4.část

1.4K 102 17
                                    

Barbie

Prošla jsem si ještě pár kroužků, které se nabízely, ale žádný mě nezaujal víc,jak fotbal – DNES NÁBOR V 16:00 NA ŠKOLNÍM HŘIŠTI! Nikde nebylo psáno ‘holky nebereme‘.

,,Nepřemýšlíš nad tím,že bys tam šla,že ne?“ obrátila ke mně nervózně Dee hlavu.

,,Si piš,že tam pudu!“ důrazně jsem řekla ,,Přece tam nemůžou být tak hrozní kluci,kteří si o sobě myslí,že jim to tu patří. Holky můžou dělat to samé jako kluci a naopak!“ máchala jsem kolem sebe rukama.

,,Ne kluci,ale kapitán. Nejsou to normální kluci,“ špitla tak slabo,že sem postřehla jen slovo kapitán a normální kluci. Neřešila jsem. ,,Poslouchej mě! Prostě tě nepřijmou,“ přemlouvala mě.

,,Už jsem toho slyšela víc než dost! Copak si tady můžu připadat normálně?! Po chodbách si tu chodí nějaké frajerské hvězdičky,které si myslí,že jim to tu patří a polovina školy je z nich paf! Sice jsem narazila jen na toho blonďatého – Nialla - ,ale i tak. A to ,že mi nějaký blbý kapitán fotbalového týmu nevezme do týmu ,to se ještě uvidí!“ vyštěkla jsem. Naštěstí jsme byli na záchodech,takže nás nikdo neslyšel. Musela jsem mít asi dost zákeřný úsměv ,když jsem viděla pohled Dee.

,,Narazila si na Nialla?“ udivila se.

,,No vlastně do mě narazil nějaký blbeček a můj míč se někam zakutálel,“ nadechla jsem se a pohladila můj míč ,,No a on s ním přišel k tomu blbovy,že ho našel a on hned ,že si ho nechaj..“

,,A cos mu řekla?“

,,Udělala si z něj prdel,že má něco ve vlasech a on jak nějaká puberťačka se začal otáčet kolem sebe a prohrabávat si je,“ smála jsem se.

,,Jáj,“ smála se.

,Takže…půjdeš tam semnou?“ řekla jsem vážně a mrkla na Dee. Přemýšlela. Udělala jsem na ni psí oči. Ty umím moc dobře,hihi,zasmála jsem se v duchu.

,,No fajn,ale ručíš za mě,“ zasmála se. Na to sem mohla jen kývnout.

,,Jo a počkat!“ začala ,,Nebyl ten blboun ,co do tebe narazil náhodou ..“ nestačila to dopovědět,protože nás někdo vyrušil. Roztleskávačka. No jéje. Byla na jediném zavřeném záchodě ,takže musela všechno slyšet. Šla k zrcadlu a upravovala se. Jakoby jsme tam nebyli. Najednou si všimla mého míče vedle umyvadla a měla dost zkažený výraz. Šprtla do něj svým prstíčkem,aby se ji náhodou nezašpinil nebo nezlomil, a ten se kutálel dolů. ¨

,,Hej!“ vyštěkla jsem a chytla ho ve vzduchu.

,,Jéj promiň ,já si nevšimla ,že tu někdo je,“ řekla s výrazem barbíny. I tak mluvila. S Dee jsme na sebe vrhly tázavé pohledy.

,,Sluší mi to?“ zeptala se ta barbínka najednou a mrkla na nás tím svým vystajlovaným obličejem. Uplý dres, mini sukýnka a výraz k nezaplacení. Prostě roztleskávačka. Nemám je ráda. Pořád  jen něco vyřvávají při zápase a předvádí se před ostatními.

,,Ujde to,“ znechuceně jsem odpověděla.

,,Jen ujde?! Ooo.. Musím se líbit!“ vyštěkla a pokračovala u zrcadla.

,,Komu?“

,,Komu? To se ptáš jako vážně?! Přece klukům ze skupiny One Direction! Jsou tak sexy!“ rozplývala se. Přetočila jsem očima a dál to neřešila. ,,Nechci strkat do něčeho nos,ale nedalo se přeslechnou,že se chystáte na nábor ve fotbalu..?“ otočila se přímo na mě.

,,Jo chystáme,problém?“ odpověděla jsem otázkou. Vážně už jen tím,že tu zamořovala vzduch svým make-upem mi vadila.

,,Ani ne. Proti mužatkám vážně nic nemám,“ zasmála se a odkráčela pryč. To jako vážně řekla?! Připadám ji jak mužatka?! Na umyvadle zůstala ještě rtěnka. Vyšla jsem a zavolala na ni. Přicupitala.

,,Díky,“ poděkovala vděčně ,,Jo a ještě něco. Pokud na ně na hřišti budeš něco zkoušet ,tak uvidíš! Moc dobře víš,koho myslím!“ zakroutila nenápadně na stojící kluky ze skupiny 1D a odcupitala za svou partou. To myslela jako ty hvězdy? Proč bych na ně proboha měla něco zkoušet, a ještě ke všemu na hřišti? Oni patří na pódium a ne na hřiště,jen ta představa ,že kopou do míče nebo běhají za ním po hřišti je vážně směšná.. zasmála jsem se.

---

Doufám,že se pořád líbí :D :) A pokud budete hodní ,tak vám ještě dneska zkusím přidat další část :) Ale nic neslibuju.. A moc vám chci poděkovat za HODNĚ komentů u předchozí části a votes :3 Potěší♥

Zakázaný Fotbal! - (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat