Tohle je jako kapitán?!
Hřiště bylo obrovské jak stadion. Snad větší. No rozhodně bylo větší než na mé bývalé škole,ale ne o moc. Kolem plno sedaček, v nichž seděli různí lidé a učily se,rozjímali nebo přihlíželi. Podle počtu – bezdresových – lidí to vypadalo,že je celkem dost uchazečů o místo ve fotbalovém týmu. Dee se taky usmála. Kluky,které jsme potkali před stadionem si kopali do brány – takže nejspíš už patřili do fotbalového týmu - ,ale v mžiku zbystřili a mrkli na nás. No vlastně tak jaksi celý stadion zbystřil naši ‘holčičí‘ přítomnost. I dokonce roztleskávačky utichly. Dee se trochu zadrhla v chůzi, tak sem ji pobídla a v klidu šli dál.
To tu jako nikdo nikdy neviděl holky ,no holku v dresu? Všichni na nás čumí ,jakoby tu někdo hodil atomovku a ona nevybuchla.
Neřešila jsem udivené obličeje a šla směrem k hloučku fotbalistů a roztleskávaček,které se jen předváděly.
Bože.. To sou trapky. Nic jiného opravu neumí.
Doufala jsem ,že mezi těmi fotbalisti bude kapitán. Poklepala jsem tomu nejvyššímu na rameno.
,,Ahoj, kdo je tady kapitán týmu?“ Automaticky se otočil.
Vypadal dost pobaveně ,když nás uviděl.
No to snad ne!! To nemůže bejt pravda! To je přece jeden ,ten ..!, nedoznělo mi v hlavě,protože promluvil.
,,Já,“ řekl s posměškem v hlase. Já strnula a přemýšlela ,kde sem ty vlasy už viděla – teda kromě televize.
No jasně! To ráno! To je přesně ten blbeček,co do mě vrazil a ještě si přivlastňoval můj míč! Tak počkat..! To je ten z tý jejich skupiny! Bože no to snad nemyslí vážně,že je kapitán týmu!
,,Ztratila ses?“ přerušil mé myšlenky. Všichni se zasmáli.
No jasně.. Si tak vtipný ,už se směju ..haha.., ironie mi hlavou jen prosvištěla.
,,Ne vlastně ne.. Přišla jsem..Teda já a má kámoška ,my jsme přišly na nábor,“ konečně jsem se vymáčkla.
Začal se smát. Všichni se shlukovali k sobě. I ti kluci ,co kopali do brány sem přišli ,aby zjistili o co tu de. On se jen chytl za pusu a začal se naklánět na zem a zpátky se smíchem. Měl ho fakt hlasitý. Ani můj poker face ho neodradil.
,,Oni ..oni přišli na nábor,“ prskal smíchy všude kolem ,,Chápete to kluci..? Ony. Holky,“ smál se čím dál víc. Roztleskávačky se přidali. Mno spíš hihňali ,ale co už. Všimla jsem si i pár dalších kluků z té jeho kapely . Byl tam Niall,Louis a Liam. Ten poslední ,nevím jak se jmenuje , tam nebyl. Samozřejmě se přidali, ale ti z ‘předstadionu‘ ne.
Šak proč ne,že..? Bože .. blbci fakt toto!
,,Máš s tím snad problém?“ řekla jsem vážně a postavila se přímo před něj.
Všichni okolo se tvářili, že tohle by si asi nikdo nedovolil.
,,Problém? Já žádný problém nemám. Spíš vy ho budete mít pokud odsud hned nevypadnete. Teda pokud nejdete na nábor roztleskávaček..Což u vás asi nehrozí,“ prohlédl si mě od paty až nahoru. To hihňání rozleskávaček mě vážně štvalo ,ale chce to klid.
Hlavně dýchej Ashley, jen dýchej, uklidňovalo mě svědomí.
,,A proč by jsme měli?“ On vypadal ,že semnou skončil,ale já s ním rozhodně ne! Vypadal na odchod ,ale po této větě se otočil zpět na mou strašně ‘milou‘ tvář. Přistoupil ke mně blíž,naklonil svou hlavu k mému uchu a špitl.
,,Si směšná,“ odtáhl se ,,Holky fotbal nehrajou – neumí ho,“ řekl ,co nejvíc nahlas a všichni přikyvovali.
Samozřejmě. Co si tady pán Malik řekne,to platí.
,,To se ještě uvidí,“ můj pohled probodával ten jeho.
Mrkla jsem na Dee,že už půjdem. Ona pochopila,ale místo toho abychom odešli do pryč jsme se postavili do řady, na zápis účastníků. I když jsem k němu nebyla otočená ,věděla jsem, že mě má asi plný zuby a očima do mě střílí šípy.
Mě se jen tak nezbavíš!
--
Moc se omlouvám,že sem to nepřidala dřív..Ale snad to aspoň bude stát za to a necháte mi tu pár votes/komentů :3 Díky za trpělivost :D No jo.. sem hrozná -_- :D