Final;

484 53 184
                                    

Kahvaltı için eksiklerimiz olduğunu görüp markete gittim. Hemen dönececeğim. Endişelendirdiysem üzgünüm ^^.

-Canının içi <3

Guren yaklaşık beş dakikadır buz dolabının üstünde asılı olduğunu gördüğü not ile bakışıyordu. Yutkundu. Shinya'yı bugün gözünün önünde tutması gerekiyordu... Dış kapıya koştu ve ayakkabılarını hızlıca giyip evden çıktı. Koşarak eve en yakın markete ilerlemeye başladı. Geç kalmamış olmayı diledi.

Shinya'nın yerde yatan cansız bedenini görmesi ile olduğu yerde donup kalmıştı. Geç kalmıştı...

Beyaz saçlı adama bir kamyon çarpmıştı. Etrafa insanlar doluşmuştu ve kamyonu süren kişi ne kadar üzgün olduğu ile ilgili şeyler zırvalıyordu.  

"Bir anda önüme atladı! B-ben...i-istemeden oldu!"

Küçük bir çocuk ise her şeyin kendi suçu olduğunu sayıklayarak ağlıyordu.

"H-hepsi b-benim suçumdu...s-sadece bir kediyi sevmeye çalışıyordum...k-kamyonun geldiğini görmemiştim..."

Çocuğun ağzından ufak bir hıçkırık kaçtı.

"S-sonra da bu iyi abi beni k-kurtarmak için k-kamyonun ö-önüne atladı.."

Bir kaç insan çocuğu bir kaç insan ise sürücüyü sakinleştirmeye çalışıyordu.  Bir kaç insan da Shinya'nın yaşam belirtisi gösterip göstermediğine bakıyordu.

Guren gözlerini sevdiği adamın cansız bedenine dikmişti. Doğru düzgün zaman geçirebilmişlermiydi hiç?

"Biraz geciktiğim için üzgünüm Guren~."

Guren kaşlarını hafif çatarak karşısındaki adamı süzdü. Adam elini yavaşça ona doğru uzattı ve gülümsemeye devam ederken gözlerine baktı.

"Ben Shinya Hiiragi, Mahiru'nun nişanlısı. İyi geçinelim~."

İlk izlenimi kötü olmuştu.

  Guren zaten en başından beri bu ruh eşi olayını saçma buluyordu. Kendi iradesi vardı, sevebileceği ve hayatını geçireceği insanı kendi de seçebilirdi. Sırf doğru düzgün tanımadığı bir adam ruh eşi diye hayatı boyunca tüm kalbiyle sevdiği kızı terk mi edecekti? Tam bir saçmalıktı. Öyle bir şey asla olmayacaktı. Mahiru'yu seviyordu, sevmeye devam da edecekti. Hem Shinya sekiz gün sonra ölecekti. Dişlerini sıkıp o günü beklemeliydi sadece. Tam olarak sekiz gün sonra Mahiru ile aralarındaki tek engel ortadan kalkacaktı. Guren'in dudaklarında ufak bir tebessüm belirdi. Shinya öldükten sonra Mahiru ile nişanlanabilirlerdi belki de. Gülümsemeye devam etti.  

Onun öleceği günü iple çekmişti. Bunu düşünmek Guren'in şu an midesini bulandırıyordu..

"Shinya!"

Shinya Guren'in sesini duymasıyla kafasını kaldırdı ve sesin geldiği yöne çevirip ona baktı.

"Çok beklettin beni~."

"Kapa çeneni."

Guren Shinya'nın yanına yaklaştığında koşmayı kesti ancak ayağının toprak yüzünden kayması ile beraber gölete düştü. Soğuktu. Çok,çok soğuk. Shinya kendini gülmemek için tutmaya çalıştı. Az önce gördüğü görüntü ona komik gelmişti. Ağzından çıkan bir kaç kıkırtıya engel olamadı.

"İyi misin~?"

Guren kafasını sudan çıkardığında gülmemek için şekilden şekilde giren Shinya'nın suratını görmesiyle kaşlarını çattı. Elini onun bacağına koydu ve onu da suya,yani yanına çekti. Shinya'nın ifadesi kısa süre içerisinde değişmişti. Soğuk suyun içine girdiğinde vücudunu bir titreme sardı. Guren'in kollarına sıkıca tutundu. Guren ona bakıyordu.

||Guren x Shinya|| ❝Yedi Gün.❞ [✓]Where stories live. Discover now