Alfred, Fredrick'in yanından kalktı ve şapkasını aynı kovboymuş gibi düzeltti.
Alfred: Şunları bulsak iyi olacak.
Onları aramak için yürümeye başladı. İlk olarak Party Room 1'e gitmeye karar verdi ve oraya ilerleyeme başladı. Restorandaki büyük koridora gitti ve yandaki odaya girdi. Orası Party Room 1'di.
Alfred: Bakalım burada mısınız?
Masalara yaklaşıp eğildi, fakat hiç kimseyi göremedi. Tek kaşını çattı. Odadan çıkıp karşısındaki diğer odaya, yani Party Room 2'ye girdi. Yine masalara yaklaşıp altına baktı, ancak kimseyi bulamamıştı. Suratını büzdü.
Alfred: Pfffff...
Morali bozuk bir şekilde o odadan da çıktı. Koridorda 2 oda ve en sonunda da 1 ofis kalmıştı.
Alfred: Oralara da baksam iyi olur. Fredrick zaten diğer yerleri kontrol ediyor.
Üçüncü odaya, yani Party Room 3'e girdi. Masaların altında olduklarını düşünmüyordu ama şansını demek istedi. Eğildi, ama kimse yoktu.
Alfred: Tahmin etmiştim.
Odayı biraz dolaştığında bir boru olduğunu fark etti.
Alfred: Hey, bu borunun burada ne işi var?
Bunun cevabını hiç düşünmeden eğilip borunun içine girdi.
Alfred: Buraya mı saklandınız dostlarım?
Ses gelmedi ve sürünerek boruda ilerlemeye başladı. Sürünürken borunun sonunun nereye gittiğini de merak etti.
Alfred: Heey?
Sürünürken borunun sonuna gelmişti ve borunun sonu ofisti.
Alfred: Pekala.
Borudan çıktı ve ayağa kalkıp ofiste bir kapı, bir de boru olduğunu fark etti. Kapının üzerinde Backstage yazıyordu. Kapının önüne gelip açmaya çalıştı ancak açamadı. Daha da zorladı ama yine açamadı.
Alfred: Kilitli olduğu belliydi zaten.
Kapının önünden ayrılıp diğer boruya yaklaştı. Eğilip oraya girdi ve sürünmeye başladı. Yavaştı. Boruların içi aynı zamanda karanlıktı ve ilerlerken biraz gerildi. İlerlemeye devam etti. Borunun sonuna geldi ve sonunun da tahmin ettiği gibi başka bir parti odası, yani Party Room 4 olduğunu fark etti.
Alfred: Bu boruda da yoklar.
Borudan çıkıp ayağa kalktı ve üstünü sirkeledi. Masaların altına bakmadı çünkü borunun sonuna geldiğinde masaların altı zaten gözüküyodu ve kimse yoktu.
Alfred: Pekala, buralara baktım fakat yoklar. Belki Fredrick onları bulmuştur. Onun yanına gideyim.
Odadan tam çıkacağı anda bir şey aklına takıldı ve durdu.
Alfred: Hey... Acaba Fredrick de ortadan kaybolmuş mudur? Ya onu da bulamazsam..? Ya burada hepsini alan bir katil varsa?? Acaba burada kötü bir şey olacağını düşünürken doğru mu düşünüyordum?!
Terleyip tedirginleşmeye başladı. Masadaki sandalyelerden birine oturdu ve bunu düşündü. Burada ters giden bir şeyler mi vardı? Yoksa sadece şaka mıydı? Daha sonra kendisine bir tokat atıp üzerindeki düşünceleri bir kenara attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Biten Doğum Günü
FanfictionBu hikayede Alfred adındaki bir çocuğun doğum günü vardır. Abisi ve arkadaşları ile beraber Freddy Fazbear's Pizza adında bir restoranda doğum günü partisini kutlayacaklardır. Alfred'ın nedenini bilmediği bir şekilde içinde kötü bir his vardır ve pa...