Yeterince kitabım yokmuş gibi yeni bir Gureshin kurgusu çıkarıyorum. Harikayım.
Bu hikayede kullanacağım iki tane ruh eşi AU'su olacak.
Birincisi:
-Kişinin kolunda ruh eşinin öleceği tarihi gösteren bir sayaç olacak.
İkincisi:
-Kişi yürürken arkasında sadece ruh eşinin görebileceği renkli ayak izleri bırakacak.
Aklımda güzel bir kurgu var,umarım batırmadan yazabilirim. Görüşlerinizi söylemeyi unutmayın lütfen. Umarım severek okuyacağınız bir kitap olur,keyifli okumalar <3
[][][]
Guren dışarıyı izlemeye devam ederken önündeki kahveden bir kaç yudum aldı. Dilindeki yanma hissiyatı ile kaşlarını hafifçe çattı. Kahvesi henüz içebilmesi için fazla sıcaktı. Dilindeki yanma hissiyatını biraz olsun geçirmek için masanın üzerinde duran su bardağından bir kaç yudum aldı. Bakışlarını tekrardan cama çevirdi ve gözleriyle geçen insanları süzdü. Acaba Mahiru'nun nişanlısı, neredeyse yarım saattir beklediği adam,onlardan biri miydi? Öyle olmasını umuyordu. Tam yarım saattir onu bekliyordu ve biraz daha beklerse kafayı yiyecekti. Buluşmayı kendisi bile istememişti zaten. Buluşmak isteyen o Shinya isimli adamdı ve geç kalma cüretini gösteriyordu. Onu henüz tam olarak tanımıyor olabilirdi ama ondan nefret ettiğine,ve edeceğine, emindi.
Shinya yüzünde oldukça güzel bir gülümseme ile Guren'in bulunduğu kafeye girdi. Gözleri ile etrafı süzdü. Bakışlarını ona tanıdık gelen yüzün üzerinde durdurdu. Onun Guren, müstakbel ruh eşi, olduğundan emin olunca yanına gitti ve karşısında bulunan boş sandalyeye oturdu."Biraz geciktiğim için üzgünüm Guren~."
Guren kaşlarını hafif çatarak karşısındaki adamı süzdü. Adam elini yavaşça ona doğru uzattı ve gülümsemeye devam ederken gözlerine baktı.
"Ben Shinya Hiiragi, Mahiru'nun nişanlısı. İyi geçinelim~."
Adamın ona bu kadar samimi davranması sinirlerini bozmuştu. Çaktırmamaya çalıştı ve onun elini yavaşça sıktı. Bir iki saniye sonra elini yavaşça çekti. Gözlerini Shinya'nın gözlerine dikti.
"Neden benimle buluşmak istedin?"
Shinya arkasına yaslandı.
"Sadece sana açıklamak istediğim bir kaç şey vardı..."
Diliyle dudaklarını ıslattı.
"Öncelikle Mahiru ile aramda romantik anlamda hiç bir şey olmadığını bilmeni istiyorum. Sırf onun nişanlısıyım diye beni kendine düşman belleme lütfen. Seninle iyi geçinmek istiyorum~."
Güzel adamın dudaklarındaki gülümseme buruklaştı.
"Hem o seni çok seviyor...Eğer ona karşı güçlü duygular besleseydim kesinlikle sana karşı hiç bir şansım olmazdı~."Guren dikkatlice Shinya'nın söylediklerini dinliyordu. Shinya'nın Mahiru'ya karşı bir şeyler hissetmemesi Guren'i rahatlatmıştı. Yinede Shinya Guren ve Mahiru'nun mutluluğu için hâlâ bir engeldi.
Shinya söylemek istediği diğer şeye nasıl geçiş yapabileceğini bilemiyordu. Alt dudağını dişleri arasına aldı ve çiğnemeye başladı. Guren soğumuş kahvesinden bir kaç yudum aldı."Söylemek istediğin diğer şey ne peki? "
"Şey..."
Shinya dudaklarına mahçup bir gülümseme yerleştirdi ve sağ eli ile ensesini kaşıdı.
"Şu işe bak, unuttum..~"Guren nefes verdi.
"Telefon numaramı vereceğim. Hatırladığında mesaj atar veya ararsın. "
Shinya kafa sallayarak Guren'i onayladı ve telefonunu cebinden çıkardı.
Guren'in telefon numarasını aldıktan sonra yavaşça ayağa kalktı. Guren'in kendisinden rahatsız olduğunu yüzüne bakarak anlayabiliyordu. Onu daha fazla rahatsız etmek istemedi ,en azından şimdilik.
Aralarında geçen ufak bir veda konuşmasından sonra Shinya arkasını döndü ve ağır adımlarla kafeden çıktı.
Guren, Shinya'nın arkasında renkli ayak izleri bıraktığını görmesiyle ufak çaplı bir şok geçirdi.
YOU ARE READING
||Guren x Shinya|| ❝Yedi Gün.❞ [✓]
Fanfiction[|Guren İchinose x Shinya Hiiragi|] ❝Guren Ichinose'nin müstakbel ruh eşinin ölümüne sadece yedi gün kalmıştı.❞ [AU] [BxB] [Angst] [Owari No Seraph]