🌹5.Bölüm"Ne-neden hep böyle duruyorsun odanda?" 🌹

464 32 2
                                    

Multimedia Choi Bong-Cha!

Sahile indiğimizde o kadar fazla dolu değildi.Genelde insanlar hafta sonu AVM'ye falan gitmeyi tercih ederler ama sahile inenlerde olur.Bugün biz sahile inmeyi tercih ettik ve gayet güzeldi havası.

Seni sevmekten korkmalı mıyım Oh Sehun?Yoksa korkmadan sevmeli miyim?Yoksa emin mi olmalıyım?Ne emin olması yaa?Dört haftadır aynı evde yaşıyoruz!!

"Pamuk şeker mi,Maraş dondurması mı?"

"Hı!"

"Pamuk şeker mi,Maraş dondurması mı?"

"Maraş dondurması tabiki!!"

"Tamam...Neyli istersin?"

"Karamel,çikolata,limon aromalı."

"Peki.İki tane karamel,çikolata ve limonlu dondurma."

"Nasıl isterseniz!"

Adamın Sehun'a dondurma ile şaka yapacağını bildiğim için şimdiden kıkırdıyordum.Çünkü ben ilk aldığımda da bana şaka yapmışlardı.Ama sonunda vermişlerdi.Bunu yapmaları çok hoşuma gidiyordu.

Dediğim gibi adam Sehun'u biraz yorduktan sonra dondurmaları verdi.Ben gülmeye devam ederken beni yakaladı.

"Seni gidi düzenbaz!!Bilerek yaptın değil mi?"

"Hayır?"

"Gel buraya!!"

Diyerek kovalamaya başladı.Çimlere doğru koştum ama çimlerde beni yakaladı ve gıdıklamaya başladı.
Ben gülerken o da gülüyordu.

"Dur dur dondurmam düşecek!!"

"..."

"Tamam özür!!"

"Hadi inandım."

"İnan tabi sevdiğine!!"

Şaşırdı ama sonra toparlayıp devam etti.

"İnancam tabi sevdiğime!!"

Yanaklarım kızarınca bana doğru iyice döndü.Sanki bir çocuğa lolipop alacağınızı söylediniz ve 'ne zaman alıcaz' dermişçesine bakar ya aynı onun gibi bakıyordu.

"Düşündün mü dediklerimi?"

"Hayır.Yani daha değil,tam olarak daha düşünemedim."

Şimdide lolipopu alamayacağınızı söylemişsiniz de hayal kırıklığıyla bakar ya size onun gibi bakıyor.Bu yüzden biraz kalbim sıkışmadı değil.Sonrasında açıklama yapma gereği hissettim.

Aslına bakılırsa o kadarda kötü bir çocuk değil.Neden onunla çıkmayı kabul etmeyeyim ki?Sadece biraz daha tanımam lazım o kadar,sonrasını Allah bilir...

Arkasına bakıp yerde bir şey varmı diye kontrol etti.Bir şey olmadığına emin olunca uzanıp kolunu göstererek

"Uzan hadi..."

"Peki~"

Deyip yavaşça ve çekingen bir şekilde koluna uzandım.Çok kaslı bir kolu olduğundan sanki kocaman bir şeyin üzerine başımı koymuş gibi hissettim.

"Sencede çok güzel değiller mi?"

"Hı?"

Dediğinde ona doğru başımı çevirdim.Bana bakıyordu bu yüzden şaşırarak yüzünü hızla yukarı çevirdi.Sonra sözüne devam etti.

"Ney güzel?"

"Yıldızlar..."

"Evet çok güzeller..."

nice meet | oh sehun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin