🌹3.Bölüm"Sana bir sürprizim var!"🌹

720 36 9
                                    

Multimedia Chip Bong-Cha!

Dünkü alışverişten sonra keyfim yerine gelmişti.Ama bugün yine okul var.Bi bitmedi gitti!Ne sinir bişi ya bu okul?Keşke doğduğumuzda her şeyi biliyo olsaydık ne güzel olurdu değil mi?

Neyse bu kadar lak lak yeterli okula gitmem lazım. Üzerimi giyinip makyajımı yaptıktan sonra yavaşça kapıyı açtım ve kafamı uzattım.Kimse yoktu bende mutfağa indim.

"Günaydın!"

"Sana da!Bende tam seni çağırmaya çıkıyordum,
gelmen iyi oldu en azından o kadar yolu boşuna yürümemiş oldum."

"Önemli değil."

Önemli!Az götünü kaldırıp yürüyeydin!Bişicik olmazdı!

"Hadi otur ne bekliyorsun?"

"Oh?Hı tamam."

Oturup yemeğe başladım.Lan bu yemekleri nasıl yapıyor yaa!!Çok lezzetli!!

"Uzun zamandır bu kadar lezzetli yemekler yemiyorum.Çok lezzetli yaa ellerine sağlık!"

"Önemli değil de niye 'uzun zamandır'?"

"Uzun zaman önce okula gitmeden önce kahvaltı yapmayı bıraktım çünkü annem erken kalkmaya üşenmeye başladı😒"

"Anladım...Bu arada bugün cuma değil mi?Yani okulun son günü?"

"Ayneeen!!!Ve bugün okulun hep önemsiz dersleri var!Yaşasın!"

Garip garip baktıktan sonra sesli bir şekilde güldü.

"Niye güldün?"

"Bu kadar mutlu olman güzel ama fazla tepki vermene güldüm."

"Hmm..."

Dedim ve sofra bitinceye kadar sessiz kaldık.
Sonrasında ona yardım etmeye kalktım ama beni geri çevirip okula gitmemi söyledi bende onu dinleyip okulun yolunu aldım.Aslında işime gelmişti.

Bir 'VİP' olarak yol boyunca Bigbang dinledim.
Dinlerken dans ediyordum bu yüzden etraftakiler bana garip garip bakıyorlardı peki benim umrumdamıydı?Tabiki HAYIR!!

Ben burda hayatımı yaşıyorum bu yüzden kimseyi umursayacak değilim tabiki?Öyle değil mi?Neyse okula vardığımda zil çalmıştı.Yerime geçtim.Ders ingilizceydi.

Uff şu sinir bozucu hocaylaydı yine dersim bakalım quizden kaç almışım?Hakkatten merak ediyom çalışmadan kaç alıyorum acaba quizlerden?

İsimleri söylemeye başlayınca azıcık heyecanlandım.
Ama azıcık,çok azıcık.Neyse sıra gittikçe bana yaklaşıyordu.

"Choi Bong-Cha!"

"Evet hocam?"

"90!Al incele istersen."

"P-peki hocam?"

Hakketten 90 almıştım!!Waow!Kendime şaşırdım.
Demek bu kadar zekiymişim😎Neyse bir daha artık ingilizceye çalışmama gerek kalmadı.Tabiki şaka yapıyorum her zaman çalışıcam.Çalışmayacak.

nice meet | oh sehun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin