tvou informaci,tohle je chodba pro všechny a ne pro rozmazlených nafoukance jako seš ty,ale znám jedno místo,kde by ses mohl cítit fajn,bylo by jen tvé a nikdo by ti nepřekážel,“ hořela jsem optimismem.

,,Vážně? A kde to je?“ zeptal se nadějně.

,,Ve sklepě.. nulové podlaží pod školou,“ zvážněla jsem ,,Měj se,“ usmála jsem se a odešla na hodinu.

-

,,Tak odkud začnem?“ zeptal se mě Ryan,když jsme došli na hřiště.

Nikdo tu nebyl – naplánovali jsme si to dobře.

,,Možná by ses měl nejdřív převléct do dresu..Teda pokud mě nechceš trénovat v džínách a košili,“ zasmála jsem se.

,,Fajn,jak si přeješ,“ ironicky se uklonil ,jako ke královně.

Z ramena mu sklouzla sportovní taška a on se začal vyvlíkat. Přišlo mi divně se na něj dívat a zároveň se otočit. Raději jsem popadla míč a zkoušela triky. Moje tikání v očích to ale neminulo. Už měl na sobě sportovní kraťase a na hoře bez! Nešlo se na to nedívat.

Hlavně nenápadně.. Ten měl naprosto dokonale vypracované tělo a „buchty“ na břichu.

Aww..bacha na sliny Ash,radilo mi svědomí. Oblíkl si dres a vyšel ke mně.

,,Co takhle…zpracování míče kolem kuželů,potom přihrávky,střelby do brány a ovládání míče před nepřítelem?“ usmál se.

,,To zní skvěle.“ Vzala jsem si svůj míč a začli. Všechno šlo celkem skvěle,jen u něčeho mi něco chybělo.

,,Musíš víc takhle..,“ ,,Zkus to tak,“ ,,Přesně tak jsem o myslel,“ rozléhalo se po hřišti jeho hlas.

,,Zkus ho přes mě dostat,“ škádlil mě ,když stál v bráně a já měla dávat góly. Rozběhl a ..kruci.

,,Si v pohodě?“ střelila jsem mu to přímo do obličeje.

,,Jo jsem,jen tam bude malá modřina,“ šahal si nad okem. Musela jsem se zasmát. Ten pohled na něj se nedal vydžet.

,,Čemu se jako směješ?“ smál se už taky. Válela jsem se po zemi. Nešlo to. Svalil se vedle mě a díval se. Po chvíli mě to přešlo.

,,Pro dnešek to ukončíme,ok?“ zeptal se.

Aby ne..trénujeme tu nejmíň 3,5hodiny.

,,Fajn,“ vstala jsem a nabídla mu ruce,že ho vyzvednu. Chytl mě a svalil k sobě.

,,Hej!“ zasmála jsem se. Dopadla jsem přímo na něj ,,Pořád si mi neřekl,kde si vzal moje číslo,“ naléhala jsem.

,,Tady nic neutajíš,všechno se tu šíří jak virus. Odměna za dnešek by nebyla?“ mrknul na mě svým šibalským pohledem. Přesně jsem věděla na co myslí.

,,Promiň ale..zpocení kluci už nevypadají tak sexy,jako předtím,“ utahovala jsem si z něj a zvedla se.

Pobalili jsme si všechny své věci a odházeli.

,,Takže před tréninkem sem byl ještě sexy?“ naléhal.

,,Pff,“ usmála jsem se.

--

Tak tady máte další, tak trochu o ničem, díl...:D Ale snad se aspoň trochu líbí! Jsem ráda,že jsem vás (aspon některé) neztratila kvůli tomu,že jsem tu dlouho nebyla. Děkuji všem za votes a komentáře u minulé části:3 Budu ráda,za názor i u této a votes:)

Zakázaný Fotbal! - (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat