Şişe Çevirmece

13.7K 184 9
                                    

Merhaba arkadaşlar! Bu benim yazdığım ilk hikaye ve fazlasıyla heyecanlıyım. Bu hikayede özgün olmaya çalıştım eğer başka bir hikaye ile benzer ise bu tamamen tesadüftür. Okuduğunuz için teşekkürler!

"Hadi ama Emre! Biraz çabuk ol! Islağım ve donuyorum."

"Azıcık sabırlı ol bu kıyafetlerin içine zar zor sığıyorum!"

"Bari havlu ver hasta olacağım."

Kapı hızla açıldı ama sadece bir havlu atabilmesi için yetecek bir süre için.

En yakın arkadaşım olabilir ama bazen beni çok sinir ediyor. Onunla okuldan yürüyerek beraber gelmiştik ama aniden bastıran bahar yağmuruna hazırlıklı değildik. Eve gelene kadar sırılsıklam olmuştuk bile.

Odamdan Emre "Gelebilirsin!" diye seslendi. Odaya girdiğimde yatağımın üstünde dergilerimden birini okuyan bir Emre buldum.

"Hadi dışarı çık, üstümü giyineceğim." Biraz oflayıp çıktı. Üstümü giyinip onu içeri çağırdım ve saçlarımı kurutmaya başladım.

"Cuma günkü partiye gelmeyi planlıyor musun bakalım?"

"Bilmiyorum annemden izin alamam, büyük ihtimalle hayır."

"Ya hadi ama Derya. Bu partiye tüm son sınıflar gelecek. Bunu kaçıramazsın."

Evet bu parti her sene Aksel Arslan tarafından verilirdi ve tüm sınıflar giderdi. Üniversiteye gitmeden önce bu son senemde çılgın ve eğlenceli bir şey yapacağıma kendime söz vermiştim.

"Gelmeyi ben de istiyorum Emre ama annem izin vermez."

"Seni benim yanımda bilirse bir şey demez ama..." dedi yüzünde sinsi bir sırıtışla. Ah hayır! Bu gülüş hiç iyiye bir işaret değil!

Şişe ÇevirmeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin