Bölüm 1

319 12 40
                                    

Günlerden 10 Nisan'dı. Yıl ise 1987'di. Alfred'ın doğum günü kutlaması için Freddy Fazbear's Pizza restoranında bir doğum günü partisi veriyorlardı. Partide Alfred'tan bir yaş büyük olan abisi Fredrick ve arkadaşları vardı. Herkes partide eğleniyordu. Fredrick ve Alfred ise bir masada oturuyorlardı. Alfred'ın içinde nedense kötü bir his vardı ve bunu Fredrick'e söylemek istedi.

Alfred: Hey Fredrick, sana bir şey söylemem lazım.

Fredrick yüzünü Alfred'a döndü.

Fredrick: Efendim?

Alfred kendi şapkasını kafasından çıkardı ve ellerine aldı.

Alfred: Bak, şu an benim için burada parti var, iyi hoş. Ama benim içimde kötü bir his var şahsen.

Fredrick tek kaşını çattı ve böyle hissetmesini biraz tuhaf buldu. Sonuçta burada sadece parti var. Ne olabilirdi ki?

Fredrick: Neden?

Alfred iç çekti ve nedenini anlatmaya başladı.

Alfred: İnan bana ben de bilmiyorum. İçimden bir ses bu partide kötü bir şey olacağını söylüyor. Sanki bir kaç güç tarafından uyarılıyorum gibi hissediyorum.

Fredrick gülümsedi ve elini Alfred'ın omzuna koydu.

Fredrick: Ah hadi ama Alfred, bu sadece bir parti en fazla ne olabilir ki? Sen sadece doğum günü partinin keyfini çıkar.

Alfred birazcık da olsa iyi hissetti.

Alfred: Sen öyle diyorsan...

Ardından yanlarına Brandy geldi.

Brandy: Selamlar, ne yapıyorsunuz?

Alfred: Öylesine konuşuyoruz falan filan. Biraz sıkıldık şahsen. Siz ne yapıyorsunuz?

Brandy: Bart ve Olivia ile ateri oyunları oynuyoruz. Çok eğlenceli. Bence siz de bir oynayın derim.

Alfred ve Fredrick'in bir anda gözleri büyüdü ve ağızlarını açtılar.

Brandy: Neden tip tip bakıyorsunuz?

Fredrick & Alfred: BİZ ATERİ OYUNLARINA BAYILIRIZ!!

Brandy fazla bağırdıkları için işaret parmaklarını kulaklarına soktu. Diğerleri ise bunu fark etti.

Alfred: Ehm ehm... Özür dileriz. Ateri oyunlarını biraz fazla seviyoruz da.

Fredrick: Evet, aynen.

Brandy baş işaret parmaklarını kulağından çıkardı ve onlara biraz sinirli bir şekilde baktı.

Brandy: Belli oluyor.

Fredrick ve Alfred ellerini ensesine koydu.

Alfred: Peki... Bizi ateri salonuna götürür müsün?

Brandy: Tamam, gelin.

Fredrick & Alfred: Yehu!!

Kötü Biten Doğum GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin