;lapan

158 24 2
                                    

Hari-hari aku berlalu dengan baiknya, semua boleh terima aku. Bersyukur weh rasa macam nak nangis :')

Dah masuk 10 hari aku bekerja dibawah Brand New Music entertainment. Walaupun agak mencabar kesabaran aku. Aku redha.

Pahal ayat aku sedih semacam 😂

“ oit!  ” sial siapa yang terkejutkan aku pepagi camni.

Bila aku pusing tengok belakang kuajar betul anak mata sepet ni ehhh hoshi. Dia oit kan aku?  Aku?

“ pe? ” gangster tak aku? 

“ nonna hulurkan roti yang telah disapu dengan nutaella dan suapkan ke dalam mulut jinyoung ” dia menyilangkan kedua tangannya dan duduk seperti bos.

Ewahh budak ni dah melampau. Cari gaduh betul .

“ buat sendiri ah, nonna bukan Maid kamu ” aku menyuap roti ke dalam mulut aku.

Lepastu en takleh bla nya dia punya hidung kembang kempis ,mata berair. Mampus.

“ kkkkk chill jangan nangis. Nonna buatkan. Please jangan nangis ” faklah gelabah terus aku.

“ HAHAHAHAH HODOH SUNGGUH MUKA NONNA BILA GELABAH ” dia gelakkan aku.

Aku terus menyuruhnya menutup mata. Dan aku meneruskan kerja melukis eh mewarna muka dengan nutaella :)

Setelah selesai aku mengambil cermin letak di atas meja dan apa lagi cabut lari ah.

1..2..3..

“SOONJYN NONNNAAAAA!!!  APA NIII!! ” aku menyorok disebalik pintu dan gelakkan dia. Padan muka.

“ Jyn? ”

kedebukkk...

Fak aku jatuh terduduk siapa yang terkejutkan aku pepagi camni? Aku mendongakkan kepala dan memandang siapa angkaranya.

“ gwaenchana? ”

TBC

SIAPA TENGOK MV MXM?!?!?  😭😭😭😭😭

[✔] I Am You, You Are Me • Im Youngmin •Where stories live. Discover now