🌹9.Bölüm "Ben yemek yiyeceğim daha fazla mesaj atma!" 🌹

354 27 0
                                    

Multimedia Joon Min!

2 Yıl Sonra

Sehun tam 2 yıldır stajyerdi.Neredeyse her gün beni arar hatta bazen günde birkaç kez arıyor ama ben onu arayamam çünkü bazen çalışma saatleri gereğinden fazla oluyor ve eğer bu zamanda ararsam telefonunu hocasına kaptırabilirim.

Eun Soon teyze,yani Sehun'un annesi ise tatile gitmişlerdi ya hani?Hah işte o zaman geri dönmekten vazgeçip ordan bir ev turmuşlar ve orada yaşıyacaklarmış.Yılda birkaç kez buraya uğramışlardı ama sabah gelip akşam geri dönmüşlerdi.

Üzerimi giyinip kahvaltı için aşağı indim.Tam lokmamı ağzıma atacakken telefonuma mesaj gelmesi ile kaşığımı bırakıp telefonumu aldım.Gelen mesaj Joon Min'den di.Bu kim diye sorarsanız yeni arkadaşım.Sehun yokken tanışmıştım.Aynı bölümdeydik.

Joon Min

"Uyandın mı? "

Chip Bong-Cha

"Evet.Ama sayende kahvaltımı yapamadım!"

Joon Min

"Ne yaptım ki sana?"

Choi Bong-Cha

"Mesaj attın!"

Joon Min

"Özür..."

Choi Bong-Cha

"Ben yemek yiyeceğim daha fazla mesaj atma!"

Mesajı gönderdikten sonra başka mesaj gelmedi.Bende yemeğimi yemeye devam ettim.Daha doğrusu başladım.Bitirince Joon Min'e mesaj attım.

Choi Bong-Cha

"Bitirdim!"

Joon Min

"Çıkalım mı?"

Choi Bong-Cha

"Ne!?"

Joon Min

"Evden çıkalım mı?"

Choi Bong-Cha

"Tamam,çıkıyorum evden."

Joon Min

"Ben kapının önündeyim."

Cevap vermeden aşağı indim.Arabasına bindiğim anda motoru çalıştırdı.

"Günaydın!"

"Sanada"

Diye karşılık verdim.Tamam arkadaşım olabilir ama sonuçta o da erkek ve benim bir sevgilim var.Bu yüzden biraz sert ve mesafeli davranıyorum.Yol boyunca ikimizde hiç konuşmadık.Okula vardığımızda kapımı açmasına izin vermeden hemen kendim indim.Ben onu beklemeden direk okula girdim.Sınıfa girip yerime oturdum.Başta söylediğim gibi aynı bölümdeyiz.

Benden sonra sınıfa girip öbür sıralardan birine oturdu.Çünkü onunla yan yana oturmak istemediğimi önceden belirtmiştim.O da bundan pek hoşnut olmasa da onaylamak zorunda kalmıştı.Dersin başlamasına daha yarım saat vardı.Lavaboya doğru yol aldım.Kahkülümü düzeltirken telefonum titreşmeye başladı.Sehun arıyordu.

"Alo?"

"Efendim aşkım?"

"Ne yapıyorsun?"

Mırıltılı bir sesle söylemişti.Büyük ihtimalle dudağının bir kenarı kıvrılarak söylemişti.Bunu görmeyi çok isterdim aslında...

nice meet | oh sehun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin