Bölüm 5

112 10 12
                                    

Alfred ve Fredrick masada öylesine oturup takılırken Alfred'ın aklına bir şey takıldı.

Alfred: Bir soracağım, diğerleri nerede? Restoranda yok gibiler sesleri de hiç çıkmadı.

Fredrick de bunu tuhaf buldu.

Fredrick: Bilmem... En son neredeydi onlar, bir düşünelim.

İkisi de düşünmeye başladı.

Alfred: Aklıma hiç bir şey gelmiyor.

Fredrick bir şey fark etti.

Fredrick: Tabi ya, atari oyunlarına fazla dalmıştık o yüzden en son nerede olduklarını bilemeyiz.
Alfred: Evet doğru.

Fredrick'in aklına onlar için bir şey geldi.

Fredrick: Bence ayrılıp nerede olduklarına bakalım. Annemiz ve babamız da birazdan gelmek üzere.

Alfred başını olumlu anlamda salladı.

Alfred: Olur.

İkisi sandalyeden kalkıp ayrıldı. Alfred başka yöne gitti. Fredrick eğilip masaların altına baktı. Ancak yoklardı. Zaten orada olucaklarını da pek sanmazdı. Main Hall'a gitti. Orada da yoklardı. Tuvalete bakmak istedi. Erkekler tuvaletine girdi.

Fredrick: Hey çocuklar burada mısınız?

Ses yoktu. Tuvaletten çıkıp arkasını döndü ve gözlerini kızlar tuvaletine dikti.

Fredrick: Oraya girmeye hiç niyetim yok.

Onları aramaya devam etti. Prize Corner'a gitti. Ancak orada da yoklardı.

Fredrick: Artık çıksanız?

Oradan ayrıldı. Kid's Cove'un kapısının önüne geldi. Kapıyı açtı ve içeri girdi. Lakin odada kimse yoktu.

Fredrick: Lanet olsun!

Kid's Cove yerinden çıkıp aramaya devam etti.

Fredrick: Neredeyseniz çıkın artık!

Ateri salonuna doğru ilerlemeye başladı. Karşısına sarı kostümlü William çıktı.

Fredrick: Sen kimsin?
William: Merhaba evlat, ben Altın Tavşan!

Fredrick elini kafasına koydu.

Fredrick: Ahh... Ben de Fredrick?
William: Memnun oldum. Muhtemelen arkadaşlarını arıyorsun, değil mi?
Fredrick: Evet, siz nereden biliyorsunuz?

William ufak bi kıkırdama yaptı.

William: Bunun bir önemi yok. İstersen seni onların yanına götürebilirim?

Fredrick gülümesedi.

Fredrick: Çok iyi olur :) Bekleyin kardeşimi de çağırayim.

Fredrick tam Alfred'ı çağıracakken William elini onun omzuna attı.

William: Ona bi sürpriz için herkes bir yere saklandı. O en son gelecek.
Fredrick: Olur peki.

İkisi Backstage odasına gitmeye başladı. İlerlediler, yürüdüler, ve oraya ulaştılar.

William: Kapıyı açam.

Kötü Biten Doğum GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin