Multimedia Choi Bong-Cha!Yani hikayede ki kızımız!İyi okumalar!💕
Selam^^Ben Choi Bong-Cha.Annem ve babam ayrıldılar.Babam İngiltere'ye taşındı.Annem ise kendine bir sevgili yaptı ve onu gerçekten sevdiğini iddia ederek onunla evlendi.
Bir süre sonra o adamla fazla kavga etmeye başladılar ve bu sebepten ayrıldılar ama adamın gözü annemde değil paradaymış.Giderken annemin oturduğu ev hariç tüm varlığını elinden aldı ve gitti.
Ben annemin hir daha böyle bir şey yapmayacağını düşünürken o çoktan düşünmeme fırsat vermeyip bir tane daha sevgili yapmıştı bile.Ben ise buna katlanamayacağım için geceleyin evi terk ettim ve şu an sokaktayım.
Etrafta dolaşıp kendime bir gece işi bulmaya çalışıyordum.Böylece geceyi orada geçirebilirdim.Eğer Sauna da kal derseniz bizim civarda Sauna yok ve oraya gitmem için 3 otobüs değiştirmem gerekiyor.Ama o kadar zamanım yok.Bu yüzden iş arıyordum.Anlıyacağınız evsizim ulan.
Bir omuzla çarpıştım.Ahh omzum çöktü.Ama az kibar olayım.'Pardon' dedik aynı anda.Ne ka garip?Çarpıştığım kişinin yüzüne baktım.Bu yüz sanki bana bir yerden tanıdık geliyordu ammaaaaa kimdi??O da bana benim ona baktığım gibi bakıyordu.Ve hep birbirimize bakarak kaldık.Neyse bunu söylememişim gibi yapın.İkimizin gözü de birden ışıldadı.
"Oh Sehun!!"
"Choi Bong-Cha!!!" Dedik aynı anda.Sonra sarılmaya başladık.
"Görüşmeyeli uzun zaman olmuştu."
"Aynen!Naber?Nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Pek iyi sayılmam aslında"
"Neden?"
"Annem biraz sinirimi bozdu."
"Hmm.Peki o elindeki ler ne?"
"..."
"Yoksa evden mi kaçtın?"
Başımı utangaç bir şekilde 'evet' anlamında salladım.Ne yapmamı bekliyodunuz?
"Peki kalacak yerin varmı?"
Tabi var canım niye olmasın,olmasa burda iki saattir iş arıyor olmazdım.Yine de utanarak başımı 'hayır' anlamında salladım.
"O zaman gel bizde kal"
"Ne?!!" Dedim gözlerim kocaman açılmış bir şekilde.Ne diyon olu-
"O mânâda demedim.Bizim evde kullanılmayan bir yatak odası var yanlış anlamzsan orada kalabilirsin tabi istersen istemez sen kalmayabilirsin?"
"Yanlış anlamadım."
Anladım.
"Kalıyorsun o zaman?"
"Evet"
Hayır.
"Woohoo sonunda bir ev arkadaşım oluyor en azından annemler yokken bir arkadaşım olur😊"
Bu biraz garip kaçtı.
"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"
"Gel gidelim hadi"
"Oh tamam."
Kendimi garip hissediyom.
"Dur bu elindekilerle eve kadar gidecek değilsin herhalde?"
"Ne olmuş ki?"
"Ver ben taşıyayım"
"Yok ağır ben taşırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nice meet | oh sehun ✓
Romantizm'Peki yaaa,birgün sevdiğin çocuk ünlü olmaya karar verip 4 yıl stajyerlik yaparak seni hiç görmezse?' ゃakina ๑Tamamlandı exosehun #5 (300819)