Dördüncü gün;

398 42 54
                                    

Guren burnuna dolan güzel kokularla gözlerini yavaşça araladı. Yatağında oturur konuma geçti ve gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı. Yer yatağına baktığında Shinya'yı göremedi. Yavaşça ayağa kalktı ve kokunun geldiği yöne doğru ilerledi. Mutfaktan geliyordu. Kafasını uzatıp mutfak kapısından içeri baktığında Shinya'nın yüzünde bir gülümseme ile krep yaptığını gördü.

Shinya kafasını yavaşça mutfağa yeni girmiş olan Guren'e doğru çevirdi ve gülümseyerek ona baktı. 

"Günaydın Guren~.  Vahşi bir ayı gibi horluyorsun,senin yüzünden doğru düzgün uyuyamadım~."

"Kapa çeneni.."

Guren sandalyelerden birine oturdu ve önündeki boş tabağa baktı. Shinya elindeki büyük tabağa yaptığı son krepleri de yerleştirdi ve tabağı masanın ortasına koydu. Guren ortadaki tabaktan bir kaç tane krep aldı ve kendi tabağına koyarak yemeye başladı. Kreplerin güzel kokusu iştahını açmıştı. Shinya çay bardaklarına hazırlamış olduğu bitki çayını koyduktan sonra bardakları masaya yerleştirdi ve Guren'in önüne oturdu. Ortadaki tabaktan bir tane krep aldı ve kendi tabağına koydu. Krepleri, kovalayan varmış gibi yiyen Guren'e baktı ve hafifçe kıkırdadı.

"Çok mu beğendin~?"

"Ev-"

Guren ağzındaki lokmayı yuttu ve boğazını temizledi.

"İdare eder işte."

Çayından bir kaç yudum aldı. 

"Ha çok beğenmedin yani~?"

"..Daha güzellerini de yemiştim..."

Evet yemişti. İki yıl önce ,kim bilir belki de daha da uzun bir süre önce.

"Peki Guren,peki~."

Shinya Guren'in aksine daha yavaş bir şekilde yemeğini yemeye başladı. Arada çayını yudumluyordu. Bitirdiğinde ayağa kalktı ve Guren'e baktı.

"Masayı sen toplarsın,değil mi Guren?"

Guren kafasını olumlu anlamda salladı ve tabağındaki son parçayı da yedi. Yedikten sonra bakışlarını Shinya'ya çevirdi.

"Bir yere mi gideceksin?"

Shinya kafasını olumlu anlamda salladı.

"O yüzden sonra görüşürüz~."

"Görüşürüz."

Shinya'nın mutfaktan çıkmasının hemen ardından Guren orta tabaktaki krepleri de yemeye başladı. Tadını çok beğenmişti.



Guren duvar saatine baktı. Vardiyasının bitmesine sadece beş dakika kaldığını görmesiyle gülümsedi. Telefonunun titrediğini hissetmesiyle elini cebine attı ve telefonunu çıkarıp arayan numaraya baktı. Kaşlarını hafifçe çattı bilinmeyen bir numaraydı. Telefonu açarak kulağına götürdü.

"Kimsiniz?"

"Benim~."

Shinya'nın sesini duyduğunda nefes verdi.

"Ne istiyorsun? İşteyim."

"Şey..Kayboldum da~."

Guren nefesini dışarı verdi.

"Bulunduğun yeri bana tarif et."

"Hmm..."

Shinya'nın bulunduğu yeri tarif etmesinin uzun süreceğini var saydı.

||Guren x Shinya|| ❝Yedi Gün.❞ [✓]Where stories live. Discover now