Koşarak kurtuldum evin önünden ve hızlı adımlarla okula yürüdüm.İlk defa okula gitmek istiyordum.Buda ilklerimin arasına girsin bakam.Tıpkı ilk defa bir erkeği öptüğüm gibi...
Ayyy...Nasıl bir cesaret geldi de nasıl öptüm çocuğu yaa...Ama kabul edin şaşırmıştı.Gerçi çocuğu bir çok kez şaşırttım ama neyse bu da başka bir şaşırt-
Ne diyon kızım sen?Aklın yerinde mi senin?Bir çocuğu öptün diye düşünmediğin şey kalmadı.Sus!Bu konuyu düşüneceğine akşam napcan onu düşün.
Haklısın kız.Hakkat napacam ben akşama?Birkaç yarı zamanlı iş bulurum onda çalışırım fena fikir mi?
...
Okula varmıştım sonunda.En azında okulda yoktu Sehun,ki bu iyi bir durum.Ona karşı hata yaptığımda saklanacağım ilk yer burası.OKUL!Aman ne güzel!
Aslında derse girmek istemiyordum ama girmek zorundaydım çünkü dönemin ortasındaydık ve bir sürü konu vardı.Çantamı masamın üzerine koydum sonrasında kolumla çantamı biraz iterek koluma yer açtım ve başımı da kolumun üstüne koydum.
Sıranın altında telefonla uğraşıyordum.Dersin başlamasına daha yarım saat vardı çünkü evden kaçmak için erken ve hızlı çıkmıştım.Neyse evde durarak Sehun'un sorularını cevaplamaktansa okulda olmayı tercih ederim ve ettim de.
Bir süre sonra sınıfta durmaktan sıkıldım ve telefonumu cebime koyup bahçeye çıktım hava almak için.Hava güneşliydi ama serindi.Bu havayı çok seviyordum.Küçüklüğümden beri...
Boş bir bank bulup oturdum ve bacaklarımla bağdaj kurup gökyüzünü izlemeye başladım.Güneş yeni yeni doğuyordu ve bu yüzden bulutlar pembemsi duruyordu.Hemen telefonumu çıkarıp fotoğrafını çektim.Üzerinde düzenlemeler yaparken zil çaldı.
...
Derslerim bittiğinde saat 06.45 di.Bende çantamı koluma takıp sokaklarda yürümeye başladım.Sonrasında güzel ve kalabalık bir sokak bulup çimenlerin üzerine oturdum.
Kamera mı çıkarıp insanları çekmeye başladım.Daha önce söylemedim sanırım benim bir diğer hobim fotoğraf ve video çekmek.Bu yüzden arada dışarı çıkar (üşenmezsem) insanların veya manzaraların fotoğrafını çekerim.
Fotoğrafları düzenlerken yanımdaki çiftin konuşmalarına kulak misafiri oldum.
"Aşkım!"
"Efendim tatlım?"
"Bir şey sorucam ama dürüst bir şekilde cevap vereceksin tamam mı?"
"Tamam hayatım sor?"
"Diyelim ki bir kızı seviyorsun-"
"Senin seviyorum ya!?"
"Biliyorum aşkım ama o mânâda demiyorum.Ve o kız için çok çabalıyorsun ama kız sana karşılık vermiyor ne yaparsın?"
"Hmm...Sonuna kadar devam ederim yani onu ikna edinceye kadar,sana yaptığım gibi..."
"Yaa aşkım😻Çok seviyorum seni💕"
"Bende seni tatlım💕"
"Kalkalım mı?"
"Olur."
Acaba Sehun da benim için çok mu çabalıyordur ki?Acaba ona haksızlık mı ediyorum?Çok mu seviyor ki beni?Ne kadar zamandır seviyor ki beni?Nasıl sevmeye başladı ki acaba beni?
Neyse bügünlük bu kadar soru yeterli.Bakıyım saat kaç olmuş?22.58 neredeyse 11 olmuş saat.Eve gidinceye kadar 12 olur ve o zamana kadar Sehun uyumuş olur herhalde?
Bari giderken sokak aralarından gideyim de fotoğraf çekme imkanım artsın zaten derslerden dolayı pek dışarı çıkamıyorum.İyi geldi bana bu gezi.Sevdim.
...
Kapının önüne geldiğimde tahmin ettiğim gibi saat 12'yi geçiyordu.Anahtarımı çıkarıp sessiz olmaya çalışarak deliğe soktum ve çevirdim sessizce.Kafamı içeri uzattım.Görünürde kimse yoktu.
Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim ve sessizce kapıyı örttüm.Doğrulmam ve karşımda Sehun'u görmem bir oldu.Gözlerim pörtlemiş bir şekilde ona bakıyordum.O ise sinirli bir şekilde bana bakıyordu.Işığı açıp
"Neredeydin bu saate kadar?"
"Dı-dışardaydım."
"Woa bilmiyodum! (Derin bir nefes alıp)Dışarıda nerdeydin?"
Mahçup bir bakış atarak
"Fotoğraf çekmek için etrafta geziniyordum sadece."
"Bir dahakine haber ver de git,'Akşam geç gelirim.' diyerek gitme."
"Peki.Bir dahakine öyle yaparım.Özür dilerim."
Sakinleşerek
"Tamam.Hadi git yatta dinlen,sabah okula gideceksin."
"Peki.İyi geceler."
"Sana da."
Dedikten sonra ben önden o da arkadan odamıza doğru yürümeye başladık.Mahçup bir şekilde ilerliyordum.Sonrasında iki el belimde birleşti ve nefesini sol omzunda hissetmeye başladım.Kalbimin sesini beynimin içinde duyabiliyordum.
Noluyo lan?!Niye bu kadar hızlı attı ki şimdi?Kız hakkatten hoşlanmaya mı başladım bu çocuktan?
"Özür dilerim,sinirlendiğim için.Seni kırmak istememiştim sadece senin için çok endişelendim.Telefonunu açmıyordun,mesajlarıma cevap vermiyordun..."
Arkamı döndürüp salonu gösterek
"Sana bir şey oldu diye o kadar korktum ki evi berbat ettim."
Yanağımda bir ıslaklık hissettim.Ağlıyom mu lan ben?Evet ağlıyorum.Çünkü ilk defa biri bana bu kadar değer verip benim için bu kadar endişelenmişti.Ve sanırım bu da duygusallaşmama neden olmuştu.
"Hadi uyuyalım artık baya geç oldu.Seni beklerken hiç uyumadım ve çok yorgunum."
Başımı 'tamam' anlamında salladım.Ellerini belimden çekerek araya mesafe koydu.Ağladığımı görmesin diye hızlıca odama geçtim.Arkamdan kapıyı kapattım ve elimin tersiyle yanaklarımı sildim.Aynamın karşısına geçip makyajımı sildim.Pijamalarımı giyinip yatağıma yattım ve sol tarafıma döndüm.Gözlerimi açtığımda penceremden yıldızlar çok güzel görünüyordu.Yıldızlı rüyalar görmem dileğiyle hepinize iyi geceler.
...
Bölümleri daha geç atabilirim çünkü sınavlarım başladı ve ben 8. sınıfa gidiyorum.E malum bu senede eğitim sistemini çarşafa benzettiler bi o tarafa çekiyorlar bir bu tarafa ama hiç bir şekilde düzelmiyo hepsi bizim zararımıza.Neyse konuyu çok uzattım diğer bölümde görüşmek üzere❣️🙃
SEVİLİİRSENEZ😚!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nice meet | oh sehun ✓
Romance'Peki yaaa,birgün sevdiğin çocuk ünlü olmaya karar verip 4 yıl stajyerlik yaparak seni hiç görmezse?' ゃakina ๑Tamamlandı exosehun #5 (300819)