Beşinci gün;

363 43 46
                                    

Guren huzursuzca kıpırdanan bedene bakıyordu. Sabah uyandığında gördüğü ilk şey bu olmuştu. Yavaşça kalktı ve Shinya'nın yanına gidip dizlerinin üstüne oturdu. Kaşlarını hafif çatarak elini Shinya'nın alnına koydu,ateşi vardı. Söylenerek ayağa kalktı ve banyoya gitti.Çekmeceden beyaz bir bez aldı ve ıslattı. Odasına geri dönüp bezi Shinya'nın alnına yerleştirdi. Shinya kaşlarını hafifçe çattı ve gözlerini yavaşça araladı. Gördüğü ilk şey ,daha doğrusu kişi, Guren olmuştu. 

"Günaydın..." demesinin hemen ardından öksürdü. Guren kaşlarını hafifçe çattı.

"Hani hasta olmayacaktın?"

"Sanki elimde olan bir şey.."

Shinya oturur konuma geçmeye çalıştığında Guren onu geri yatırdı. 

"Hareket falan etme, dinlenmelisin."

"Guren, alt tarafı biraz ateşim var ve halsiz hissediyorum. "

"Tam da bu yüzden dinlenmelisin işte."

Guren'in gözleri duvar saatine kaydı. Bir saat sonra evden çıkmalıydı. Alt dudağını dişlerinin arasına aldı ve hafifçe ısırdı. Shinya'yı hastayken evde yalnız bırakmak istemiyordu. Durumunun kötüleşebileceği düşüncesi onu endişelendiriyordu. Shinya'nın sesini duyması ile biraz kendine geldi ve ona baktı.

"Karnım aç."

"Tamam,yemen için bir şeyler hazırlayacağım."

Odadan çıktı ve ne hazırlayabileceğini düşünmeye başladı. Buz dolabını açıp olan malzemelere baktı. Pek bir şey yoktu. Omlet hazırlayabilirdi. Doyurucu bir şeydi sonuçta. Dolaptan bir kaç yumurta çıkardı ve omlet hazırlamaya başladı. İşten çıktığında eve gelmeden önce markete uğramayı aklının bir kenarına not etti.

Elindeki tepsi ile odaya girdi. Tepsiyi komodine bırakıp Shinya'ya baktı. 

"Kendin yersin değil mi?"

"Sanırım.."

Shinya oturur konuma geçmeye çalıştığında ona yardım etti. Rahat etmesi için arkasına bir yastık sıkıştırdı ve tepsiyi onun kucağına koydu.

"Hasta olan insanlara çorba yapılır sanıyordum."

Biraz dalgaya vurmaya çalışarak söyledi.

"Yeterli malzemelere sahip değilim. Üzgünüm."

Shinya gülümseyerek ona baktı.

"Sorun değil Guren~."

Gözlerini omlete çevirdi ve bir süre baktı. Yavaşça yemeye başladı. O yerken Guren'de onu izledi. Kendisi çok aç hissetmiyordu bu yüzden bir şey yemeyecekti. 

Guren işe gitmek için hazırdı. Shinya'ya baktı ve yaklaşık beş-on kez söylemiş olduğu şeyleri tekrar söyledi.

"Kendini fazla yorma ve güzelce dinlen."

Shinya nefesini dışarı verdi. Guren'in onun için endişelenmesine sevinmişti ama bu biraz fazlaydı sanki.

"Tamam Guren,dinlenirim. Sonra görüşürüz~."

Yer yatağına sağ tarafa döndü ve gözlerini kapattı. Guren de işe gitmek üzere evden çıktı.



Guren eve girdi ve elindeki poşetleri biraz sonra almak üzere yere bıraktı. Ayakkabılarını çıkardı ve ayakkabı dolabına koydu. Montunu da çıkarıp askılığa astı. Poşetleri yerden alarak mutfağa götürdü ve tezgaha bıraktı. Poşetlerin içlerindeki malzemeleri yerlerine yerleştirmeye başladı. Yerleştirme işini bitirdikten sonra mutfak dolaplarından birindeki tarif defterini çıkardı. Tavuk çorbasının nasıl yapıldığını anlatan sayfayı açtı ve defteri açık bir şekilde görebileceği bir yere koyup çorbayı yapmaya başladı. İyi bir aşçı olduğu söylenemezdi ama yine de idare ederdi.

Çorbayı hazırladığında bir tabağa koydu ve tepsiye yerleştirdi. Tabağın yanına bir yemek kaşığı bir kaç dilim de ekmek koydu. Tepsiyi kulplarından tutarak aldı ve odasına doğru ilerledi. Shinya yüzünde huzurlu sayılabilecek bir ifade ile uyuyordu. Tepsiyi komodine bıraktı ve yavaşça Shinya'nın yanına uzandı. Ona doğru döndü. Yakından daha da etkileyici görünüyordu... Bir süre boyunca ona baktı. Shinya'nın hayatına girmesi onun için çok da kötü olmamıştı... Bakışları kendi sağ bileğine kaydı. Bileğini kaldırdı ve kendisine biraz yaklaştırıp sayaca baktı.

İki gün.

Shinya Hiiragi'nin ölmesine sadece iki gün kalmıştı...

Guren yutkundu.

Shinya Hiiragi sadece iki gün sonra Guren İchinose'nin hayatından tamamen çıkacaktı...

Bunu istemiyordu... Onunla sadece bir kaç gün geçirmiş olabilirdi ama ona açıklayamayacağı bir şekilde bağlanmıştı. Yanaklarının ıslandığını hissetti. Kalbinde inanılmaz bir ağrı vardı. Sanki milyonlarca iğne kalbine batırılıyor gibi hissediyordu. Canı yanıyordu,çok yanıyordu. Daha önce bu tarz bir acı hissettiğini hatırlamıyordu.

Kolu ile göz yaşlarını sildi. Sadece iki gün sonra Mahiru ile aralarında hiç bir engel olmayacaktı...Bu düşünce Guren'e iki gün önceki kadar güzel gelmemişti. 

Alt tarafı bir kaç gün tanıdığı bir adamı kolayca unutabilirdi. Önceki yaşamına hiç bir şey olmamış gibi devam edebilirdi...Hayır,hayır unutamazdı. Devam da edemezdi. Shinya olmadan içinde doldurulamayacak bir boşluk hissedeceğini hissediyordu. 

Göz yaşları akmaya devam ederken Shinya'ya baktı.

"Beş günde ne yaptın sen bana?"

Kendi kendine fısıldadı. Göz yaşlarının akmasını engelleyemeyeceğini fark etti ve kendini kasmayı bırakıp akmalarına izin verdi.

Shinya gözlerini yavaşça araladı. Görüşünün netleşmesi için bir kaç kez gözlerini kırpıştırdı. Guren'i ağlarken görmeyi beklememişti.

"Guren..?"

Guren Shinya'ya  sarıldı . Shinya her ne kadar ne olduğunu anlayamasa da sarılmasına karşılık verdi.

"Neden ağlıyorsun?"

Guren burnunu çekerek kafasını onun omzuna bastırdı. Kokusunu içine çekti.

"Ağlamıyorum ben..."

İki gün sonra ölecekti..

Kollarının arasındaki bedene biraz daha sıkı sarıldı.

"Gh..fazla sıkıyorsun Guren..."

Kollarını gevşetmedi ve sarılmaya devam etti.

İki gün.

"Hem ağladığını anlayabiliyorum,geri zekalı değilim!"

İki gün sonra Shinya Hiiragi hayatından çıkacaktı...

Guren'in sessiz kalmasıyla Shinya da sustu. Yaklaşık beş dakika boyunca öyle kaldılar. Shinya her ne kadar Guren'in davranışlarının sebebini kestirememiş olsa da halinden memnundu. Ama sevdiği adamı ağlatan şeyin veya kişinin kim olduğunu merak ediyordu...

Guren yavaşça geri çekildi ve oturur konuma geçerek Shinya'ya baktı.

"Daha iyi hissediyor musun?"

"Şey...Evet."

Shinya alnındaki kurumuş bezi alıp yanına bıraktı ve oturur konuma geçti. Guren komodindeki tepsiyi onun kucağına verdi.

"Tavuk çorbası yaptım. İçtikten sonra daha da iyi olursun herhalde..."

"Az önce neden ağlıyordun Guren?"

Guren yavaşça ayağa kalktı odadan çıkıp Shinya'nın sorusunu cevapsız bıraktı. Shinya kaşlarını çatarak arkasından baktı.
Nesi vardı?
Günün kalanı boyunca aralarında doğru düzgün pek bir diyalog geçmemişti.

[][][]
Kısa oldu sanki.

||Guren x Shinya|| ❝Yedi Gün.❞ [✓]Where stories live. Discover now