🌹13.Bölüm "Kendimi nikah masasında bulmuştum..." 🌹

550 27 5
                                    

Yaklaşık 2 saat Sonra Joon koşarak yanımıza geldi
"Benim gitmem lazım gençler,görüşürüz!!" diyerek uzaklaştı.Arabada 2 saat boyunca ne yapmış olabilir ki?Büyük ihtimalle zamanının tamamını arabada geçirmedi.

Saat şuan beş olmuştu.
"Suya girelim mi?"
"Hı?"
"Denize girelim mi?"
"Hayır!!Çok soğuktur!!"
"Denemeden bilemezsin!!!" diyerek beni kucağına alıp suya doğru ilerledi.

Su şuan kıçıma geliyordu,onun ise belime.Çünkü ben onun kucağındayım.Biraz daha ilerledik.
"Hazır mısın?"
"Hayır hayı!!Yapmamam!!Hayır hayııııır!"
"1,2,3!!!!" diyerek ikimizide suyun altına itti.Kafamdan bastırdığı için kalkamıyordum.O ise gayet rahattı.Omzuna vurmakta başladım.Bırakmıyordu!!

Bir süre sonra kızarmaya başladığımı görünce bıraktı herhalde.Çıkara çıkmaz göğüsüne vurmaya başladım
"Seni deli!!Ölebilirdim aptal!!"
"Ama ölmedin,bak yaşıyorsun!!"
"Yaa cidden..."
"Ne oldu?" diyerek belimden tutup beni kendine çekti.Ellerim göğsünde şaşırmış gözlerle ona bakıyordum.

"Şey...O..." Burunlarımızı ve alınlarımızı birbirine değdirdi.
"Seni çok seviyorum..."
"Bende seni..."
Sonra ise dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Hadi çıkalımda üşütmeyelim."
"Peki." Ahhh cidden!!Kesin elmaya dönmüştür yanaklarım!!

~~~

Akşam olmuştu ve şuan ateşin yanına yeni oturmuştuk.
"Bir saniye." diyerek arabaya koştu.Bagajı açıp içinden bir battaniye getirdi.Yanıma gelip sırtıma örttü.Sonrasında poşetten çubuk ve marsmellow çıkarıp ateşte bir süre tutup kızarıp,erimesini sağladı.

Soğumasına izin vermeden yanıma gelip battaniyenin içine girdi ve çubukların tekini bana verdi.
"Üflese ye,ağzın yanar."
"Tamam." Diyerek biraz üfledim.Bu sırada hızla yanağıma bir öpücük kondurdu.

Ona dönüp bende onun yanağına bir öpücük kondurup boyun girintisine yattım.

~~~

3 Yıl Sonra

Kendimi nikah masasında bulmuştum.Cidden şuanda Sehun ile evlendiğine inanamıyorum!!!Hayatımın en heyecanlı gününü yaşarken tüm fanlar bizi izliyordu ve o sırada nikah memuru konuştu
"Siz Choi Bong Cha hanım,Oh Sehun ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?" Heyecandan sesim titreyerek
"E-evet!" dedim.Ardından büyük bir alkış koptu.Oturmama rağmen teşekkür amaçlı eğilmeye çalıştım.Nikah memuru tekrar konuştu
"Siz Oh Sehun Bey,Choi Bong Cha ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
"Evet!" Salonda tekrar bir alkış koptu.
"Bende sizi karı koca ilan ediyorum!" Diyerek imzalamamız gereken yerleri bize uzattı.İmzaladıktan sonra nikah memuru evlilik cüzdanını bana verip gitti.

İşte bu şekilde evlenmiş olduk Sehun ile.Artık bende 'Oh' ailesinin bir üyesiydim.Şuan için cidden mutluydum.Sehun beni fanlarla ve EXO üyeleriyle tanıştırmıştı.Hem fanlar hem üyeler beni çok sevmişlerdi,bende onları.Cidden tüm fanlar Sehun'un bu kararına saygı göstermişlerdi.Sanırım şuanda çok mutluydum çünkü artık Sehun ile evliydim!!!

...

Yarın Sehun'un konseri vardı ve bu yüzden akşam geç saatlere kadar çalışmıştı.Konserinde muhteşem bir performans sergileyeceğine dair hiç şüphem yoktu.Bu arada yarınki konserde ben VİP bölümünde olucaktım.Yani tüm tezahüratları fanlar ile beraber yapıcaktım.Bu cidden müthiş bir duygu olucaktı.Bu yüzden bende Sehun kadar heyecanlıydım.

...

Sabahın altısında kalkıp yurda gittik.Onlar hazırlanırken bende hazırlanıyordum.Benim hazırlanmam bitmişti ama Sehun'un hazırlanması yeni başlamıştı bu yüzden onu izliyordum.Göz makyajı yapılıyordu bu yüzden gözleri kapalıydı.Ben ise gözleri kapalıyken ne kadar hoş durduğunu izliyordum.
"Neyine bakıyorsun?Çirkin mi olmuş?"
"Yo-yooo,gayet hoşsun."
"Mm...Peki."

Hazırlanmaları bittiğinde ben VİP bölümüne geçerken onlarda sahneye çıkmak için yerlerini aldılar.

~~~

"Ölüyor muyum acaba?Biri nabzımı kontrol etsin!!!"
Yanımdakilere bağırırken onlar bana uzaylı görmüş gibi bakıyorlardı.İlk konserim olduğu için çok heyecanlıydım.Ne kadar etrafımdakiler bunu yanlış anlasalarda...

Performansları bittiğinde eğildiler.Sonrasında Suho Oppa konuşma yaptı.
"Siz bizim ilk ışıklarımızsınız.Biz sizinle büyüyeceğiz.Umarım gelecekte sizi gururlandırırız!!"
Salonda benimle beraber herkes elinden geldiği kadar tezahürat yapmaya başladı.Tekrar eğilip kulise girdiler.

~~~

"Baek!!Yine kıyafetlerimi mi aldın!!"
"A a!!Bir kere aldım diye tüm suçu üstüme atma ama Senunnie!!"
"Gel buraya!!Gösteririm ben sana karımı taklit etmeyi!" diyerek Baekhyun'u kovalamaya başladı.Benim onları izlediğimden haberleri yoktu.Bu hoştu çünkü komik görünüyorlardı.

En sonunda Sehun durdu.
"Bak ben şimdi ne yapıyorum." diyerek Baekhyun'un odasına ilerledi.
"Hayır!!Hayır!!Eyelinerım olmaaaaaaz!"
Kıkırdayarak koltuklardan birine oturdum.Yanıma Xiumin oturdu.Aynı kocakarılar gibi eline çekirdek almış benimle konuşuyordu
"Eh!Sen yokken hep böylelerdi." Ona garip bir şekilde bakıp göz devirdim
"Çşh!"
"Bak sana bir şey anlatayım ama bunu şakın Sehun'un söyleme."
"Tamam."

"Baekhyun hep Sehun'un t-shirtlerini giyiği için bir gün Sehun Baekhyun'un en sevdiği t-shirtüne işemişti kkkkkk!!" Sesli kahkaha atmıştım.Ahh!
"Umarım onun kıyafetlerini giydiğimde için banada aynısını yapmaz!!"

O sırada içerden Sehun gülerek Baekhyun ise yüzü kedi şeklinde çıkmıştı.Elinde eyelinerı ile
"Eyelinerımı bitirdi..."
"Sen dua et yine kıyafetine işemedi!Kkkk" diyerek içeri Lay girdi.Sehun hariç hepsi birden gülmeye başladı.Tabi ben kocam rahatsız olmasın diye içimden gülüyordum!!

Bir süre gülüp eğlendikten sonra tüm grubu toplayıp DC oynamaya karar verdik.İlk önce Suho Oppa çevirdi.Chenyeol ve Chen çıktı.Chen soruyordu
"D mi C mi?"
"D."
"En son kiminle öpüştün?"
"Imm...Söylemesem,şimdi burda yengeciğimiz var."
"Üff söyle!"
"Hadi söyle!!"
"Oyun bozanlık yapma!"
"Tamam tamam Baekhyun ile." (ChenBaek❤️)

Chenyeol çevirdi.Ben Jongie çıkmıştık.O soruyordu
"D mi C mi?"
"C."
"Sehun'u dudağından öp."
Yanaklarımın kızardığını hissediyordum.Uff bir sürü erkeğin içinde bunu yapmam çok utanç verici!!

Sehun bana dönmüş kıkırdıyordu.Sırtımı dikleştirip boyuna yetişmeye çalıştım.Gözlerimi kapatıp dudağına hızlıca bir öpücük kondurdum.
"Woaa~"
"Bende karı istiyooom!!" dedi Xiumin.Hepimiz bu sözüne gülmeye başladık...

Hikayem burda bitmiş bulunmaktadır.Umarım güzel bir sonla bitirmişimdir!!Yazın yeni hikaye yayınlamaya başlayacağım,takipten çıkmayın❣️

Bu arada yaza kadar bu hesabımızda aktifiz
BOTOUandAOTU
Nct üyeleri ile ilgili hikayeler yazıyoruz ve yakında bir sürprizimiz var!!

Yazın görüşmek üzere👋

nice meet | oh sehun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin