Guren sırtını iyice koltuğuna yaslayarak gerindi. Doğru düzgün uyuyamamıştı bu yüzden yorgun hissediyordu. Aklı Shinya'ya nasıl geçici bir ev arkadaşı bulabileceğindeydi . Bu yüzden sabahın köründe Shinya'ya yeni bir ev arkadaşı bulmak için uyanmıştı. Kızları en baştan elemişti. Tanıdığı diğer kişiler de çeşitli sebepler yüzünden elenmişti. Şu an da Kureto ve Goshi arasında seçim yapmaya çalışıyordu. Kureto'nun kabul etmeyeceğine emindi. Goshi'nin de kabul etme ihtimali olduğunu düşünmüyordu. Nefesini dışarı verdi. Sadece bir kaç saniye sonra kafasında bir ampul parladı. Neden kendisi kısa bir süre için Shinya'nın ev arkadaşı olmuyordu? Gözlerini kolundaki sayaca kaydırdı. Dört gün. Buna katlanabilirdi. Gözleri saate kaydı. Birazdan evden çıkmazsa işe geç kalacaktı. Sandalyesinden kalktı ve telefonunu alıp cebine koydu. Hole gitti,ayakkabılarını giydikten ve bir şey unutmadığına emin olduktan sonra evden çıktı.
Guren elindeki kirli tabakları bulaşık yığınının yanına bıraktı ve bulaşıkları yıkamakta olan adama baktı. Bulaşık dağının durumunu her görüşünde onun için üzülmeden edemiyordu. İşi zor olmalıydı. Ya da belkide kendisi bir-iki tabağı yıkamaya bile üşendiğinden ona öyle geliyordu.
Shinya kafeye girdi ve boş bulduğu bir yere oturdu. Guren'i görünce bir kaç kez göz kırpıştırdı ve hayal görüp görmediğine emin olmaya çalıştı. Hayal değildi,cidden görmüştü. Guren Shinya'nın bir kaç masa ötesinde oturan adamın siparişlerini not defterine not ettikten sonra mutfağa doğru yöneldi. O esnada bakışları Shinya'nın bakışlarını buldu. Hızlı adımlarla yanına ilerledi. Shinya şaşırmıştı,ona baktı.
"Bir şey mi ol-"
"Vardiyam bitmek üzere. Beni bekle tamam mı?"
Shinya her ne kadar aklı karışsa ve bunun nedenini merak etse de kafasını olumlu anlamda salladı.
Shinya yemeğini yemişti ve kafenin önünde Guren'i bekliyordu. Kapının açıldığını duyması ile beraber bakışlarını kafeden çıkan Guren'e doğru çevirdi.
"Ne olmuştu? Yoksa bana karşı bir şeyler hissettiğini mi fark ettin~."
Şakaya vurmaya çalışarak,içinde ufak da olsa bir umutla söyledi. Guren yürümeye başlayınca peşinden ilerlerdi. Guren Shinya'nın söylediğini çok önemsemedi.
"Yeni bir ev bulana kadar benimle kalacaksın."
"Hm..?"
Shinya duyduklarıyla şaşırmıştı. Guren nefesini dışarı verdi ve ona baktı."
"Yeni bir ev bulana kadar benimle kalacaksın dedim."
"Birden bire nereden çıktı bu?"
Guren Shinya'nın sorusunu cevaplamadı ve Mahiru'nun evine ilerlemeye başladı. Shinya da fazla üstelemedi. Mutluydu. Uzun sayılabilecek bir süre sonra aralarındaki sessizliği Guren bozmuştu.
"Yanlış anlama sakın. Sadece senin Mahiru ile birlikte kalmanı istemediğim için yapıyorum bunu."
Shinya burukça gülümsedi.
"Tahmin etmiştim~."
Yolun kalanı boyunca da aralarında pek bir diyalog geçmedi. Mahiru'nun evine geldiklerinde Shinya cebindeki anahtarları çıkardı ve kapının anahtar deliğine soktu. Guren ona baktı.
"Eşyalarını toplamak konusunda yardım ihtiyacın olacak mı?"
Shinya kafasını olumsuz anlamda salladı. Sadece üç gündür buradaydı ve valizlerini doğru düzgün açamamıştı daha.
"Tamam o zaman. Burada olacağım."
"Tamam~."
Shinya kapıyı açtı ve içeri girdi. Bunun güzel bir rüya olmamasını umdu. Guren Shinya'yı beklerken kendisine doğru ilerlemekte olan Mahiru'yu gördü. Mahiru onu görmesiyle gülümsedi ve el salladı yanına ulaştığında ona baktı.
YOU ARE READING
||Guren x Shinya|| ❝Yedi Gün.❞ [✓]
Fanfiction[|Guren İchinose x Shinya Hiiragi|] ❝Guren Ichinose'nin müstakbel ruh eşinin ölümüne sadece yedi gün kalmıştı.❞ [AU] [BxB] [Angst] [Owari No Seraph]