Sabah güneşin gözüme girmesi ile uyandım.Saate baktığımda 07.03 geçiyordu.Hayır yani ben alarmımı kurdum neden beni uyandırıyorsun ki?Zaten uyanacam!Offlayarak yerimden doğruldum ve gözlerimi kırpıştırdım.İyice bir gerildikten sonra yataktan kalktım.
Üzerimi değiştirdikten sonra odamı toplamaya başladım.Yatağımı toplayıp kıyafetlerimi yerine koyduktan sonra hafif makyaj yaptım.Penceremide açtıktan sonra kapıyı yavaşça açtım.Her yer topluydu.Bende yavaş ve küçük adımlarla merdivenlerden aşağı inmeye başladım.
Mutfaktan nefis kokular geliyordu.Üzgünüm karnım bugün aç gitmek zorundayız çünkü şuan Sehun içerde ve onunla konuşurken bu konunun açılacağından adım gibi eminim.Kafamı yavaşça kapıdan uzattım.Oh!Kimse yok!En iyis-
"Ne yapıyorsun burda?"
"Hi-hiiç!Okula gitmem lazım,görüşürüz!"
Bir adım attığım anda kolumdan tutup geri çekti beni.
"Neden benden kaçmaya çalışıyorsun?Sana bilmeden bir şey mi yaptım?"
"Yo-yoo ne yapcaksın canım?Ne yapabilirsin ki bana?"
"O zaman neden benden kaçıyorsun?"
"..."
"O zaman hadi oturda yemeğimizi yiyelim."
"Peki."
Omuzlarımdan tutup beni sandalyeye oturttu.'ye' işareti yapıp yememi bekledi.Ben bir lokma aldıktan sonra o da yemeye başladı.Bir süre sonra iştahla yediğimi fark ettim.Çünkü sanırım bu yemeklerin içine sihir katıyor.Bitirdiğimde ayaklanıp
"Ben okula gidiyorum,görüşürüz!"
"Görüşürüz!İstersen seni bırakayım?"
"Olur!"
"Hadi çıkalım."
"Mutfak?"
"Hallederim."
"Peki."
Anahtarı alıp kapıyı kilitledikten sonra aşağı indik.Arabaya binip yola koyulduk.Uzun bir sessizlikten sonra konuşmaya başladı
"Sanırım duygularının biraz farkına varmaya başladın?"
"Sanırım..."
"Umarım kendin için iyi bir karar verirsin."
Bir şey söylemedim ve yolu izlemeye devam ettim.İnsanlar genelde öğlen yürüyüşlerini veya güneşi severler ama ben gece yürümeyi,ayı ve yıldızları severim.Diğerlerinden biraz farklıyım sanırım.Ama bunu seviyorum.Yani hoşuma gidiyor.
Araba durduğunda geldiğimizi anladım ve kapıyı açmaya yeltendim ama Sehun kapıyı çoktan açmıştı.Bende kırmayıp indim.Yanağıma bir öpücük kondurup "İyi dersler prenses!" deyip şoför koltuğuna ilerledi.
Ben ise donakalmış bir şekilde onu izliyordum.Sonunda kendime geldim ve okul kapısına doğru ilerledim.Of...Her seferinde kalbimi daha hızlı attırıyor ve beni daha fazla heyecanlandırıyor.Nasıl beceriyor hiç anlamıyorum.
Mesela ben bir erkeği etkilemeye çalışıssam kesin habire planlarımı berbat ederim.Yani deniz kıyısında yürüsek kesin suya düşerim,bisiklete binsek kesin denge mi kaybedip düşerim,dönme dolaba binsek kesin heyecandan bayılırım sonrasında oturduğumuz yer ters döner ikimizi de gebertirim...
Sınıfa girip sırama geçtim.Zaten az biraz geç kaldığım için ben girince hemen hoca geldi.Dersimiz matematikti ve biz diğer sınıflara göre gerideydik,bu yüzden hemen derse geçmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nice meet | oh sehun ✓
Romance'Peki yaaa,birgün sevdiğin çocuk ünlü olmaya karar verip 4 yıl stajyerlik yaparak seni hiç görmezse?' ゃakina ๑Tamamlandı exosehun #5 (300819)